Mijn vriend start dan ook met fat burning.

Abbo voor een jaar afgesloten met tell-a-friend korting en ga sporten bij de gym hier om de hoek
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Mijn bmr is 1450kcal ongeveer, ik heb zo'n 2300 nodig per dag (sport veel). Nu wil ik een kilo of drie, vier kwijt, dus dan ga ik rond de 1900-2000 zitten. Dan val ik niet om van de honger, kan ik gewoon een koekje nemen bij de thee en is het er na een paar weken af. Als ik mijn snaai aanvallen weet tegen te houden tenminste.
MerleSimone schreef:Supervixen schreef:Mijn bmr is 1450kcal ongeveer, ik heb zo'n 2300 nodig per dag (sport veel). Nu wil ik een kilo of drie, vier kwijt, dus dan ga ik rond de 1900-2000 zitten. Dan val ik niet om van de honger, kan ik gewoon een koekje nemen bij de thee en is het er na een paar weken af. Als ik mijn snaai aanvallen weet tegen te houden tenminste.
Precies hetzelfde bij mijIk weet ook dat als ik lager ga zitten, het veel moeilijker volhouden is en ik sneller denk 'ben al over mn doel dus dit koekje kan er nog wel bij'. Je kan beter denken 'ik heb nog 150 kcal over dus ik neem een mok chocomel'. Voor je mindset een heel ander gevoel!
zefiros schreef:Citaat:Hardlopen doe ik ook graag, maar schijnt ook niet de beste manier te zijn om van de kilo’s af te komen zeggen ze dan weer.
Ik vind persoonlijk de sportschool nog steeds zo’n grote stap
Is er iemand die met je mee wil voor een proefles bij de sportschool? Vaak mag je een keer proberen om te kijken wat je er van vindt.
Ik ga dinsdag voor het eerst met een vriendin mee, ik skip de proefles ik ga gewoon beginnen! (Eens moet de eerste keer zijn)
Nies_ schreef:Fitzroy schreef:Kijk, de reactie van Imandra is dus precies zo'n betweterige waar ik zo'n hekel aan heb.
Laat iedereen lekker in zijn waarde en afvallen hoe diegene wil.
Eens
Nies_ schreef:Fitzroy schreef:Kijk, de reactie van Imandra is dus precies zo'n betweterige waar ik zo'n hekel aan heb.
Eens
Fitzroy schreef:Kijk, de reactie van Imandra is dus precies zo'n betweterige waar ik zo'n hekel aan heb.
Zonnetje81 schreef:Fitzroy schreef:Kijk, de reactie van Imandra is dus precies zo'n betweterige waar ik zo'n hekel aan heb.
Daarbij is het onzin en bestaat dat niet maar waar ik dat onderzoek even 123 terugvindt geen idee. Net zo goed als na acht uur eten slaat je lijf op.