Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 00:01

Iets meer begrip mag ook wel Chanel

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 00:01

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 00:08

anneliesdj schreef:
Iets meer begrip mag ook wel [naam]

Mijn fout, mijn excuses.

Zal het anders zeggen:

En ik helemaal niet.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 00:50

chanel1985 schreef:
anneliesdj schreef:
Iets meer begrip mag ook wel Chanel

Mijn fout, mijn excuses.

Zal het anders zeggen:

En ik helemaal niet.

:D

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 06:05

Robin_S schreef:
Hier een alto-zweverige middeleeuwse moeder die haar baby nog niet heeft laten enten. Ik ben blij dat we de keuze krijgen! Heeft helemaal niets met rare opvattingen te maken, maar gewoon met het feit dat ik niet wil dat een substantie van de ziekte in zo'n jong lijfje wordt ingespoten.

Echter zal ik mijn baby nooit naar een crèche brengen. Ik vind dat daar vaccinaties inderdaad verplicht moeten zijn, met strenge controle. Want daar woekeren de ziektes gewoonweg. Is echt te gewaagd om daar ongeënt te vertoeven.

Weet je hoe leuk een kind het op een crèche kan hebben en hoe leerzaam het voor ze is?
eigenlijk doe je ze wel te kort, al woekeren daar de ziektes net zo hard als op een school!
geent of niet een kind moet zelf weerstand/resistentie opbouwen en als je dat uitstelt gebeurt dat tijdens de school jaren....

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 07:22

Ik heb lang niet alles gelezen maar kwam wel dit tegen op fb moest gelijk aan dit topic denken.
Afbeelding

Weet niet of het waar is. Maar ik weet wel dat steeds meer mensen gaan twijfelen over de vaccinaties.
Ze bestaan al heel lang, misschien is het ook tijd voor "iets anders"

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 08:47

StalNollie schreef:
Ik woon aan de rand van een streng christelijk gebied en geloof me, hier zie je veel meer mensen met geamputeerde ledematen door de polio dan in andere plekken in Nederland. Puur door het niet vaccineren.
Enorm triest vind ik dat..

Willbokkers;
Ik ook maar kom wat jij nu zegt toch echt niet tegen! (Gelukkig maar)
Vind overigens dat het een eigen keus moet blijven en ga daarnaast ook mee met sommige bovenstaande berichten.

waar zin die cijfers dan want daar lees je niks van dus ben benieuwd naar je bron[/quote]
Ik denk dat wij beide geen cijfers hebben. Dit is puur wat wij in onze omgeving zien.
Ik zie hier nooit, maar dan ook letterlijk nooit iemand met geamputeerde lichaamsdelen, ook niet in de christelijke dorpen hier in de omgeving.
De enige met geamputeerde lichaamsdelen is de hond van een paar km verderop :+ (en dat komt niet door polio)

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 10:50

spotterick schreef:
Ik heb lang niet alles gelezen maar kwam wel dit tegen op fb moest gelijk aan dit topic denken.
[ [url=m/rZHLwq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet niet of het waar is. Maar ik weet wel dat steeds meer mensen gaan twijfelen over de vaccinaties.
Ze bestaan al heel lang, misschien is het ook tijd voor "iets anders"

De reden dat de anti vaccinatie brigade je nu niet juichend omarmd is omdat in Nederland Thimerosal (methylkwik) nooit in kindervaccinaties heeft gezeten.

http://vorige.nrc.nl//wetenschap/articl ... einig_kwik

Het kan soms wel voorkomen in een griepprik. Maar niet alle soorten. Daarnaast is de hoeveelheid zo laag dat het binnen een paar dagen uit je lichaam is. Mensen die zich echt zorgen maken over kwik in hun lijf doen er goed aan om ook geen vis meer te eten en de amalgaamvullingen uit hun kiezen te laten halen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 15:47

Toch jammer dat je steeds zo respectloos praat over mensen die besluiten niet zomaar het rvp te volgen. ...

