Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arjaaaaa schreef:Goed bezig dide!
Ik kijk zo nu en dan een wedstrijd van het wk moet zeggen dat ik gisteren niet echt spannend vond.. was een grote speeltuin voor nl!
Gisteren zelf gewonnen! Bijzondere wedstrijd moet ik zeggen... eerste helft ging zo beetje alles erin. 13-3 met rust. Toen grapte ik nog: joh laat die tweede helft maar zitten... en wat denk je... eindstand 13-3! Echt ongelofelijk! Stond in de aanval en niets lukte. De heren in mijn vak waren er op een gegeven moment klaar mee, ja dan is het natuurlijk helemaal klaar... maar ik had er wel mooi 2 gescoord in de 1e helft!

vind het ook fijn dat je reeds gespeelde wedstrijden gewoon als filmpje terug kan kijken 

arjaaaaa schreef:Leuk om te zien! Arme dame tegen je, je bent er contstant langs!
Ja de tegenstander had ook zoiets van wat is dit! De scheids vertelde achteraf dat hij bijna 10min voor tijd de vakken zou wisselen... maar heeft ie toch niet gedaan...
kreeg alleen vaak de bal niet mee van de heren

dat is echt een weird moment
sportfoto’s kunnen echt zo niet charmant zijn.
maar ik twijfel zo aan het opgeven van mijn zondagen. 

dat is wel heel triest, had het gemist. Nu wel NL. Leuke eendjes 
Ik heb op mn wc zo'n XL badeend staan, das mijn WC eend
Toen kreeg ik afgelopen kerst mama duck met dr kleintjes 
Zijn vaak ook meer van oudscher christelijk, want ze krijgen geen hele clubs meer gevuld met alleen christelijke mensen. Tenzij je naar de bible belt gaat