Ik kom even binnen vallen (de meeste pagina's wel doorgelezen!) en ik zie prachtige/fitte lichamen voorbij komen... Jaloers!

Ik hoop dat ik ook mee mag praten.
Ik heb ongeveer 1,5 jaar zelfstandig getraind, maar op een gegeven moment haalde ik daar weinig voldoening uit, en vond ik het ook steeds minder leuk om te gaan. Het was telkens best druk (en dan hield ik al rekening met de tijden) - En telkens moeten wachten op apparaten frustreerde me enorm.
Verder vond ik het na die tijd ook best lastig om zelf een goed evenwicht te vinden in mijn trainingen/spiergroepen.
Een halfjaar geleden heb ik dus besloten te stoppen daar, en te gaan kijken naar iets anders.
Ik heb me inmiddels ingeschreven bij een andere sportschool (aan het einde van de straat, super handig!) - Welke ook groepslessen aanbiedt en personal training.
Hier heb ik al eens een groepsles body attack gevolgd, en vervolgens heb ik 2 dagen krom gelopen van de spierpijn (en toen trainde ik nog bij mijn vorige sportschool, ahum)

Volgende week woensdag heb ik mijn intake gesprek, dat vind ik heel erg fijn omdat een ervaren trainer je doelen/wensen bespreekt en je helpt met een reeel schema op te bouwen, zodat ik mezelf ook niet direct overbelast, daar ben ik namelijk een ster in.
Aansluitend op mijn intake gesprek ga ik meedoen aan de groepsles bodystep.
Mijn doel is om een fitter/strakker lichaam te krijgen en meer kracht/spieren i.v.m. zwakkere rug en nek. Ik doe zittend werk, en ik merk toch dat ik behoefte heb aan beweging en uitdaging.
Ik wil dus voornamelijk groepslessen gaan volgen (body attack, boksen, body pump, power yoga, body balance etc.).
Ik ben heel benieuwd, ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik over een tijdje ook mee mag praten over de progressie die ik (hopelijk) ga maken