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:11

Ik blij erbij dat je alles waar goed geld aan verdiend wordt héél goed onder de loep moet nemen voordat je adviezen uit diezelfde hoek (om te vaccineren) opvolgt.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:13

benangelique schreef:
Toch jammer dat je steeds zo respectloos praat over mensen die besluiten niet zomaar het rvp te volgen. ...

Het is helemaal niet respectloos. Zodra het welles/nietes verhaal begint zijn er voor de pro vaccinatie duizenden onderzoeken te vinden, de meeste onafhankelijk en die worden allemaal afgedaan als list en bedrog van de farmaceutische industrie en als tegenbewijs komen er allerlei schimmige opinie sites tevoorschijn die wel iets roepen maar duidelijk de klok hebben horen luiden maar zeker niet weten waar de klepel hangt. Neem de bovenstaande foto, gewoon een keiharde leugen het kwikverhaal in kindervaccinaties. Heeft in Nederland nog nooit in een kinder vaccinatie gezeten en hoef je je dus geen zorgen over te maken. Als dat al zou moeten. Het is er in 4 dagen weer uit namelijk en je krijgt meer kwik binnen als je veel vis eet. Maar een (aanstaande) ouder die dit leest wordt wel op het verkeerde been gezet.

Lareb wordt afgedaan als gesponsord door de fabrikanten maar als er kindjes overleden zijn dan wordt Lareb wel weer aangegrepen als bewijs. En als een Bokker dan gaat spitten in die verslagen blijken het geen 4 maar 3 kindjes te zijn waarvan 2 met zekerheid niet zijn overleden aan de vaccinatie en de 3e aan een vaccinatie die niet standaard gegeven wordt.

En de allergrootste leugen is wel dat we zonder vaccineren hetzelfde bereikt zouden hebben. En dat is gewoon keihard niet waar. Overheidsstatistieken wijzen dit uit. En niet alles ziekte's worden veroorzaakt door een slechte hygiëne of slecht eten. Mazelen bijvoorbeeld gaat gewoon door de lucht.

In Afrika is het sterftecijfer drastisch verminderd sinds de westerse wereld vaccinatie programma's opgezet heeft. Maar die mensen wonen nog steeds in Ghetto's met een open riool en afval in de straten.

En ik ben de laatste die zal zeggen dat er nooit iets mis gaat met vaccineren maar onderzoeken hebben aangetoond dat er met de meeste van die kindjes al iets aan de hand was en de enting was misschien de trigger. Vroeger of later waren ze ook ziek geworden.

En ik laat mijn dochter ook niet klakkeloos enten. Mexicaanse griep heeft ze niet gekregen. Er gaan nog steeds meer mensen dood aan gewone griep dan aan mexicaanse griep en voor gewone griep ent ik ook niet. HPV sta ik vooralsnog afwijzend tegenover. De resultaten op de lange termijn zijn nog niet bekend.

Het aantal kinderen waarmee iets gebeurd, wat natuurlijk vreselijk is laat daar geen misverstand over bestaan, is ten opzichte van de kinderen waarmee niets gebeurd ontzettend klein. Vele duizenden malen kleiner dan het aantal kinderen wat bijvoorbeeld ongevaccineerd ziek zou zijn geworden of dood gegaan met de recente mazelen uitbraak. Van het relatieve kleine aantal niet gevaccineerde kinderen lagen er toch al ruim 180 in het ziekenhuis. En dan heb je geen loopneus meer hoor.

Er zijn genoeg sceptische organisaties die wél onderzoeken hebben laten doen maar die worden niet gepubliceerd omdat ze hun ongelijk aangeven. En daar kom je het grote manco van linksdenkende organisaties tegen. Waar ze geen bewijs voor kunnen vinden publiceren ze gewoon niet.

