Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:34

_lautje_ schreef:
Overigens worden er hier in de buurt in antroposofische kring al mazelen feestjes gegeven. Met de bedoeling dat alle kinderen ziek worden :')

Leuk... totdat er 1 ernstig ziek wordt..... :(

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:37

pmarena schreef:
badeendje schreef:
Dus je wilt wel vaccineren, maar je wilt enkel andere stoffen niet? Dus zoals de eerste vaccinatie vroeger was, gewoon 4 sneetjes in de arm, dat heb je liever? Misschien is zoiets nog steeds wel mogelijk.

Nah, die pokken enting schijnt ook niet bepaald zaligmakend geweest te zijn :=

Misschien bestaat echt veilige vaccinatie wel niet.

Of misschien is het inderdaad nog het veiligst om kinderen zeer gecontroleerd de echte kinderziektes door te laten maken, binnen gekregen via de buitenkant van het lichaam in plaats van het meteen diep in het organisme te injecteren waar het lichaam er niet zo gek veel meer tegen kan doen om de rotzooi kwijt te raken -O-

En daar al dat geld voor onderzoek en vaccin-productie en -verspreiding naartoe te sluizen om het verloop daarvan zo mild mogelijk te houden / maken.

Met de super grote winst dat je dan weer die levenslange bescherming en die èchte kudde-immuniteit terug krijgt :Y) in plaats van elke paar jaar maar weer het vaccinatie-schema uit te breiden omdat toch weer blijkt dat het huidige aantal vaccinaties niet voldoende is en te snel uitwerkt. Waardoor we nòg meer rotzooi ingespoten krijgen...nu willen ze immers al zwangere vrouwen inspuiten met het kinkhoest-vaccin...omdat het niet voldoende werkt :roll:

Dat is er al, zo bestaat er een griepvaccin in de vorm van een neusspray. En dat is heus niet minder eng dan 'diep in het organisme injecteren' (echt wat een dramatische verwoording :+ Je moet echt trillers gaan schrijven). Het eindpunt is hetzelfde: het virus moet 'heel' genoeg in het lichaam komen om een immuunreactie te triggeren. Of dat nou via je neusslijmvlies in de bloedbaan komt of d.m.v. de spier (bijv. in de bovenarm).

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 19:08

Focussed: Gesteld voor die keuze zou ik persoonlijk veel liever alleen het virus via de natuurlijke weg in mijn lijf krijgen. (en dan goed begeleid de ziekte doormaken)

Dan dat het als een paard van Troje achter de eerste verdedigings-linies door naar binnen geduwd wordt samen met een hele rambam van rotzooi er nog bij.

Kan me ook goed voorstellen dat een immuunsysteem misschien wel beter reageert en misschien wel veel efficiëntere anti-stoffen aanmaakt als het reageert op een echt intact virus dan wanneer het een (half) dood virus gekoppeld aan zware metalen binnenkrijgt, dat dan als "let op" moet dienen voor het geval het levende virus (zonder rare toevoegingen) langs komt. Dat er dan toch weer wat anders uit zal zien?

Dat "de industrie" zelf al aangeeft dat de werking / aantal van de anti-stoffen die (als het al aanslaat!) aangemaakt worden na het toedienen, van de meeste vaccins na een jaar of 10 niet meer optimaal is, terwijl de natuurlijk verkregen immuniteit levenslang zou zijn... dat vind ik ook wel iets om mee te nemen in de vraag waarmee de bevolking beter af zou zijn :)

dromertje2

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:10

Dus jij zou liever je zoon polio laten doormaken?

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:19

Wat ik in deze discussie opvallend vind is dat de mensen die pro vaccineren zijn bij de ziektes waartegen gevaccineerd wordt, vaak van het meest ernstige verloop uitgaan en bij vaccineren juist niet. En natuurlijk wordt er tegen ziektes gevaccineerd die je echt niet weer terug wilt hebben, maar er zitten ook kinderziektes tussen waarbij een in principe gezind kind een normaal verloop van die ziekte prima kan hebben. De kans op complicaties bij bijvoorbeeld de mazelen of bof is echt niet zo ontzettend groot en zelfs als een kind deze complicaties krijgt betekent dit niet direct overlijden of levenslange last.

