[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:07

UhNee schreef:
BiBiQ schreef:
Je kan toch gewoon een hele nieuwe navelpiercing bestellen?

Zou ik in dit geval ook doen....

Nog even terug komend op dit..
Ik heb twee losse hangertjes gekocht en m.b.v. papa alles aan elkaar gemaakt.
Voor de mensen die er nieuwsgierig naar zijn

Ik heb deze twee besteld:
https://www.crazy-factory.com/nl/p/Pier ... /Hangertje
https://www.crazy-factory.com/nl/p/Pier ... /Hangertje

Het onderste diamantje ervan af geknipt en met een ringetje (van oud armbandje) het ankertje aan de overgebleven 2 diamantjes gemaakt. Toen piercing er heel even uitgehad zodat papa alles kon bevestigen. Hierbij het eindresultaat: (wel een beetje rood door het erin en eruit halen)

Spoiler:
Afbeelding

BiBiQ

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:27

Jeetje wat is die nu lang! Ik zou er denk ik overal mee aan blijven hangen :+

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 13:23

Al een tijdje niet meer hier geweest, maar toch even mijn nieuwe aanwinst showen (tragus *\o/* ):
http://i.imgur.com/6AXr3Ef.jpg

Heb me eindelijk over mijn angst heen gestapt voor kraakbeenpiercings heen gezet. Ik ben er heel blij mee en het zetten was ook echt peanuts. Tot nu toe ook nul last van gehad, zelfs niet met het schoonmaken met unicura zeep vanochtend. Ik hoop dat dit zo blijft ben er echt blij mee zo :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 14:04

Gaaf! Ik heb ondertussen eindelijk ( :') ) mijn tunnels en plugs binnen <3

Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat de foto's niet te groot zijn :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 14:46

Sweet!
Ik merk toch wel dat ik al gauw dezelfde draag (silicone). Die middelste lijken trouwens vrij veel op m'n tattoo :+

Pff ik heb een vochtbultje bij m'n neuspiercing. Ik denk dat sterilon iets te grof is er voor. Dus ik probeer nu een zeezoutoplossing met 2 druppels Tea Tree. Hij is al vrij hard en uitgedroogd, zal ie dan nu aan zijn einde komen -O- ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 19:50

Die met het universum erop zijn gaaf, sterreke98! :j

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 10:10

Sterreke op hoeveel mm zit jij? Gave plugs!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 11:15

Dankje!

Ik zit op 12 :j. Mijn eindmaat was eigenlijk 6, maar ja :') elke keer dacht ik; nah mag nog wel een tikkie groter. Dit is echt mijn eindmaat :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:12

Ik ken het, 8 was echt mijn eindmaat, daarna was 10 echt mijn eindmaat, nu 12 maar nu wel echt eindmaat want ik vind het niet meer mooi als je oorlel niet meer zijn eigen vorm heeft.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:48

Mijn moeder vind het ook niet zo grappig haha. Ze vind dat mn oor vooral helemaal van vorm is verandert :')
Ik vind het nog wel meevallen haha

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:50

Dat laatste was het eerste dat me opviel. Dat je oor er in verhouding mooi uitziet zo. Maar inderdaad niet groter meer gaan ;)

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:12

Ook ik herken het. Toen ik begon was mijn idee 6-8mm. Eenmaal aan het stretchen tot de conclusie gekomen dat het toch wel een beetje klein was dus naar 10mm gegaan, hier heb ik een jaar op gezeten.
Daarna toch weer groter en nu zit ik al 1,5jaar op 14mm, maar eigenlijk wil ik nu naar ongeveer 18-20mm :=

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:46

Ik ben nog aan het bedenken hoe ik mijn moeder ga vertellen dat ik een vertical labret neem terwijl ik 18 ben en op kamers woon :')
Mooi Sterreke! Vind het een toffe maat, ik wil denk ik ook iets van 12-14.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:19

Haha Loolotte heel erg herkenbaar := Woon ondertussen alweer drie jaar op mezelf en m'n ouders bemoeien zich echt met niks in mijn leven, maar ik moet het toch altijd even van tevoren brengen als ik met een nieuwe tattoo thuis kom :') Ze staan er niet helemaal achter. Neuspiercing vonden ze dan weer totaal geen probleem, was gelijk 'oh nou staat je leuk' en thats it.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:08