Ik vind het prima als iemand tegen enten is maar kom dan gewoon met wetenschappelijk gecontroleerde onderzoeken om je gelijk te halen en niet met gruwelverhalen over wat er mis kan gaan. Er gaan jaarlijks meer mensen dood in het verkeer dan in 50 jaar door vaccinaties. Blijven we dan allemaal binnen?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:17

Kijk, nu kan ik wat met je. Je hoeft het niet eens te zijn met de ander en dat onderbouw je nu prima. Het gaat mij erom dat je mensen die niet enten 'brigade' noemt...

Ik ent dus kritisch. Niet zozeer omdat ik geloof in de narigheiddie je nu opnoemt, maar omdat ik veel vertrouwen heb in de kracht van het eigen lichaam. We staan steeds verder van de natuur af en dat is niet altijd een goede ontwikkeling m.i.
En nee, ik kom niet met onderzoeken en bewijzen. In mijn geval gaat het om geloven in en vertrouwen op.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:20

janderegelaa schreef:
benangelique schreef:

Het is helemaal niet respectloos. Zodra het welles/nietes verhaal begint zijn er voor de pro vaccinatie duizenden onderzoeken te vinden, de meeste onafhankelijk en die worden allemaal afgedaan als list en bedrog van de farmaceutische industrie en als tegenbewijs komen er allerlei schimmige opinie sites tevoorschijn die wel iets roepen maar duidelijk de klok hebben horen luiden maar zeker niet weten waar de klepel hangt. Neem de bovenstaande foto, gewoon een keiharde leugen het kwikverhaal in kindervaccinaties. Heeft in Nederland nog nooit in een kinder vaccinatie gezeten en hoef je je dus geen zorgen over te maken. Als dat al zou moeten. Het is er in 4 dagen weer uit namelijk en je krijgt meer kwik binnen als je veel vis eet. Maar een (aanstaande) ouder die dit leest wordt wel op het verkeerde been gezet.

Lareb wordt afgedaan als gesponsord door de fabrikanten maar als er kindjes overleden zijn dan wordt Lareb wel weer aangegrepen als bewijs. En als een Bokker dan gaat spitten in die verslagen blijken het geen 4 maar 3 kindjes te zijn waarvan 2 met zekerheid niet zijn overleden aan de vaccinatie en de 3e aan een vaccinatie die niet standaard gegeven wordt.

En de allergrootste leugen is wel dat we zonder vaccineren hetzelfde bereikt zouden hebben. En dat is gewoon keihard niet waar. Overheidsstatistieken wijzen dit uit. En niet alles ziekte's worden veroorzaakt door een slechte hygiëne of slecht eten. Mazelen bijvoorbeeld gaat gewoon door de lucht.

In Afrika is het sterftecijfer drastisch verminderd sinds de westerse wereld vaccinatie programma's opgezet heeft. Maar die mensen wonen nog steeds in Ghetto's met een open riool en afval in de straten.

En ik ben de laatste die zal zeggen dat er nooit iets mis gaat met vaccineren maar onderzoeken hebben aangetoond dat er met de meeste van die kindjes al iets aan de hand was en de enting was misschien de trigger. Vroeger of later waren ze ook ziek geworden.

En ik laat mijn dochter ook niet klakkeloos enten. Mexicaanse griep heeft ze niet gekregen. Er gaan nog steeds meer mensen dood aan gewone griep dan aan mexicaanse griep en voor gewone griep ent ik ook niet. HPV sta ik vooralsnog afwijzend tegenover. De resultaten op de lange termijn zijn nog niet bekend.

Het aantal kinderen waarmee iets gebeurd, wat natuurlijk vreselijk is laat daar geen misverstand over bestaan, is ten opzichte van de kinderen waarmee niets gebeurd ontzettend klein. Vele duizenden malen kleiner dan het aantal kinderen wat bijvoorbeeld ongevaccineerd ziek zou zijn geworden of dood gegaan met de recente mazelen uitbraak. Van het relatieve kleine aantal niet gevaccineerde kinderen lagen er toch al ruim 180 in het ziekenhuis. En dan heb je geen loopneus meer hoor.