Ik ben niet tegen vaccineren, ik vraag me wel af of de manier waarop we nu vaccineren de beste manier is. Rode hond bijvoorbeeld is voor kinderen helemaal niet gevaarlijk. Rode hond is alleen gevaarlijk wanneer een zwangere vrouw dit krijgt (en volgens mij ook nog alleen in de eerste zestien weken van haar zwangerschap). Dit kan dan voor ernstige afwijkingen bij het ongeboren kindje zorgen. Natuurlijk wil je dat niet. Maar is het dan nodig om alle kinderen al op dreumesleeftijd tegen deze ziekte in te enten? Of zou het ook kunnen dat wanneer een meisje deze ziekte voor bijvoorbeeld haar zestiende niet heeft doorgemaakt te laten vaccineren? Als je als kind de ziekte hebt gehad, ben je levenslang immuun en er kan bij twijfel toch altijd eerst getest worden op antistoffen.

En ik denk dat kritisch blijven, ook naar de farmaceutische industrie, geen kwaad kan. Het spreekwoord zegt immers niet voor niets 'wiens brood met eet, wiens woord men spreekt'. Het is daarom bij onderzoeken altijd goed om te kijken door wie het onderzoek gefinancierd is.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:21

dromertje2 schreef:
Dus jij zou liever je zoon polio laten doormaken?

Ja zegt ze. Maar wel goed begeleid in een gecontroleerde omgeving????!!!
Dan nog kun je eraan dood gaan. Daarom wordt er geent! Door enge doktoren, die betaald worden door nog engere farmaceuten. En wat daar weer achter zit weet ik niet... misschien wel onze overheid? De illuminati? Sylvana Simons?

Sorry ik probeer echt serieus wat te leren in dit topic. Maar het hele ontstoren is me nog steeds niet duidelijk...
Ik zou zeggen: vaccineren verplicht maken en voor diegene die wil: ga lekker ontstoren daarna.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:24

Mijn dochter is na een vacinatie heel erg veranderd, echt in alles. Ik vind dat geen toeval.Had ik dit maar van te horen geweten.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:27

om het spannend te houden ;-)
ik heb toch wel mijn grote bedenkingen bij Ab Oostehuis en zijn mex.gr.virus en het baarmoederhalskanker vaccin.... dat zijn 2 recentelijke entingen die ik niet vertrouw. Ab vertrouw ik niet, die gaat het volgens mij om geld. en het baarmoeder vaccin dat gaat volgens mij niet goed. ik ken daar ook verhalen over....

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 19:28

Dromertje:

De standaard versie van polio die in ik meen 95% van de gevallen slechts een zomergriepje is dat mensen door het milde verloop vaak niet eens als zodanig herkennen?
En alleen in de uiterste extreme gevallen zo heel naar afloopt?

Mja ik heb liever voor mezelf of die uk dat zomergriepje dan dat hij gehandicapt wordt of dood gaat aan een vaccinatie er tegen.

Maarja helaas heb je het niet voor het kiezen.

De keuze is niet het beste scenario voor de ene keuze (zomergriepje / geen enkele bijwerking van vaccinatie) OF het slechtste scenario voor de andere keuze. (levenslang gehandicapt / dood)

Je hebt op beiden kans -O-

Wat je ook doet, je neemt altijd een risico.

Ik denk dat de ouders van een kind dat zwaar beschadigd is geraakt door een kinderziekte, net zo graag de tijd terug zouden willen draaien als de ouders van een kind dat zwaar beschadigd is geraakt door de vaccinatie. Dat ze beiden niks liever zouden willen dan terug in de tijd gaan en alsnog de andere keuze maken...in de hoop dat die andere keuze dan niet zo fout afgelopen zou zijn :(:)

Ik kan me best voorstellen dat kinderen de ziektes gecontroleerd door laten maken en ons met de hele kracht die nu achter de vaccinaties zit, dáár in verdiepen, voor (veel) minder potentiële slachtoffers zou zorgen dan maar doorgaan met steeds meer vaccinaties geven, want waar houdt het op?

Maargoed dat zal wel een utopie zijn.

En vooralsnog moeten we het dus maar "gewoon" doen met welke info vertrouw je het meeste en waarbij denk je dat je (kind) de grootste kans heeft om een gezonde ouwe krasse knar te worden :)

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:53

pmarena schreef:
Snuffie: Als het percentage inderdaad zo klein zou zijn dan is de keuze al een stuk simpeler :)

Maar de indruk die IK krijg is dat het risico op complicaties op de korte of langere termijn helemaal geen 0.001% is (waar halen jullie dat getal overigens vandaan?) maar veel groter.

