Shizzel schreef:Eline, bij jou vind ik het voornaamste verschil op je half wel/half niet foto echt je wenkbrauwen.
Die maken je hele gezicht en voor mij vormen die hem ook echt bij je.
Het zijn inderdaad echt mijn wenkbrauwen die het grootste verschil maken. Ga vaak genoeg ook zonder make-up de deur uit, maar als ik dan even tijd heb, doe ik wel snel mijn wenkbrauwen. Is het belangrijkste van mijn gezicht.
Het is gewoon jammer dat ik ooit veel te veel heb geepileerd. Want mijn wenkbrauwen waren vroeger heel vol en hadden ook een goede vorm van zichzelf, maar op 1 of andere manier heb ik ze steeds ronder geepileerd ofzo en dat is niet terug gekomen
Dit was 2010, met mijn natuurlijk wenkbrauwen. Ik deed niet aan bijtekenen of poeder. Dat ben ik circa twee jaar geleden gaan doen door het makeup topic haha.

En daarna heb ik het een keer laten doen en werden ze heel dun. Dat vond ik wel prima. Ging het bijhouden, maar plukte gewoon teveel weg en het is nooit meer terug gekomen

Maar eh, ik teken ze nu dus wel weer bij want vind het zonder geen porum. Ik wil heel graag ze microblaiden. Maar dat is een beetje prijzig. Maar wie weet, in de toekomst.
Jildau schreef:Qimm schreef:Ik ben juist gaan tutten toen ik een relatie kreeg
Overigens ken ik meer mannen die make-up vooral niet zo heel erg waarderen
Dat zeggen ze omdat ze een beeld hebben van overdreven makeup. Als ik foundation en concealer en poeder op heb, wenkbrauwen heb gedaan en beetje mascara denkt m'n vriend dat ik geen make-up op heb. Die ziet dat pas als de rode lippenstift erbij komt of een opvallende kleur oogschaduw.
Ik vind dat ook jammer dat vrouwen spontaan stoppen met optutten zodra ze huisje, boompje, beestje hebben en vind dat ook lastig te begrijpen.
Edit: Dit ziet de gemiddelde man als 'geen make-up'
[ [url=m/tRjNQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Precies, de meeste mannen hebben het niet eens door als je 'natuurlijke' make-up draagt en in veel mannen hun ogen is bovenstaande natuurlijk. Misschien iets minder highlight.. Maar helemaal geen make-up, dat vinden de meeste niet mooi. Ze hebben alleen niet door dat wat ze wel mooi vinden, dus wel make-up is, alleen dan natuurlijk.
Is niet echt een onderzoek, maar gewoon als voorbeeld van hoe mannen het zien.
http://www.thegloss.com/beauty/social-e ... al-makeup/
In this admittedly informal study, our amateur social scientist showed up to work wearing no makeup, “natural” makeup, her “everyday” makeup, and a lot of makeup. Not surprisingly, nobody commented when she wore her usual makeup, because she hadn’t changed anything. But when she wore a lot of makeup, she got “I love your lipstick!” (probably from a woman) and “why are you wearing so much makeup?” (probably from a man). When she wore “natural” makeup, people said she looked nice without makeup. And when she wore no makeup, people asked if she was sick and told her she looked tired.