Zerena schreef:Wat jammer dat je zo verdrietig bent.
Misschien stel ik nu een hele stomme vraag hoor, maar weet je ook waarom je dat bent?
De precieze reden weet ik niet, het is gewoon een gevoel en vaak dingen die zich opstapelen of onverwachts gebeuren.
Janneke2 schreef:Hoi Fleur,
wat fijn van de vla!
En wat is toch doe MDO...?
MDO is een multidisciplinair overleg. Die is altijd op dinsdag en daar zijn verschillende behandelaar en aanwezig. Wij zijn daar zelf niet aanwezig maar mogen input geven en krijgen een gesprekje achteraf. Je ontslag datum wordt daar vast gesteld onder andere.Fleury schreef:Ik ben de laatste dagen erg verdrietig, voel me helemaal niet fijn in mijn lichaam en ben met regelmaat ook onrustig.
Citaat:Ik probeer nu alles te doen wat aangeboden wordt, ookal is dat nog beperkt ivm de quarantaine waarin we nu nog zitten. Heb er ook weer een corvee taak bij
... betekent dit dat men vindt dat je vooruit gaat?
Waardering doet een mens deugd 'dat geeft de burger moed'.Citaat:Ik heb mijn tussenevaluatie gehad met mijn behandelaar en ook de psychiater en daar werd uiteindelijk van 2 weken gemaakt dat we over 4 weken weer gaan evalueren dat ik dan de week erna naar huis kan en tot die tijd met mijn behandelaar met kleine stapjes werken aan de onrust.
Jammer dat het met beeldbellen moest...!
Kleine stapjes is natuurlijk prima!
(Maar over 4 weken evaluatie en over 5 naar huis - ik weet het niet. Fysiek ben je dan hopelijk wat sterker, maar tja, daar word jij dus naar van....)
En het kan aan het rommelige gedoe liggen, maar 'naar huis' klinkt in mijn oren als 'ontslag', zonder follow-up.
Hopelijk mogen jullie snel weer uit quarantaine!
Het blokje naar huis moet nog goed besproken worden want ze zeggen wel mooi dat ik dan in Eindhoven naar de eetstoornissen kan maar dat blijkt te gaan om 1 uur in de week terwijl de meesten vanuit hier naar deeltijd gaan.
En vandaag dus uit quarantaine! Gelijk een stuk gewandeld met m'n vader, dat was lang geleden! Weet ook niet of ik daarom zo moe was of doordat gisteren medicijnen zijn opgehoogd die mogelijk versuffende kunnen werken

Dat is hetzelfde als, ik heb altijd buikpijn na het avondeten maar vandaag een stuk minder. Komt dat doordat ik nu bewogen heb of doordat ik een keer rijst had ipv aardappelpuree?
En verder word ik een beetje verlegen van jullie lieve reacties