De 0,001% ging over het aantal dat dood zou gaan door vaccinatie. Ziek zullen er wel meer worden. En inderdaad hoe ik eraan kom is, omdat het even een fictief getal was om te laten zien dat het er echt heel weinig zijn. Dit kan ik natuurlijk fout hebben, maar dat is op hoe ik het zie en ervaar. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die echt dood is gegaan door vaccineren.

Ik heb nu dus net wel even gegoogeld. Op de sites van de overheid staat dat er helemaal geen mensen aan zijn overleden en ja hier kan ik ook mijn twijfels bij hebben. Ik geloof ze niet op hun woord, echt niet. Vervolgens kom ik op een site die juist weer heel erg jouw idee aanhangt en waar staat dat jaarlijks 5 tot 10 doden vallen door vaccineren. Als dit waar zou zijn dan (en verbeter me als ik een verkeerd rekensommetje maak) 10/800.000*100% dan zou maar 0,00125% overlijden door vaccinatie (want ga uit van 10 doden per jaar en er worden 800.000 mensen per jaar gevaccineerd). Daar zat de 0.001% toch echt heel dichtbij.

pmarena schreef:
En daar gaan we al uit elkaar als groepen zeg maar: geloof je het door de industrie (zal ik maar even versimpeld zeggen) gepresenteerde getal als risico?

Of denk je dat de kans wel héél groot is dat zij in die berekening lang niet alle gevallen verwerkt hebben van kinderen die heel naar gereageerd hebben volgens hun ouders? Maar die niet erkend worden als 100% zeker weten door de vaccinatie veroorzaakt.

Ik geloof zeker niet alles wat de industrie (ik snap wat je bedoeld) zegt, maar óók niet alles wat de andere sites en mensen zeggen. Het enige wat ik kan zeggen is dat wij het allemaal niet (kunnen) weten. Jij niet maar ook ik niet. We moeten onze mening baseren op wat wij het meest aannemelijk vinden. Ik denk dat dat ergens in het midden ligt. Ik denk dat de industrie/overheid best wel dingen verzwijgt, maar dat het ook niet zó dramatisch is als dat jij denkt.

Voor het vaccineren waren er nog heel veel zieke en vielen er ook nog heel veel doden. Ik denk niet dat ze dit aantal zieken (zou misschien nog wel kunnen, maar dan zijn ze niet zo ziek als dat ze waren geweest als ze de ziekte hadden waarvoor ze zijn ingeënt) en doden in de doofpot kunnen stoppen. Dat is volgensmij met zovele getalen gewoon echt niet mogelijk. Daarom denk ik dus ook uiteindelijk dat vaccineren de beste optie is.

pmarena schreef:
En dan hebben we het nog niet eens over de aantallen slecht vallende prikken over een langere termijn, die pas later de ontwikkeling of het lichaam zouden kunnen gaan storen. Daar is simpelweg veel te weinig onderzoek naar gedaan en lijkt eigenlijk ook maar heel weinig belangstelling voor te zijn vanuit de sector...dus niemand weet hoe al die stoffen verder nog doorwerken op je organen!

Of je eerste zin zo is weet je dus inderdaad ook niet. Ik ook niet, niemand niet, omdat er (zoals je zelf aangeeft) dus niet echt goed onderzoek naar is gedaan. Maar daarom kan je er eigenlijk ook geen conclusie aan verbinden dat het wel zo is dat er mensen ziek van worden. Dat lijk jij wel te doen (of begrijp ik dat verkeerd?) "Onschuldig tot het tegendeel is bewezen." zegmaar.

pmarena schreef:
Of de kinderen die al heel snel na de vaccinatie ineens last krijgen van ademstops, wegvallen, hersenvliesontsteking en noem maar op waarbij de ouders zich uiteraard rot schrikken, maar er niet eens aan denken om dit te koppelen aan het zetten van een vaccinatie simpelweg omdat ze geen enkele reden hebben om te twijfelen aan de veiligheid omdat het zo normaal is gemaakt is allemaal en ze zelfs geen bijsluiter of iets hebben gekregen maar alleen de zalvende woorden: "dan krijgt uw kind nu het prikje waarmee het tegen een aantal hele nare ziektes wordt beschermd".

