Na:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Mooi hoor Lieke!
Ik ga nu dus ook de CG methode volgen dus ik heb net gedoucht met alleen conditioner (Garnier Loving Blends Milde Haver) uit de lijst (die een paar pagina's terug staat), een haarmasker (Andrelon kokosboost) uit de lijst (want ik heb mn haar gebleekt en geverfd afgelopen week dus extra verzorging kon geen kwaad, koud afgespoeld (aaaaahhh), gedroogd met een hydrofiele handdoek, gekamd met een grove kam, Syoss Keratin Mousse erin gedaan en laat het nu aan de lucht drogen.
Sting schreef:_Karlijn schreef:Mooi hoor Lieke!
Ik ga nu dus ook de CG methode volgen dus ik heb net gedoucht met alleen conditioner (Garnier Loving Blends Milde Haver) uit de lijst (die een paar pagina's terug staat), een haarmasker (Andrelon kokosboost) uit de lijst (want ik heb mn haar gebleekt en geverfd afgelopen week dus extra verzorging kon geen kwaad, koud afgespoeld (aaaaahhh), gedroogd met een hydrofiele handdoek, gekamd met een grove kam, Syoss Keratin Mousse erin gedaan en laat het nu aan de lucht drogen.
Probeer de volgende keer de volgorde ietsje anders: kammen onder de douche als je de conditioner erin hebt en dan daarna goed ploppen (hoofd op de kop en je haarpunten 'omhoog kneden'). Ook weer als je klaar bent met douchen. Wat bij mij goed werkt is een t-shirt om je hoofd binden op deze manier: https://www.youtube.com/watch?v=mInPt4-_Dyc (vanaf 1 minuut)
Joliieeenn schreef:_Karlijn schreef:Uitleg heb ik zo 1,2,3 niet voor je, maar weet wel dat je rood er bijna niet uitkrijgt.
Jep, dat klopt inderdaad. Mijn haar zal hierna wel weer flink beschadigd zijn maar ik neem het erbij zodat ik erna weet gezond haar kan hebben! Het is een proces van nu al 2 jaar
_Karlijn schreef:Maar verwacht je het in 1 verfbeurt (het moet sowieso ontkleurt worden lijkt me?) donkerblond te krijgen? Of snap ik je niet helemaal?
_Karlijn schreef:@HorsePhoto: Ik ben zelf nog een groentje wat dit alles betreft, maar misschien kun je de ingrediënten eens vergelijken of er iets in beide zit waar je een beetje allergisch voor bent?
_Karlijn schreef:Hersenspinsel (nu ik met een hydrofiele doek op de bank zit te wachten tot het zo droog mogelijk is voor ik om 1 uur weg moet): zou je het ook kunnen föhnen terwijl je het met een doek/shirt droogt? Of is dat een heel slecht idee?
C_arola schreef:_Karlijn schreef:Hersenspinsel (nu ik met een hydrofiele doek op de bank zit te wachten tot het zo droog mogelijk is voor ik om 1 uur weg moet): zou je het ook kunnen föhnen terwijl je het met een doek/shirt droogt? Of is dat een heel slecht idee?
Geen idee of het kan maar waarom zou je dat willen?Als je een keer je haar föhnt is dat niet slecht denk ik.
Sting schreef:De salon gel is inderdaad goedgekeurd, heerlijk goedkoop! Net als de kokos conditioner, ook zo lekker goedkoop!
T-shirt is door de vorm makkelijk en het schijnt met katoen goed te gaan. Maar hydrofiel zal ook wel werken? Anders beiden eens proberen, zie je wel verschil? Ik vind het zelf vervelend slapen met een shirt om mijn hoofd, dus daarvoor zoek ik nog een alternatief. Ik beweeg best veel in mijn slaap en die knoppen van het shirt zijn dan niet chill..
xU_Blinghx schreef:Oh dat ben ik niet hoor, is gewoon een random youtube filmpje.
Vraagje, ik heb dus wel krullend haar alleen merk ik nu ik wat ouder wordt dat het dof begint te worden. Oftewel wat zijn hiervoor handige producten?