_lautje_ schreef:Overigens worden er hier in de buurt in antroposofische kring al mazelen feestjes gegeven. Met de bedoeling dat alle kinderen ziek worden
Leuk... totdat er 1 ernstig ziek wordt.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:badeendje schreef:Dus je wilt wel vaccineren, maar je wilt enkel andere stoffen niet? Dus zoals de eerste vaccinatie vroeger was, gewoon 4 sneetjes in de arm, dat heb je liever? Misschien is zoiets nog steeds wel mogelijk.
Nah, die pokken enting schijnt ook niet bepaald zaligmakend geweest te zijn
Misschien bestaat echt veilige vaccinatie wel niet.
Of misschien is het inderdaad nog het veiligst om kinderen zeer gecontroleerd de echte kinderziektes door te laten maken, binnen gekregen via de buitenkant van het lichaam in plaats van het meteen diep in het organisme te injecteren waar het lichaam er niet zo gek veel meer tegen kan doen om de rotzooi kwijt te raken![]()
En daar al dat geld voor onderzoek en vaccin-productie en -verspreiding naartoe te sluizen om het verloop daarvan zo mild mogelijk te houden / maken.
Met de super grote winst dat je dan weer die levenslange bescherming en die èchte kudde-immuniteit terug krijgtin plaats van elke paar jaar maar weer het vaccinatie-schema uit te breiden omdat toch weer blijkt dat het huidige aantal vaccinaties niet voldoende is en te snel uitwerkt. Waardoor we nòg meer rotzooi ingespoten krijgen...nu willen ze immers al zwangere vrouwen inspuiten met het kinkhoest-vaccin...omdat het niet voldoende werkt
dromertje2 schreef:Dus jij zou liever je zoon polio laten doormaken?
pmarena schreef:Snuffie: Als het percentage inderdaad zo klein zou zijn dan is de keuze al een stuk simpeler
Maar de indruk die IK krijg is dat het risico op complicaties op de korte of langere termijn helemaal geen 0.001% is (waar halen jullie dat getal overigens vandaan?) maar veel groter.
pmarena schreef:En daar gaan we al uit elkaar als groepen zeg maar: geloof je het door de industrie (zal ik maar even versimpeld zeggen) gepresenteerde getal als risico?
Of denk je dat de kans wel héél groot is dat zij in die berekening lang niet alle gevallen verwerkt hebben van kinderen die heel naar gereageerd hebben volgens hun ouders? Maar die niet erkend worden als 100% zeker weten door de vaccinatie veroorzaakt.
pmarena schreef:En dan hebben we het nog niet eens over de aantallen slecht vallende prikken over een langere termijn, die pas later de ontwikkeling of het lichaam zouden kunnen gaan storen. Daar is simpelweg veel te weinig onderzoek naar gedaan en lijkt eigenlijk ook maar heel weinig belangstelling voor te zijn vanuit de sector...dus niemand weet hoe al die stoffen verder nog doorwerken op je organen!
pmarena schreef:Of de kinderen die al heel snel na de vaccinatie ineens last krijgen van ademstops, wegvallen, hersenvliesontsteking en noem maar op waarbij de ouders zich uiteraard rot schrikken, maar er niet eens aan denken om dit te koppelen aan het zetten van een vaccinatie simpelweg omdat ze geen enkele reden hebben om te twijfelen aan de veiligheid omdat het zo normaal is gemaakt is allemaal en ze zelfs geen bijsluiter of iets hebben gekregen maar alleen de zalvende woorden: "dan krijgt uw kind nu het prikje waarmee het tegen een aantal hele nare ziektes wordt beschermd".
pmarena schreef:Al met al vind IK het noemen van "bij dit percentage gaat het fout" een uit de lucht gegrepen getal.
En vind ik de dood trouwens niet het enige probleem zeg maar
Zoals mensen ervoor kiezen om te vaccineren omdat ze bang zijn voor hersenvliesontsteking,
zijn er ook mensen die er vanwege exact die genoemde bijwerking juist niet voor kiezen.
En in dit bovenste zinnetje kun je verschillende problemen invullen die zowel bij een zeer klein percentage van de wat zwaarder vallende kinderziektes voor komen, als bij een (volgens cijfers van de sector!) zeer klein percentage van de kinderen waarbij een vaccin niet goed valt.
pmarena schreef:Even knuppel in hoenderhok:
Het zou overigens wel grappig zijn als voor de ziektes een zelfde termijn werd vastgesteld als voor Lareb meldingen die meen ik alleen überhaupt al onderzocht worden als de betreffende problemen zich binnen 2-3 dagen voor doen? Ik heb het even niet meer voor in mijn hoofd zittenAls problemen zich niet binnen die tijd voor doen dan zeggen ze dat het dan niet door het vaccin veroorzaakt kan zijn.
Stel je voor dat ze dat zouden doen bij de kinderziektes, als ziektebeelden die langer dan 2/3 dagen na het binnen krijgen van de ziekteverwekker, niet meer aan die ziekte toegeschreven zouden worden...dan vielen er wellicht volgens de officiële cijfers helemaal geen doden door de ziektes...? De kinderziektes beginnen immers vaak (ná nog de incubatie-tijd) eerst met een paar dagen het beeld van een normale griep
Wat overigens ook gemeld wordt als bijwerking van de vaccins: dat kind een paar dagen wat ziek / hangerig kan zijn. Zou dat zijn omdat dat wat de dagen erna kan gebeuren, niet meer opgenomen wordt in de bijwerkingen omdat we die termijn van 2/3 dagen dan al voorbij zijn?
pmarena schreef:Focussed: Gesteld voor die keuze zou ik persoonlijk veel liever alleen het virus via de natuurlijke weg in mijn lijf krijgen. (en dan goed begeleid de ziekte doormaken)
Door wie laat je dat dan begeleiden? Door de artsen en de medische industrie die je al niet vertrouwt met vaccinaties
Dan dat het als een paard van Troje achter de eerste verdedigings-linies door naar binnen geduwd wordt samen met een hele rambam van rotzooi er nog bij.