Maar hier lijkt het dus alsof je zegt dat je al zeker weet dat het wél aan de vaccinaties ligt. Yerwijl je hierboven al aangeeft dat er helemaal geen onderzoeken naar zijn gedaan. Ook jij weet dit dus niet. Ik sluit het dus ook niet uit, maar je kan ook niet doen alsof dit wel komt door het vaccineren.
Daarnaast in hoeveel van de gevallen gebeurd er zoiets ernstigs? Ook dat weet ik niet, ik ken zelf niemand in mijn omgeving die zulke heftige dingen hebben gehad na vaccineren. Tuurlijk zullen er verhalen op internet staan die dit beschrijven, maar wees je ervan bewust dat héel veel dingen op internet niet waar zijn.

pmarena schreef:
Al met al vind IK het noemen van "bij dit percentage gaat het fout" een uit de lucht gegrepen getal.
En vind ik de dood trouwens niet het enige probleem zeg maar :P

Zoals mensen ervoor kiezen om te vaccineren omdat ze bang zijn voor hersenvliesontsteking,
zijn er ook mensen die er vanwege exact die genoemde bijwerking juist niet voor kiezen.

En in dit bovenste zinnetje kun je verschillende problemen invullen die zowel bij een zeer klein percentage van de wat zwaarder vallende kinderziektes voor komen, als bij een (volgens cijfers van de sector!) zeer klein percentage van de kinderen waarbij een vaccin niet goed valt.

Ik heb nu het percentage proberen te berekenen (in het heel kort) en dat is dus 0,00125. Geen uit de lucht gegrepen getal meer als het goed is. Het aantal mensen dat er ziek van wordt weet eigenlijk ook niemand en is voor beide partijen gokken. Ik denk dat wat ik hierboven al schreef dat dit aantal zieken nooit meer kan zijn dan voor het vaccineren. Juist veel minder. Zulke getallen kunnen ze echt niet meer verzwijgen.

De rest van je stukje begrijp ik eigenlijk niet.

pmarena schreef:
Even knuppel in hoenderhok:

Het zou overigens wel grappig zijn als voor de ziektes een zelfde termijn werd vastgesteld als voor Lareb meldingen die meen ik alleen überhaupt al onderzocht worden als de betreffende problemen zich binnen 2-3 dagen voor doen? Ik heb het even niet meer voor in mijn hoofd zitten ;) Als problemen zich niet binnen die tijd voor doen dan zeggen ze dat het dan niet door het vaccin veroorzaakt kan zijn.

Stel je voor dat ze dat zouden doen bij de kinderziektes, als ziektebeelden die langer dan 2/3 dagen na het binnen krijgen van de ziekteverwekker, niet meer aan die ziekte toegeschreven zouden worden...dan vielen er wellicht volgens de officiële cijfers helemaal geen doden door de ziektes...? De kinderziektes beginnen immers vaak (ná nog de incubatie-tijd) eerst met een paar dagen het beeld van een normale griep :)

Wat overigens ook gemeld wordt als bijwerking van de vaccins: dat kind een paar dagen wat ziek / hangerig kan zijn. Zou dat zijn omdat dat wat de dagen erna kan gebeuren, niet meer opgenomen wordt in de bijwerkingen omdat we die termijn van 2/3 dagen dan al voorbij zijn?

Sorry ik heb dit laatste stukje echt een paar keer doorgelezen, maar begrijp echt niet zo goed wat er staat. Kan aan mij liggen, ik ben een beetje moe :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:03

Bof, och simpel kinderaandoeninkje en prima zonder vaccinatie te doen, zeker, zal ik tegen twee mannelijke familieleden zeggen die het in de pubertijd hebben gehad met als gevolg dat ze nu ongewild kinderloos zijn. Volgens mij hebben mensen die kritisch op vaccineren zijn zeker een punt echter bekruipt mij ook tevens het gevoel dat ze geen flauw benul hebben wat die ziektes aan kunnen richten.

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:09

Bof bij jongetjes kan in en na de pubertijd inderdaad hele vervelende gevolgen hebben. Maar is het dan nodig om op dreumesleeftijd al alle kinderen te enten? Of zou het ook kunnen dat er pas geënt gaat worden als een jongen deze kinderziekte op bijvoorbeeld tienjarige leeftijd nog niet gehad heeft?

