Laat je de appelazijn in je haar zitten of spoel je dat uit?
_Christina
Geplaatst: 08-05-20 12:36
Je gebruikt dat net alsof het conditioner is. Dus even in laten werken en dan uitspoelen. Ik gebruik zelf voor het mengsel een verhouding van 1:10 (azijn:water).
Muze
Geplaatst: 09-05-20 19:16
Gebruikt niemand meer de shampoo bars?
fleurtjeuh
Ik heb van een bokker twee stukjes van “ helemaal shea” toegestuurd gekregen. Vandaag een gebruikt en ook gespoeld met appel azijn. Ben benieuwd.
Eliana
Geplaatst: 09-05-20 20:05
Ja ik gebruik shampoo bars van charitysolidshampoobars.nl, opbrengst gaat naar het goede doel . De bars bevallen mij erg goed en je kan ook test stukjes bestellen, dat had ik eerst gedaan om te kijken goed bij mijn haar past.
black_kelpie
Geplaatst: 09-05-20 20:09
Ik heb een paar weken geleden de Nature Box shampoo bar gekocht, de variant met amandelolie. Heel blij mee!
Ik kan hiermee 2x per week wassen en dan is het echt nog geen vette bende. Ik kam er nog wel een beetje leave-in conditioner door, anders is mijn haar behoorlijk statisch, maar verder is het de beste shampoo die ik in tijden heb gehad Ik ga de andere bars ook proberen, maar ik denk dat deze het meest geschikt is voor mijn haar (heel fijn, heel veel, halflang).
Cemlys
Geplaatst: 09-05-20 20:10
Ik ben nog steeds tevreden met mn bars van aromaesti. Net 2 nieuwe besteld.
Merk wel echt dat ik moet wennen aan hoe mijn haar aanvoelt na het wassen. Mis wel een beetje dat ( wel onnatuurlijke) squeaky clean gevoel dat je hebt met gewone shampoo.
Merk wel echt dat ik moet wennen aan hoe mijn haar aanvoelt na het wassen. Mis wel een beetje dat ( wel onnatuurlijke) squeaky clean gevoel dat je hebt met gewone shampoo.
Ik gebruik ze nu ruim een jaar en merk het niet meer, of het voelt niet zo meer
Ik heb vandaag voor het eerst een shampoo bar gebruikt en er was me al verteld dat ik het misschien even 2 weken de tijd moest geven om te wennen maar ik ben nu eigenlijk al wel blij
Ik iets minder blij. Na 1 dag vet haar. Net weer gewassen met de andere helemaalshea bar en ook weer jeuk gelijk al met inzepen. Met de ander ook.
Appel azijn geeft ook vettig haar terwijl ik t echt ontzettend verdun.
Maris
Geplaatst: 12-05-20 09:43
Helemaalshea is op basis van zeep toch ? Van zeep bars had ik ook vet haar. Enige tip die ik nog kan geven is dat je mega goed moet uitspoelen. Plus een zeepbar op basis van kokos is het beste tegen vette haren, schijnt. En anders toch een shampoobar zonder zeep uitproberen.
Van azijn zou je geen vet haar moeten krijgen, dat zou juist al die vervelende zeepresten (waar je dan "vet" haar van lijkt te hebben) eruit moeten spoelen.