[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 19:14

Ja maar dat trek ik helaas lichamelijk niet en helaas ging t ook langzamer dan we dachten maar we hebben een goed begin gemaakt.

Afbeelding
Dotting patroon staat bijna overal

Afbeelding

En onderin ook al shade.

Dit wordt heel erg licht en de lijnen van stencil staan er nog onder maar is dotting :j

God jezus deed wel echt monsterlijk veel pijn omdat die naald zo flinterdun was :=

Als t vd week rustiger is want nu pikzwart en gezwollen natuurlijk dan maak ik weer een foto

Djoopie

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 20:09

Wel gaaf om m zo op te vullen! Ben heel benieuwd naar de hele arm straks!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 20:55

Mijn sleeve is ook zo opgevuld! Erg mooi friemel! :))

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:15

Gaaf! <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:50

Ziet er tof uit Friemel?
Was jij nou ook degene die hem tot "op" je hand had laten doorlopen? :)
EDIT: Even je post opgezocht en dat was jij ja :) Wil je ook zo iets op je pols?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:53

Gaaf friemel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 10:52

Ik ben inmiddels een beetje aan het schetsen/brainstormen voor mn volgende tattoo (inderdaad, het is nu al verslavend :P )
Dit idee had ik al tegelijk met die 3 roosjes, alleen had ik nog geen concreet idee en wil ik die nu toch een beetje uitwerken :)

Ik ben gek op reizen, het liefst backpacken.
En al helemaal op het strand. Voor mij bestaat er geen mooiere plek dat de kust. Het zand tussen je tenen, de zee met haar golven en de geur van zout water. Ik hoop dan ooit ook naar de kust de verhuizen <3
Maar de afgelopen vakantie hebben wij een roadtrip gemaakt door oa Zwitserland, en moet ik stiekem toegeven dat ook de bergen mijn hart gestolen hebben :j

Dus nu zit ik met mijn idee: Reizen - zee - bergen.
Maar, moet ik dit allemaal in één tattoo verwerken? Of de zee en bergen samen en het reizen apart?
Aan de andere kant, is het strand voor mij het belangrijkst, dus zou ik dat ook wel weer apart willen. Ik heb ook een aantal quotes over de zee die ik onwijs mooi vind.
Maar anders heb ik weer 3 aparte tattoo's die ongeveer hetzelfde betekenen?
Het liefst wil ik de bergen in ieder geval niet apart.

Nu heb ik absoluut geen haast en wil hem ook zeker niet meer dit jaar laten zetten. Maar aangezien er hier best wat creatievelingen zitten dacht ik, ik vraag het is :D
Misschien heeft iemand een leuk idee? Ook de stijl ben ik nog niet over uit, al ben ik wel meer van het realistische.
Ik zal zo wat inspiratie plaatsen :)

EDIT: Een linkje is het makkelijkst :')
https://nl.pinterest.com/frankavulto/ta ... spiration/

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:00

Ik heb om dezelfde redenen (reizen, bergen, water) deze tattoo laten zetten :) Hij is gezet door Roald van den Broek bij Salon Serpent in Amsterdam. Hij is heel erg goed in dit soort natuurdingetjes.

Afbeelding

Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:12

Ik heb ook om ongeveer dezelfde redenen (plus 1, mountainbiken) een tattoo laten zetten bij SnipArt.

Afbeelding

<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:37

allebei heel tof ja!! :D
Vind die bergen van jou Yasmine (en gefeliciteerd :D ) erg mooi!

Ik wil wel echt de zee, niet "zomaar water" of een meer, dus denk dat ik er wel over uit ben dat ik die golf wil! Maar dan nog in combinatie met de rest _O-
Voor nu is mijn eigen schets water en de bergen samen, en doe ik het reizen/backpacken apart. Voor nu in ieder geval :')

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:46

Yasmine, wauw echt heel mooi vooral de bergen.
Musli, vind het idee van jou tattoo erg mooi al lijkt de fiets wel uit verhouding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:47

Dankjewel :D

MuSli, die van jou is ook supergaaf, zeg! Wat een ontzettend leuke stijl :) Vind dat maantje ook zo schattig <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:01

Dreamer was jij bij artcastle geweest??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:17

IvysToeter schreef:

Yess dat klopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:56

Het onderste roosje begint een beetje met vervellen... Ik ben echt zo iemand die bij het vervellen van bijv verbrandt door de zon er echt voor gaat zitten om al die velletjes eraf te trekken... Erg lastig dat dat nu niet mag en hij zo in het zicht zit _O-
(Mag ik dan ook stoppen met zalf smeren? Meen mij te herinneren dat dit ook op het formulier stond, maar die ligt thuis en ik was bij m'n vriend.. Even dubbel checken hier :) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 09:02

Nee lekker doorsmeren... zeker met confetti feest. Gaat anders echt meer jeuken/trekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 09:42

Oke thanks!!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 10:32

Zoiets als Yasmines rechtervoet had ik ook in gedachten. Het ontwerp was klaar, maar ik vond het toch te groot... Heb nu alleen het onderste begin (zoiets als de bloem met de blaadjes) en laat het wellicht in NL ooit een keer afmaken.

De reden dat ik het niet gedaan heb is uit respect voor mn ouders. Ze (vooral pap) vinden tattoos vreselijk en er kwam ook al een hond mee naar huis waar mn ouders niet voor gekozen hebben :+ "one thing at a time..." :')

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 11:48

Anoniem schreef:
IvysToeter schreef:

Yess dat klopt!

Hij staat op de Facebook van artcastle zelf ☺

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 12:01

Jaaa ik zag het gisteravond, een vriendin had mij erin getagd :D Dacht toen al dat je het daarom vroeg haha! Ze hadden het al wel gevraagd of het mocht, maar had 'm nog niet gezien :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 14:39

Anoniem schreef:
Jaaa ik zag het gisteravond, een vriendin had mij erin getagd :D Dacht toen al dat je het daarom vroeg haha! Ze hadden het al wel gevraagd of het mocht, maar had 'm nog niet gezien :)

Mooie foto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 14:45

Ja Jona heeft 'm zelf gemaakt, hij stond al op zijn instagram-pagina en persoonlijke facebook :)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:13

Gaaf Dreamer! 750,- voor die grootte is echt belachelijk imo, goed dat je ergens anders naartoe bent gegaan. Ik wilde wellicht een tattoo laten zetten door Roald van Salon Serpent, maar lees dat ze aan de dure kant zijn en aan de hand van jouw verhaal twijfel ik wat 'aan de dure kant' dan zou moeten betekenen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:17

Roald is niet zo heel duur hoor :) Het is geen mega goedkope shop maar het zijn zeker geen achterlijke bedragen.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:31

Goedkoop hoeft ook zeker niet, zolang het maar geen achterlijke bedragen zijn inderdaad :D Fijn om te horen.