Meer lange meiden op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thasja

Re: Meer lange meiden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 01:51

Ach ik heb sinds kort ook hakken van 6 cm (eerste paar hakken ooit :))) en ik loop er nu ook bijna dagelijks op. Het maakt me 1,90 en daarbij ben ik nog in de groei, dus gewoon doen als je het begeert zou ik zeggen :Y) Is toch leuk :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:27

Ik loop met mijn 1.87 op hakken die me 2.03 maken :)) Niet regelmatig, maar laat me er niet door tegenhouden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:54

Vorige week geprobeerd om een broek te vinden. Verschillende aangehad, en ze passen ook allemaal qua maat.... maar ik mis toch zo'n 7 cm :(
Ik hoef geen spijkerbroek, maar een gewone broek, liefst in het grijs maar ook geen pantalon type (en zeker geen skinny dingen). En het is gewoon NIET te vinden!

Wel een legging gevonden met een jurkje erbij. Als dat iets kort uitvalt zie je dat niet zo snel. Maar ik heb op dit moment nog maar 1 gewone zwarte broek en 1 spijkerbroek. Zou wel fijn zijn om nog een broek erbij te hebben.

Als iemand nog een tip heeft????? Bij voorkeur in het zuidoosten van het land.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:07

Miss Etam, maar verwacht geen topkwaliteit. Wel de lang collectie dan hè.

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:19

Voor de wedstrijdruiters onder ons;
Waar vinden jullie wedstrijdjasje met mouwen die lang genoeg zijn en die niet 3maten te groot vallen..
Welke merken /modellen zijn aan te bevelen om naar te kijken bijvoorbeeld?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:39

Miss Etam idd bagger kwaliteit. Kan me eigenlijk niet herinneren of ik daar nog wel of niet naar binnen ben gegaan, ik was het volgens mij zat na 10 winkels....

Amber, ik heb een jasje van Iris Bayer, die was er in een lengtemaat te krijgen. Zijn wel ietsje duurder....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:42

Amberr09 schreef:
Voor de wedstrijdruiters onder ons;
Waar vinden jullie wedstrijdjasje met mouwen die lang genoeg zijn en die niet 3maten te groot vallen..
Welke merken /modellen zijn aan te bevelen om naar te kijken bijvoorbeeld?

De enige confectiemaat die ik pas is de Harry's Horse St. Tropez.
Hij gaat deze week nog weg om te pimpen. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:43

Scum schreef:
Miss Etam idd bagger kwaliteit. Kan me eigenlijk niet herinneren of ik daar nog wel of niet naar binnen ben gegaan, ik was het volgens mij zat na 10 winkels....

Amber, ik heb een jasje van Iris Bayer, die was er in een lengtemaat te krijgen. Zijn wel ietsje duurder....

Bestel online? Of moet het nog voor de kerst? Dan raad ik namelijk gewoon een jurk/rok aan. :P

Thuis passen is lang niet zo frustrerend.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:51

Nee, voor de kerst heb ik al een jurkje. Is meer voor gewoon naar het werk.
Ik pas het liefste eerst voordat ik het koop. Het moet natuurlijk ook nog lekker zitten en leuk staan. En met dat online bestellen moet je weer thuis zijn om het in ontvangst te nemen. Ben ook al bij ons in het dorp geweest bij Frans Theelen. Daar vond ik een broek die net lang genoeg was maar wel katoen. 1x wassen en dan is die ook weer te kort.. dus dat durfde ik niet.
Het is allemaal wat makkelijker als je een hele grote maat hebt, dan worden ze vaak wel wat langer. Maarja... dan zakken ze ook zo weer van mijn kont af....

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:00

ik heb een anky wedstrijdjasje!
mouwen zijn eigenlijk net iets te kort, maar compenseerd goed met mn handschoentjes!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:37

Hakken... Nee, ik heb er één keer een paar van gekocht, omdat een vriendin van mij dat aanmoedigde dat dit zo mooi staat. Ik voelde me lang :)) Heel lang! Denk dat ik de 2 meter wel aantikte. Ik had het idee dat mensen mij wel heel erg aanstaarden, niet dat ik mij schaam, maar ik vond het té overdreven. Alsof ik wilde dat alle aandacht naar mij toe zou gaan. Dus binnen een week ben ik ze maar snel terug gaan brengen }:)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:42

Ik vind dat juist heerlijk :)

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 08:23

Vandaag jurkje aan met m'n zwarte laarzen. Hakje van 8 cm. Dus ben vandaag 1.98 meter.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 13:34