Mijn driejarige heeft de bmr enting nog niet gehad. Maar als hij voor de pubertijd de bof niet gehad heeft dan laten wij hem vaccineren tegen de bof.
Laatst bijgewerkt door Esplendido op 13-11-16 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:10

Inderdaad, Fijn dat door de beslissing van de ouders je onvruchtbaar bent, maar ja dat zal wel niet veel voorkomen 8)7 .

Ik ben daar radicaal in, dat je niet volgens het schema ent en of niet de combi doet maar appart, allemaal geen probleem, daar kan ik nog inkomen.

Waar ik niet kan inkomen en ik heel onverantwoordelijk vind is dat je totaal niet vaccineert. JE brengt niet alleen je eigen kind in gevaar maar ook andere kinderen, kwetsbare personen.
De enigste reden dat die ziektes niet meer voorkomen is omdat iedereen juist ent, hoe komt het dat er terug mazelenuitbraken zijn in gebieden waar er bijna niet gevaccineerd wordt?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:17

En bvb polio, bij de laatste uitbraak in de jaren '70 werden er 39 kinderen besmet en daarvan zijn er 5 overleden en van de anderen die het overleefden zijn enkelen voor hun leven gehandicapt. Dit speelt zich voornamelijk op de biblebelt af maar dit is een grote regio en komen enkele ongevaccineerde kinderen in aanraking met vluchtelingen die het virus bij zich dragen dan is de kans op een volgende uitbraak levensgroot. En dan mag je hopen dat je kinderen echt nog heel erg jong zijn want dan verloopt het meestal als een griep, zijn ze ouder dan een jaar of vier/vijf dan worden ze levensgevaarlijk ziek tot de dood aan toe. En ergens betekend dat ook dat je als ongevaccineerde persoon je leven lang bang moet zijn om het virus tegen te komen. Ik mag hopen dat mensen die niet vaccineren hun kinderen op een gegeven ogenblik wel vertellen waarom niet en ze de eigen keuze geven om het alsnog te doen.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 13-11-16 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 20:18

Snuffie: Ik geloof eigenlijk wel dat we het in grote lijnen met elkaar eens zijn (onbekende cijfers die het probleem zijn bij de bepaling van het risico-percentage) zullen we het lekker simpel daar op houden? :)

Bigone: ik heb ook de Bof gehad, zus ook. Paar dagen een dikke wang en een beetje hangerig.
DAT is het normale verloop van de Bof. Niemand deed raar of panisch over de Bof, dat hoorde er gewoon bij :j En ik ben van 1980....

Complicaties zijn super vervelend en Bof bij jongens / Rode Hond bij meisjes zijn ziektes die je voor de puberteit gehad zou moeten hebben :j

Klöte trouwens voor de heren :(:)

Tegenvraag: hoe komt het dat er (gemene!) mazelen-uitbraken zijn in gebieden met haast 100% vaccinatiegraad vanwege verplichte vaccinatie? Werkt die vermeende groeps-immuniteit in het geval van kunstmatige poging tot immunisatie dan toch anders dan de heren wetenschappers denken?

Als de producenten in al hun wijsheid nu niet het losse mazelen-vaccin uit productie genomen hadden, dan hadden er heus meer mensen dat vaccin aan hun kind willen geven. Het combinatie-vaccin waar de vele problemen aan gerelateerd zijn dat willen ze echter niet omdat ze het risico op complicaties te groot vinden.

Dat weten de hoge heren en hun reactie in al hun goedheid? Losse vaccin van de markt halen om ouders te dwingen hun nieuwe parade-paardje te gebruiken. Dat de vaccinatiegraad daardoor omlaag gaat weten ze dondersgoed, waarom doen ze het dan toch?
Laatst bijgewerkt door pmarena op 13-11-16 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:19

pmarena schreef:
Focussed: Gesteld voor die keuze zou ik persoonlijk veel liever alleen het virus via de natuurlijke weg in mijn lijf krijgen. (en dan goed begeleid de ziekte doormaken)

Door wie laat je dat dan begeleiden? Door de artsen en de medische industrie die je al niet vertrouwt met vaccinaties

Dan dat het als een paard van Troje achter de eerste verdedigings-linies door naar binnen geduwd wordt samen met een hele rambam van rotzooi er nog bij.

