Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Zonnetje81 schreef:Blue eyes dan heb je het over uitzonderingen.
Ik ben één van die 'uitzonderingen' en ik vind het niet fijn om daarom maar voor viespeuk uitgemaakt te worden.![]()
Als je vaak genoeg je bed verschoont en je gewoon even wast, valt het met die slaaplucht alles mee.
Blue_Eyes schreef:SophievdV schreef:Ik zeg niet dat je een viespeuk bent, ik vind het zelf niet fris. Maar dat is gewoon mijn mening. Niet een voldongen feit.
Yeah, sure. Dat helpt.
Selka schreef:Ja. Verzorgingstehuizen staan nu niet echt bekend om de meest heerlijk ruikende bewoners, toch?
SophievdV schreef:Volgens mij dwing ik niemand om iedere dag 2 x te douchen. Moet je helemaal zelf weten hoor![]()
Ik ga ook echt niet minderen omdat er hier mensen zijn die zeggen dat ik smetvrees hebNo way. Snap ook niet goed waarom de 'viezerikken' zich zo op de kast laten jagen. Het is maar een mening he.. niks meer en niks minder.
Als jij je fijn of beter voelt bij minder douchen dan is dat toch prima? Want uiteindelijk gaat het daar om. Wat jij zelf het prettigst vindt telt.
Ik vind andere mensen snel vies en omdat ik dat vervelend vind wil ik zelf graag heel schoon zijn. Dat is mijn beweegreden. Ik voel me prettiger als ik tenminste 1 x per dag douche. Prima toch?