Er zijn genoeg sceptische organisaties die wél onderzoeken hebben laten doen maar die worden niet gepubliceerd omdat ze hun ongelijk aangeven. En daar kom je het grote manco van linksdenkende organisaties tegen. Waar ze geen bewijs voor kunnen vinden publiceren ze gewoon niet.

Ik vind het prima als iemand tegen enten is maar kom dan gewoon met wetenschappelijk gecontroleerde onderzoeken om je gelijk te halen en niet met gruwelverhalen over wat er mis kan gaan. Er gaan jaarlijks meer mensen dood in het verkeer dan in 50 jaar door vaccinaties. Blijven we dan allemaal binnen?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:20

HannahFrouk schreef:
Ik blij erbij dat je alles waar goed geld aan verdiend wordt héél goed onder de loep moet nemen voordat je adviezen uit diezelfde hoek (om te vaccineren) opvolgt.

Het komt alleen niet uit "die hoek" het komt van de WHO en de overheid. RIVM is echt niet afhankelijk van de farmaceutische industrie en bij Lareb kun je echt hele pittige conclusies vinden over vaccinaties waar fabrikanten echt niet blij mee zijn.

Om bovenstaande reden wordt hier bijvoorbeeld de Rota vaccinatie niet gegeven omdat die te veel bijwerkingen heeft. En dat besluit de overheid gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:22

In mijn profiel staat een link van een schimmige site met daarop een lawine aan pubmed onderzoeken, ga die allemaal maar eens lezen dan Mark.

Ik kan er ook niks aan doen dat al de linken van die officiële onderzoeken verzameld op een site zijn gezet waar jij geen hoge pet van op hebt maar dat maakt de onderzoeken niet minder officieel.
Succes, je bent er de komende week nog wel druk mee :wave:

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:25

janderegelaa schreef:
HannahFrouk schreef:

Het komt alleen niet uit "die hoek" het komt van de WHO en de overheid. RIVM is echt niet afhankelijk van de farmaceutische industrie en bij Lareb kun je echt hele pittige conclusies vinden over vaccinaties waar fabrikanten echt niet blij mee zijn.

Om bovenstaande reden wordt hier bijvoorbeeld de Rota vaccinatie niet gegeven omdat die te veel bijwerkingen heeft. En dat besluit de overheid gewoon.

Maar de overheid wordt o.a. geadviseerd door de farmaceutische industrie. Dat vind ik juist het twijfelachtige eraan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:26

RIVM liegt dat ze barsten. Laat me niet lachen zeg, het RIVM betrouwbaar, pfffff!
Die beweren glashard dat Merck het MMR II vaccin allang niet meer produceert en dat het MMR II en MMRvaxpro vaccin twee verschillende vaccins zijn, dat de laatste de vervanger is van de eerste.
Stelletje idioten zijn het 8)7

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:30

benangelique schreef:
Kijk, nu kan ik wat met je. Je hoeft het niet eens te zijn met de ander en dat onderbouw je nu prima. Het gaat mij erom dat je mensen die niet enten 'brigade' noemt...

Ik ent dus kritisch. Niet zozeer omdat ik geloof in de narigheiddie je nu opnoemt, maar omdat ik veel vertrouwen heb in de kracht van het eigen lichaam. We staan steeds verder van de natuur af en dat is niet altijd een goede ontwikkeling m.i.
En nee, ik kom niet met onderzoeken en bewijzen. In mijn geval gaat het om geloven in en vertrouwen op.

90% van de ouders die niet enten doen dat omdat ze bang zijn dat er iets gebeurd met kun kindje. En dat is waar overheden falen in het voorlichtingsbeleid.

