ok ik loop nu 8-9km, maar ben al wel bijna 6 maand bezig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Idd zeker in het begin niet gelijk achter elkaar hardlopen. 
Aangezien dat vooral mijn doel is vind ik het wel prima. Merk wel dat ik er ook echt plezier in begin te krijgen trouwens
Zucchero schreef:De run ging eigenlijk super goed vond ik: 5 km in 39 minuten en ik had nog echt energie over achteraf.
Misschien over 2 weken rennen in Dieren!
Ik heb overigens wel echt een uitdaging met mijn toch te actieve darmen tijdens het rennenHerkenbaar? Hoe doen jullie dat?
Morgen wat langere reactie. Ga zo eerst slapen!
Naast astma ook hier spastische darmen (jemig wat een kwaaltjes). Echter gooi ik me sinds kort vol met smoothies waardoor ik per dag minimaal 3-4 soorten fruit (elke dag banaan) en 2-3 soorten groenten binnenkrijg. Daarnaast eet ik veel kokos, lijnzaad en havermout (maakt het allemaal wat vaster zegmaar) en weinig brood. Sindsdien zijn mijn darmen veel rustiger over het algemeen. En als ze niet rustig voelen, ga ik me er maar gewoon niet aan wagen om te gaan lopen rennen
whahaha!
1 groene adidas met paarse Adidas-streepjes en een knal oranjerozeachtige met Adiva erop van energetics. Nu kan ik vast nog beter / harder rennen.
Vervolgens op weg naar huis ook nog stukjes gerend. Lekker actief geweest vandaag!
Terug gewandeld omdat anders mijn appels het niet zouden overleven.
RoosvanBlue schreef:Oh my god! Dat het überhaupt in je opkomtNaast astma ook hier spastische darmen (jemig wat een kwaaltjes). Echter gooi ik me sinds kort vol met smoothies waardoor ik per dag minimaal 3-4 soorten fruit (elke dag banaan) en 2-3 soorten groenten binnenkrijg. Daarnaast eet ik veel kokos, lijnzaad en havermout (maakt het allemaal wat vaster zegmaar) en weinig brood. Sindsdien zijn mijn darmen veel rustiger over het algemeen. En als ze niet rustig voelen, ga ik me er maar gewoon niet aan wagen om te gaan lopen rennen
Mijn spierpijn is wat minder vandaag. Morgen misschien maar een rondje proberen weer. En anders vrijdag. Kan ik het er zaterdag weer aan eten bij de BBQ.
) en vaak is het dan ook nog eens zo dat ik ergens heen ren en vervolgens 15-20 minuten moet terug wandelen om weer thuis te komen. Vind het heerlijk zo relaxt.
en overmogen is het 8 (!). Ben benieuwd wat mijn, net wakkere, lijf daar van gaat vinden. (Ik sta op, rol in m'n sportkleding en dender de deur uit. Lekker met de fluitende vogeltjes en geen pottenkijkers
).
Nu maar eens klaarmaken voor werk. Ben wat laat