Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steentje schreef:Ik mis het naar de sauna gaan, kan daar altijd zo van genieten en laad er echt van op.
Maar zolang de horeca gesloten is, ga ik niet. Voor mij hoort lekker eten echt bij een dagje wellness en zonder horeca is voor mij de sauna-ervaring niet compleet.
Relaxed schreef:Mijn sauna werkt nu ivm gesloten horeca met blokken van 4 uur. Ik ga meestal alleen, dus voor mij geen probleem. Eet dan toch nooit. Heerlijk savonds even heen.
x_Rebecca schreef:Ik ga het aankomend weekend weer eens proberen, nu bij Bussloo.
Van de zomer is het me ondanks coronamaatregelen prima bevallen. Al ging toen de Zwaluwhoeve beter dan Soesterberg.
Je mocht toen in Soesterberg ook niet liggen. Iemand nog bij Bussloo geweest de laatste tijd die daar iets over kan zeggen?
Ik vind het wel echt heel vervelend dat de horeca dicht is. Er worden dan wel zogenaamde vitaliteitspakketten en smoothies enzo aangeboden, maar ik heb een hele heftige fruitallergie, dus grote kans dat ik daar niets mee kan.
Zorg gewoon voor genoeg crackers in de auto, voor tijd goed lunchen (we gaan vanaf 12 uur tot 6) en dan ga ik er van uit dat het wel vol te houden is.
Heb nu al zin in de bijgeboekte massage, lekker ontspannen en complete rust. Heerlijk.
x_spekkie_x schreef:Ik hoorde dat je tussen de saunas door een mondkapje op moetWeet niet of dat overal is, maar dan vergaat de zin me helemaal