Kan me ook goed voorstellen dat een immuunsysteem misschien wel beter reageert en misschien wel veel efficiëntere anti-stoffen aanmaakt als het reageert op een echt intact virus dan wanneer het een (half) dood virus gekoppeld aan zware metalen binnenkrijgt, dat dan als "let op" moet dienen voor het geval het levende virus (zonder rare toevoegingen) langs komt. Dat er dan toch weer wat anders uit zal zien?
Dan zou ik me toch in ga lezen in de werking van het poliovaccin. Juist doordat we hier in Nederland een dood virus inbracten middels inenting ipv een levend virus oraal is de ziekte veel sneller verdwenen. Degene die oraal het levende virus kregen deden tot enkele dagen erna het virus nog uitscheiden via hun ontlasting met alle mogelijke besmettelijke gevolgen

Narcolepsie na inenting mexicaans griepvirus. Bekende cijfers zijn hierover te vinden. Dit betrof 0,000043% van de geente personen. Deze personen hadden ook een bepaald genetisch gen waardoor ze hier zo op reageerde. 1300 personen op 30 miljoen. Zet dit weg tegen de schade van de 5% die polio niet als onschuldig zomergriepje ervaart. (de 95% die dat wel zo ervaart is wel besmettelijk voor anderen en dus mede verantwoordelijk voor de gezondheid van een ander)
Dan heb je het over 1.5 miljoen! mensen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:25

pmarena schreef:
Snuffie: Ik geloof eigenlijk wel dat we het in grote lijnen met elkaar eens zijn (onbekende cijfers die het probleem zijn bij de bepaling van het risico-percentage) zullen we het lekker simpel daar op houden? :)

Bigone: ik heb ook de Bof gehad, zus ook. Paar dagen een dikke wang en een beetje hangerig.
DAT is het normale verloop van de Bof. Niemand deed raar of panisch over de Bof, dat hoorde er gewoon bij :j En ik ben van 1980....

Complicaties zijn super vervelend en Bof bij jongens / Rode Hond bij meisjes zijn ziektes die je voor de puberteit gehad zou moeten hebben :j

Tegenvraag: hoe komt het dat er (gemene!) mazelen-uitbraken zijn in gebieden met haast 100% vaccinatiegraad vanwege verplichte vaccinatie? Werkt die vermeende groeps-immuniteit in het geval van kunstmatige poging tot immunisatie dan toch anders dan de heren wetenschappers denken?

Als de producenten in al hun wijsheid nu niet het losse mazelen-vaccin uit productie genomen hadden, dan hadden er heus meer mensen dat vaccin aan hun kind willen geven. Het combinatie-vaccin waar de vele problemen aan gerelateerd zijn dat willen ze echter niet omdat ze het risico op complicaties te groot vinden.

Dat weten de hoge heren en hun reactie in al hun goedheid? Losse vaccin van de markt halen om ouders te dwingen hun nieuwe parade-paardje te gebruiken. Dat de vaccinatiegraad daardoor omlaag gaat weten ze dondersgoed, waarom doen ze het dan toch?

Waar zijn er verplichte entingen voor mazelen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 20:27

Begeleiden door homeopaten wordt nu veel gedaan. Als (in het utopie-verhaal) de focus zou verschuiven van steeds meer vaccins steeds vaker herhalen, naar veilig doormaken van de kinderziektes op de meest gunstige leeftijd, dan zouden artsen wellicht veel beter kunnen helpen.

Ik blijf er persoonlijk liefst zo ver mogelijk bij vandaan (meeste mensen denk ik? :P ) maar als er daadwerkelijk wat is DAN is het moment waarop je behandeling nodig hebt. En dat is naar mijn mening een heel andere tak van sport (een ziekte daadwerkelijk behandelen) dan dat gegoochel met verminkte virussen in een spuit met rotzooi waarvan niemand weet wat voor lange termijn effecten die cocktail van ingrediënten nu eigenlijk heeft.

Op het moment dat je al ziek bent dan moet je wel iets doen. Ben je gezond dan heb je de keuze om niet te gaan gokken met op dat moment onnodige behandelingen, ben je (heel erg) ziek dan moet je op een gegeven moment wel...