Dat heel veel niet gevaccineerde kinderen niet ziek worden komt primair door de hoge dekkingsgraad van vaccineren die wij hebben. Daardoor ontstaat groepsimmuniteit en dat is echt de enige reden. Wat dat betreft hebben de ouders die niet vaccineren geluk. Tenzij je in de bible belt woont. Dan niet natuurlijk, dat hebben we kunnen zien.

Overigens kwam er wat pagina's terug een statistiekje voorbij met hoeveel ouders er ineens gingen enten toen de mazelen epidemie uitbrak. Dat vind ik dan wel weer bijzonder. Ineens minder in de heer of toch niet het volste vertrouwen in het eigen afweersysteem.

Maar kritisch is goed, dat ben ik ook immers.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:31

Anoniem schreef:
RIVM liegt dat ze barsten. Laat me niet lachen zeg, het RIVM betrouwbaar, pfffff!
Die beweren glashard dat Merck het MMR II vaccin allang niet meer produceert en dat het MMR II en MMRvaxpro vaccin twee verschillende vaccins zijn, dat de laatste de vervanger is van de eerste.
Stelletje idioten zijn het 8)7

I rest my case :D

Even een editje: misschien moet je het verschil leren zien tussen liegen en iets gewoon niet weten. Waarom zou het RIVM liegen over iets dan met 1 druk op de knop controleerbaar is.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 24-01-16 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:48

Anoniem schreef:
In mijn profiel staat een link van een schimmige site met daarop een lawine aan pubmed onderzoeken, ga die allemaal maar eens lezen dan Mark.

Ik kan er ook niks aan doen dat al de linken van die officiële onderzoeken verzameld op een site zijn gezet waar jij geen hoge pet van op hebt maar dat maakt de onderzoeken niet minder officieel.
Succes, je bent er de komende week nog wel druk mee :wave:

Als je het eerste onderzoek neemt geven die de hypothese dat vaccineren autisme geeft.

Nu heeft de vereniging Autism Speaks, die er dus zijn voor mensen met autisme, het grootste onderzoek ooit uitgevoerd onder 95000 kinderen waarvan 150000 niet gevaccineerd. De uitkomst is dat er geen enkele relatie is tussen de vaccinatie en autisme.

Lees maar eens, het is wel Engels: https://www.autismspeaks.org/science/sc ... nated-kids

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:10

Ach alsjeblieft, daar staan weer 1000 onderzoeken tegenover dat het tegendeel waar is. Zelfs in de Amerikaanse bijsluiters staat inmiddels bij bepaalde vaccins als mogelijke bijwerking autisme.

Waarom denk jij voor het merendeel van niet vaccinerende ouder te kunnen praten. Dat is iets wat ik vaker tegenkom bij pro vaxxers... Beweren dat ouders die niet vaccineren dat doen omdat ze bang zijn voor vaccinatieschade.
Fout!
Wij beginnen over vaccinatieschade omdat jullie steeds beginnen over hoe zogenaamd vreselijk dodelijk al die enge ziektes toch wel zijn, en hoe relatief veilig de vaccins zijn.
Bij beide hebben jullie pro vaxxers het bij het foute eind maar dat is ook niet vreemd want jullie leven nog in de matrix zoals wij dat noemen. En dat geeft niet hoor want jullie houden een enorme economie op de been en dat is ergens maar goed ook natuurlijk. Jullie hebben helemaal niet in de gaten waar jullie je kindjes voor inzetten. Geen probleem, maar verwacht niet hetzelfde van een ander.
Wij vaccineren niet omdat we niet (meer) in sprookjes geloven. Omdat een gezond kind met een normaal functionerend immuunsysteem zichzelf heel goed kan redden.