Kan me ook goed voorstellen dat een immuunsysteem misschien wel beter reageert en misschien wel veel efficiëntere anti-stoffen aanmaakt als het reageert op een echt intact virus dan wanneer het een (half) dood virus gekoppeld aan zware metalen binnenkrijgt, dat dan als "let op" moet dienen voor het geval het levende virus (zonder rare toevoegingen) langs komt. Dat er dan toch weer wat anders uit zal zien?
Dan zou ik me toch in ga lezen in de werking van het poliovaccin. Juist doordat we hier in Nederland een dood virus inbracten middels inenting ipv een levend virus oraal is de ziekte veel sneller verdwenen. Degene die oraal het levende virus kregen deden tot enkele dagen erna het virus nog uitscheiden via hun ontlasting met alle mogelijke besmettelijke gevolgen
pmarena schreef:Snuffie: Ik geloof eigenlijk wel dat we het in grote lijnen met elkaar eens zijn (onbekende cijfers die het probleem zijn bij de bepaling van het risico-percentage) zullen we het lekker simpel daar op houden?
Bigone: ik heb ook de Bof gehad, zus ook. Paar dagen een dikke wang en een beetje hangerig.
DAT is het normale verloop van de Bof. Niemand deed raar of panisch over de Bof, dat hoorde er gewoon bijEn ik ben van 1980....
Complicaties zijn super vervelend en Bof bij jongens / Rode Hond bij meisjes zijn ziektes die je voor de puberteit gehad zou moeten hebben
Klöte trouwens voor de heren
Tegenvraag: hoe komt het dat er (gemene!) mazelen-uitbraken zijn in gebieden met haast 100% vaccinatiegraad vanwege verplichte vaccinatie? Werkt die vermeende groeps-immuniteit in het geval van kunstmatige poging tot immunisatie dan toch anders dan de heren wetenschappers denken?
Als de producenten in al hun wijsheid nu niet het losse mazelen-vaccin uit productie genomen hadden, dan hadden er heus meer mensen dat vaccin aan hun kind willen geven. Het combinatie-vaccin waar de vele problemen aan gerelateerd zijn dat willen ze echter niet omdat ze het risico op complicaties te groot vinden.
Dat weten de hoge heren en hun reactie in al hun goedheid? Losse vaccin van de markt halen om ouders te dwingen hun nieuwe parade-paardje te gebruiken. Dat de vaccinatiegraad daardoor omlaag gaat weten ze dondersgoed, waarom doen ze het dan toch?
verootjoo schreef:Virussen met bioresonantie bestrijden vind ik wel heel interessant... Aangezien er geen geneesmiddel tegen virussen bestaat, dat kun je enkel uitzieken. Maar de chinezen kunnen dat wel?
dromertje2 schreef:pmarena schreef:Snuffie: Ik geloof eigenlijk wel dat we het in grote lijnen met elkaar eens zijn (onbekende cijfers die het probleem zijn bij de bepaling van het risico-percentage) zullen we het lekker simpel daar op houden?
Bigone: ik heb ook de Bof gehad, zus ook. Paar dagen een dikke wang en een beetje hangerig.
DAT is het normale verloop van de Bof. Niemand deed raar of panisch over de Bof, dat hoorde er gewoon bijEn ik ben van 1980....
Complicaties zijn super vervelend en Bof bij jongens / Rode Hond bij meisjes zijn ziektes die je voor de puberteit gehad zou moeten hebben
Klöte trouwens voor de heren
Tegenvraag: hoe komt het dat er (gemene!) mazelen-uitbraken zijn in gebieden met haast 100% vaccinatiegraad vanwege verplichte vaccinatie? Werkt die vermeende groeps-immuniteit in het geval van kunstmatige poging tot immunisatie dan toch anders dan de heren wetenschappers denken?
Als de producenten in al hun wijsheid nu niet het losse mazelen-vaccin uit productie genomen hadden, dan hadden er heus meer mensen dat vaccin aan hun kind willen geven. Het combinatie-vaccin waar de vele problemen aan gerelateerd zijn dat willen ze echter niet omdat ze het risico op complicaties te groot vinden.
Dat weten de hoge heren en hun reactie in al hun goedheid? Losse vaccin van de markt halen om ouders te dwingen hun nieuwe parade-paardje te gebruiken. Dat de vaccinatiegraad daardoor omlaag gaat weten ze dondersgoed, waarom doen ze het dan toch?
Waar zijn er verplichte entingen voor mazelen?
pmarena schreef:Het ontstoren van medicatie daarvan vond ik dit wel een mooie omschrijving:Citaat:Door verstoringen kan het lichaam gifstoffen opslaan. Doordat het immuunsysteem in een soort "shock"toestand beland, niet weet wat het moet doen, gaat het stoffen opslaan.... het ontstoren, zorgt ervoor dat het lichaam weer wakker wordt gemaakt, de verstoringen worden opgelost, en hetgeen opgeslagen is, alsnog uit het lichaam verwijderd wordt.
Via bvb. supplementen kan je het lijf ontgiften maar soms is een meer specifieke aanpak nodig.
Soms is een sterke verdunning van de veroorzaker nodig om het lichaam tot ontgiften en herstellen te zetten. En dat gebeurt dus bij het ontstoren.
.