Het poliovaccin zoals je het omschreef dat was juist gevaarlijk inderdaad, 1 van de eerste foutjes van de producenten zullen we maar zeggen ;)

Goed ik heb nu alweer uren zitten verdoen hier, en zo zachtjes aan is alles wel een beetje herhaald denk ik.... de groeten weer en fijne zondagavond allemaal :wave:

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:29

Zou ik nog rap antwoord kunnen krijgen op mijn vraag?

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:39

verootjoo schreef:
Virussen met bioresonantie bestrijden vind ik wel heel interessant... Aangezien er geen geneesmiddel tegen virussen bestaat, dat kun je enkel uitzieken. Maar de chinezen kunnen dat wel?

De visie van de Chineesche geneeskunst op is heel anders dan die van ons.
Er wordt zeg maar meer aan de voorkant dan zoals bij ons aan de achterkant gewerkt.
Voorkomen is beter dan genezen, zeg maar.

Verder wordt er bij ziekte meer gekeken naar de sypmtomen.
De chinesche arts die ik ken, deelde ziektes al heel anders in en zocht daar dingen bij.

In mijn ervaring werd er weinig tijd gestoken in wat wij diagnose noemen en het beestje een naam geven.
Er werd meer gekeken naar het karakter van de symptomen, dus is het warm of koud, moeten we de kachel aansteken of gaan blussen zeg maar.
Daarmee krijgt het lichaam kans zich te herstellen.

Een vriendin van mij heeft zich na diagnose kanker laten behandelen door een chinesche dokter, wonderbaarlijk.
Een andere vriendin van mij had enorme last van haar spieren, heel uitgebreide intake, waarin haar hese stem werd opgemerkt, die ze plm 10 jaar had, dat was het eerste teken van haar aandoening.
Overigens was bij haar het euvel terug te leiden tot het schrappen van bepaalde voeding die ze niet meer at.

Maar goed, of zij virussen behandelen of het lichaam sterker maken waardoor ze die beter kunnen verslaan.
Zo hebben wij geen last van een griepvirus als we goede weerstand hebben, pas als die wegvalt.

@pmarena, erg interesante visie heb jij1

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:41

dromertje2 schreef:
pmarena schreef:

Waar zijn er verplichte entingen voor mazelen?

Omdat farmaceuten graag veel geld verdienen?

....dit soort antwoorden krijg je als je een rap antwoord wil :D

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:46

Ik bedoel in welk land zijn er verplichte mazelenvaccinatie op het moment?

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:04

dromertje2 schreef:
Ik bedoel in welk land zijn er verplichte mazelenvaccinatie op het moment?

Ik denk dat de BMR cocktail bedoeld wordt. Die wordt tegenwoordig in NL toch ook nog gegeven?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 21:06

Ik heb het even voor je nagevraagd op de vaccin-vrij Facebook dromertje.

Daar zit veel meer kennis met veel meer onderbouwing dan ik heb, en kreeg ik zojuist binnen enkele minuten dit overzichtje dat ik zelf niet kon vinden van 1 van de toppers van dames die zeer veel over het hele onderwerp weten +:)+

Is niet super recent en niet voor de hele wereld maargoed ik kon zelf überhaupt zo snel niks vinden dus je moet het er maar even mee doen ;)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pmarena op 13-11-16 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:06

pmarena schreef:
Het ontstoren van medicatie daarvan vond ik dit wel een mooie omschrijving:

Citaat:
Door verstoringen kan het lichaam gifstoffen opslaan. Doordat het immuunsysteem in een soort "shock"toestand beland, niet weet wat het moet doen, gaat het stoffen opslaan.... het ontstoren, zorgt ervoor dat het lichaam weer wakker wordt gemaakt, de verstoringen worden opgelost, en hetgeen opgeslagen is, alsnog uit het lichaam verwijderd wordt.

Via bvb. supplementen kan je het lijf ontgiften maar soms is een meer specifieke aanpak nodig.
Soms is een sterke verdunning van de veroorzaker nodig om het lichaam tot ontgiften en herstellen te zetten. En dat gebeurt dus bij het ontstoren.

.

Ik ben wel benieuwd baar bovenstaande quote van pmarena en dan de laatste zin. Is die ´sterke verdunning´ principe wat blijkbaar bij ontstoren gebeurd dan niet precies wat een vaccinatie eigenlijk ook doet?