Die paar kinderen waarbij het fout gaat na vaccineren, dat hoort erbij en is percentueel maar peanuts? Die waren uiteindelijk toch wel ziek geworden en misschien ook wel dood gegaan? Daar is het vaccin dan geen schuld aan?
Zullen we het eens omdraaien?
Die paar kinderen die schade openen van kinderziektes, die waren anders ook wel ziek geworden, die waren al zwak, daar is de kinderziekte geen schuld aan. Percentueel is dat peanuts vergeleken bij alle sterkte gezonde kinderen waarvan het immuunsysteem wel goed functioneert.

Echt hè |o

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:14

Anoniem schreef:
Ach alsjeblieft, daar staan weer 1000 onderzoeken tegenover dat het tegendeel waar is. Zelfs in de Amerikaanse bijsluiters staat inmiddels bij bepaalde vaccins als mogelijke bijwerking autisme.

Waarom denk jij voor het merendeel van niet vaccinerende ouder te kunnen praten. Dat is iets wat ik vaker tegenkom bij pro vaxxers... Beweren dat ouders die niet vaccineren dat doen omdat ze bang zijn voor vaccinatieschade.
Fout!
Wij beginnen over vaccinatieschade omdat jullie steeds beginnen over hoe zogenaamd vreselijk dodelijk al die enge ziektes toch wel zijn, en hoe relatief veilig de vaccins zijn.
Bij beide hebben jullie pro vaxxers het bij het foute eind maar dat is ook niet vreemd want jullie leven nog in de matrix zoals wij dat noemen. En dat geeft niet hoor want jullie houden een enorme economie op de been en dat is ergens maar goed ook natuurlijk. Jullie hebben helemaal niet in de gaten waar jullie je kindjes voor inzetten. Geen probleem, maar verwacht niet hetzelfde van een ander.
Wij vaccineren niet omdat we niet (meer) in sprookjes geloven. Omdat een gezond kind met een normaal functionerend immuunsysteem zichzelf heel goed kan redden.

Die paar kinderen waarbij het fout gaat na vaccineren, dat hoort erbij en is percentueel maar peanuts? Die waren uiteindelijk toch wel ziek geworden en misschien ook wel dood gegaan? Daar is het vaccin dan geen schuld aan?
Zullen we het eens omdraaien?
Die paar kinderen die schade openen van kinderziektes, die waren anders ook wel ziek geworden, die waren al zwak, daar is de kinderziekte geen schuld aan. Percentueel is dat peanuts vergeleken bij alle sterkte gezonde kinderen waarvan het immuunsysteem wel goed functioneert.

Echt hè |o

Je gaat gewoon volledig voorbij aan dit onderzoek. Het grootste ooit. Notabene uitgevoerd door een belangenvereniging voor autisme. Die een miljardenclaim in hadden kunnen dienen als er wél een verband was gevonden. Zo dik is die plaat bij jou nu. En dat is mijn punt.

En nog een edit: volkomen logisch dat die fabrikanten het in de bijsluiter zetten. In Amerika ben je namelijk direct gevrijwaard van schuld als je zoiets meldt. Scheelt heel veel rechtszaken.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:18

En waarom zijn pro-vaxxers fout?? En waarom zouden jullie het juist hebben?

En waar is uw respect naar ons??

En maar klagen dat wij niet respectvol zijn naar jullie mening.

Kijk eens in de spiegel alstublieft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:28

Ik vind het anders heel edel van jullie hoor dat je fout bent. Jullie houden een heleboel mensen aan het werk en een heleboel mondjes aan het eten. Dat verdient toch wel een pluim, serieus. Ik persoonlijk zou ze zo allemaal op straat zetten als het er op aan zou komen.

Dat je dat van die vereniging aanhaalt laat imo zien dat je niet zoveel kaas hebt gegeten van economie, M.

En de fabrikanten waren sowieso al gevrijwaard van rechtzaken, de uitkeringen via vaccine court liegen er niet om wanneer het om autisme gaat.
En iedereen maar belasting betalen....

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:30

Zo overgoten van haar eigen gelijk, dat respectvol reageren niet meer mogelijk is......