Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Ik kwam deze tegen op insta. Het zal je maar overkomen dat die inkt totaal uit loopt onder je huid.![]()
https://www.instagram.com/p/CTAOVnrFXt3 ... =copy_link
Ik vraag me dan af of dit evt aan de leeftijd ligt.
Je huud is een stuk dunner als je oud bent
Popstra schreef:Ik kwam deze tegen op insta. Het zal je maar overkomen dat die inkt totaal uit loopt onder je huid.![]()
https://www.instagram.com/p/CTAOVnrFXt3 ... =copy_link
Ik vraag me dan af of dit evt aan de leeftijd ligt.
Je huud is een stuk dunner als je oud bent
Napie schreef:Hele andere vraag hier. Ik heb nooit lange nagels gehad en ook geen gellak omdat ik in de zorg werk. Nu ik alleen nog maar therapeutisch werk dacht ik: doe eens gek. Nu zijn mijn nagels best wel weer wat gegroeid en is vernieuwing nodig. Maar mijn nagels worden misschien ook wat aangetast door de medicatie. Als je wil stoppen met de gellak, hoe gaat dat dan?
Popstra schreef:Kun je beter niet zelf doen want voor je het weet zijn ze te dun gevijld en heb je een hele poos zeer gevoelige nagels. Bin there, done that.
Ging er zelfs dwars doorheen toen ik sommige stukjes niet makkelijk er af kreeg...brr, deed echt zeer.
Je moet ze overigens eerst weken in aceton..
LinsxDot schreef:In aceton weken gaat niet werken alleen bij acryl heb zelf diploma ervoor. Gewoon een niet te grove vijl en niet te lang op 1 stuk vijlen voorzichtig.
Needje schreef:LinsxDot schreef:In aceton weken gaat niet werken alleen bij acryl heb zelf diploma ervoor. Gewoon een niet te grove vijl en niet te lang op 1 stuk vijlen voorzichtig.
Ze heeft het toch over gellac en niet over acryl.![]()
Gellac is eerst weken met aceton (in aceton gedrenkte watjes op de nagels en dan wat aluminiumfolie er over. Na 15 min. zoveel mogelijk er af schrapen.
Soms kan het wel helpen om heel licht iets op te vijlen voor je ze in de aceton zet.
Maar ga niet je hele nagel proberen af te vijlen. Zoals Popstra al aangaf, dat doe je 1x en dan laat je het wel voor de rest van je leven.
Snorlex schreef:Ik moet even spammen. Het was geen pretje (niet qua pijn maar ik ben wat angstig als er iets bij mijn ogen gebeurt), maar toch wilde ik het dusdanig graag dat ik me eroverheen heb gezet
Heb mijn wenkbrauwen ook gedaan. Ben in de ochtend in 5 minuten klaar. Zo heerlijk.
[ [url=m/eTfs4U.jpg]Afbeelding[/url] ]