Verder ga ik er maar even niet inhoudelijk op in.
Vandaag in elk geval lekker bezig geweest.
Heel wat items toe kunnen voegen aan mijn lijstje.
Heb de badkamer kastjes onder handen genomen. Opgeruimd en gesopt.
De buit van vandaag:
2x lipgloss, 1x foundation, 2x oogschaduw, 1x nagellak, nagelschaar setje 2x, anti wrat spul, oude vitamines/supplementen, 3x badstop, 5 kammen, stijltang, haarspray, haarmousse, bodylotion, 2 tubes oude tandpasta, badunicorn, plastic spuit, 8x haarelastiek, 2x tandenborstel, 1x armbandje, oude deo, ketting, 6 nagelknippers, 3 nagelschaartjes
 en een toilettas. Ik kan momenteel niet zo heel veel dus even echt stukje bij beetje.

. 

. Suf eigenlijk van me, dan moet ik me even over mijn trots heen zetten. Nu staat hij op Marktplaats en gaan we iets anders uitzoeken van de opbrengst. Puzzels maken we en doen we gelijk weer weg.  Als ze hun bvb zwemdiploma halen mogen ze een uitje kiezen ipv speelgoed. En met verjaardagen probeer ik het echt in banen te leiden. Straks worden ze ouder en vragen ze geld voor schoenen ofzo. Perfect.

Dat huis was gewoon één grote rommelkamer. In de kamer ikeakasten vol met speelgoed, speelgoed tot aan het plafond er bovenop gestapeld.. de eetkamertafel tot aan de rand vol met lego, kleine tractors en skippyballen enzo op de grond, zonder overdrijven een stuk of 6 boodschappentassen met speelgoed op de gang met nog net een looppaadje er tussen (en die zakken waren voor de kringloop/rommelmarkt, maar stonden er een half jaar later toen ik stopte met poetsen nog steeds op de gang), en de slaapkamers van de kinderen ook compleet vol met speelgoed, geen leeg plekje meer op hun bureau/vensterbank/kastjes.. De oudste had een stuk of 50 knuffels op/naast/onder/achter zijn bed ook