Wauw mooie plugs sterreke! Hier is ook 8 mm mijn eind maat, maar het kriebelt echt al maanden om tot maar naar 10 mm te gaan. Maar ik heb echt heel veel super gave plugs in 8 mm en wil die niet allemaal weer weg moeten doen, maar dat is dan ook echt het enige wat me nog tegen houd :')

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:39

Hi iedereen,

sorry dat ik zomaar binnen kom vallen maar ik wilde graag om wat advies vragen..
Donderdag heb ik een tragus piercing laten zetten en dat viel me gelukkig alles mee!
Echter is het nu sinds gisteravond een stuk dikker geworden, de zwelling zakt zelfs iets naar beneden richting mijn gezicht. Ook is het nu heel erg gevoelig.

De piercer heeft gezegd dat ik het 2x per dag schoon moet maken. 1x met zeep en een keer weken met zeezout. Kan het zo zijn dat ik mijn oor nu 'over verzorg' en dat hij daarom zwelt en pijn doen of maar gewoon doorgaan met zo schoonmaken en hopen dat het snel minder wordt en anders even langs de shop?

Alvast bedankt :D

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:09

Dat hij dik wordt/is is hartstikke normaal. Wel ben ik van mening dat zeezout nog te agressief is voor een verse mening. Ik maak mijn nieuwe piercings alleen onder de douche schoon met water, zonder zeep of andere spullen. Wel goed droog maken daarna!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:18

_Ekenna schreef:
Dat hij dik wordt/is is hartstikke normaal. Wel ben ik van mening dat zeezout nog te agressief is voor een verse mening. Ik maak mijn nieuwe piercings alleen onder de douche schoon met water, zonder zeep of andere spullen. Wel goed droog maken daarna!

Sommige uitspraken hoor je wel met een korreltje zout te nemen, maar dat is soms wel te agressief voor een verse mening ja. :j

Hihi, sorry, ik moest een beetje lachen om je typfout. :') Lekker flauw.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:22

Emmaa_ schreef:
Haha Loolotte heel erg herkenbaar := Woon ondertussen alweer drie jaar op mezelf en m'n ouders bemoeien zich echt met niks in mijn leven, maar ik moet het toch altijd even van tevoren brengen als ik met een nieuwe tattoo thuis kom :') Ze staan er niet helemaal achter. Neuspiercing vonden ze dan weer totaal geen probleem, was gelijk 'oh nou staat je leuk' en thats it.

Oh gelukkig ben ik niet de enige :') Het idee van een neuspiercing vond mijn moeder niet echt leuk maar toen 'ie eenmaal zat heb ik er niks meer over gehoord. Ik weet alleen niet hoe ik het deze keer ga brengen.. :P

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:25

Suliko schreef:
Sommige uitspraken hoor je wel met een korreltje zout te nemen, maar dat is soms wel te agressief voor een verse mening ja. :j

Hihi, sorry, ik moest een beetje lachen om je typfout. :') Lekker flauw.

Hahaha _O- oeps :')

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:30

Thanks voor je antwoord LoesVDB!
Dan laat ik de zeep & het zout maar even voor wat het is.
Zwelling sta ik ook niet van te kijken, meer dat het zo zacht richting mn gezicht

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:50

Even in de gaten houden of de zwelling erger wordt. Als dat het geval is zou je natuurlijk even voor de zekerheid contact op kunnen nemen met de piercer! Wij zijn geen experts. :D

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:58

jaa wacht het nog even af en anders even een belletje indd

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:53

Goedemorgen mensen
Ik kom weer ff onder de leesteen vandaan

Komen veel mooie piercings/ sieraden langs,

Ik heb een vraagje. Kwam tot de ontdekkeing dat ik bij mijn helix(achterkant). Een wit/gelig bultje heb. Heb hem net schoongemaakt net zoutwater.

Moet ik nog meer iets doen??

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 13:28

Doezel, waarschijnlijk een vochtbultje. Als je hier in het topic zoekt komen er heel veel verschillende tips voorbij.

ik heb er een bij m'n helix die echt al een paar maanden zit, inmiddels doe ik er niks meer aan. :+