studiemiep schreef:Haar hele plasbuis was toen ook geïrriteerd en blaasontstekingen.
Bovendien kun je ook medicatie krijgen tegen blaaskramp en een suprapub is kwa draag comfort veel fijner dan een gewone... (maar als je het niet probeert weet je het ook niet) en de andere optie..is nu nog steeds niet kunnen plassen...........
Hier ook blaaskrampen gehad en met de juiste dosis medicatie is het te overzien. Fijn nee...maar hoe het al weken gaat lijkt mij ook verre van fijn.......iedere x flinke pijn van het inbrengen..al die ontstekingen. En hoe langer het duurt hoe groter de kans dat ze er nooit meer vanaf komt.... en het duurt al ontzettend lang allemaal.
Dus je zou zeggen dat je alles wel zou willen proberen...... kan best zijn dat de suprapub uiteindelijk onverdraagbaar is...maar dat weet je pas als je het probeert.
Zolang TS de pijn bij het katheteriseren prima vind zal geen arts haar dwingen hoor om een suprapub te nemen.........haar lijf haar keuze.
Wat een valse manier van reageren. TS kiest hier niet voor om verschillende redenen maar jij wuift alles weg want de SP is de gouden oplossing volgens jou.
Ik denk dat je de risico's die er aan zitten echt onderschat.
Je doet nu alsof TS bewust kiest voor al die ellende, eigen schuld dikke bult.
Het lijkt me dat ze hier nog meer dan wie dan ook vanaf wil.