Yunaa schreef:
Hakken... Nee, ik heb er één keer een paar van gekocht, omdat een vriendin van mij dat aanmoedigde dat dit zo mooi staat. Ik voelde me lang :)) Heel lang! Denk dat ik de 2 meter wel aantikte. Ik had het idee dat mensen mij wel heel erg aanstaarden, niet dat ik mij schaam, maar ik vond het té overdreven. Alsof ik wilde dat alle aandacht naar mij toe zou gaan. Dus binnen een week ben ik ze maar snel terug gaan brengen }:)

Je moet ze ook dragen als je je lengte wilt misbruiken :P
Niet als je geen aandacht wilt. :P

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 14:42

Heheh.... eindelijk een broek gevonden. Waren ze ook nog in verschillende kleuren in de aanbieding dus maar meteen 2 meegenomen. En zou niet moeten krimpen want er zit geen katoen in.
Nu nog iets zoeken voor op de broek. Helaas zijn er geen lengtematen voor bovenkleding. Ik mis dus zo'n 7 cm elke keer bij de mouwen.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:17

Janine1990 schreef:
Yunaa schreef:

Je moet ze ook dragen als je je lengte wilt misbruiken :P
Niet als je geen aandacht wilt. :P

Ik zou niet weten wanneer ik mijn lengte zou willen misbruiken :P Ik maak elke dag al misbruik van mijn lengte, ongeacht waar ik ben :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 18:24

Yunaa schreef:
Ik zou niet weten wanneer ik mijn lengte zou willen misbruiken :P Ik maak elke dag al misbruik van mijn lengte, ongeacht waar ik ben :')

Een drukke omgeving. Lange mensen vallen op en hebben altijd voorrang. Beetje arrogant kijken en dan heb je gegarandeerd voorrang. _/-\o_

Ik misbruik het best wel vaak. En heel erg vaak ook onbewust.

Bij nare kabouters vind ik het ook wel leuk om het te gebruiken. Vragen of ze iets dicht bij de grond misschien willen pakken, omdat ze kleiner zijn. Want dan weten ze ook een keer hoe dat voelt. ~~}>

Tsjah, je weet wat de nadelen zijn. Misbruik de voordelen }:) Ik vind dat elke lange vrouw dat mag doen :D

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 18:29

Janine1990 schreef:
Yunaa schreef:

Een drukke omgeving. Lange mensen vallen op en hebben altijd voorrang. Beetje arrogant kijken en dan heb je gegarandeerd voorrang. _/-\o_

Dit is echt heel handig ja. Vooral bij de trein, als het druk is en je graag nog wilt zitten :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 18:35

Esmee_98 schreef:
Dit is echt heel handig ja. Vooral bij de trein, als het druk is en je graag nog wilt zitten :Y)

Dan juist liever niet. Ik hou niet van kussende knieën. En al die geërgerde gezichten. Hoewel... als je er dan tegelijk uit moet en opstaat kan je ze wel ff lekker arrogant en neerbuigend (in de letterlijke zin natuurlijk) aankijken... You're welcome }>

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 00:09

Janine1990 schreef:
Yunaa schreef:

Ik misbruik het best wel vaak. En heel erg vaak ook onbewust.

Bij nare kabouters vind ik het ook wel leuk om het te gebruiken. Vragen of ze iets dicht bij de grond misschien willen pakken, omdat ze kleiner zijn. Want dan weten ze ook een keer hoe dat voelt. ~~}>

Tsjah, je weet wat de nadelen zijn. Misbruik de voordelen }:) Ik vind dat elke lange vrouw dat mag doen :D

Hahaha, ik hou wel van jouw denkwijze! Heerlijk is dat. Of expres naast een heel klein iemand lopen (man) van mijn leeftijd. Gegarandeerd voelen zij zich 8 van de 10 keer ongemakkelijk hoor :=
Vriendinnen van mijn school zeggen ook altijd: 'Ik voel me zo klein vergeleken jou :(!' En daar kan ik alleen maar van genieten. Dan zeg ik ook altijd voor de grap: 'Je bent inderdaad wel een kleintje :))'

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 00:57

Nog iets ergs aan lang zijn; pashokjes met een laag gordijn. :(

Was vandaag bij de only, gordijn kwam letterlijk tot mn kin :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 01:02

_bokworst schreef:
Nog iets ergs aan lang zijn; pashokjes met een laag gordijn. :(

Was vandaag bij de only, gordijn kwam letterlijk tot mn kin :')

Je moet ook niet naar de Only! Daar hebben ze alleen maten van superslank naar superbreed.
Niet in de hoogte... :P

Ik kocht eens een Only trui, nouja, ik bestelde de trui. :+ Ik twijfelde tussen de L en de XL. Nam voor de zekerheid de XL omdat het zo'n wijd vallende gebreide trui was. Hele mooie kleur.
Deed de trui aan, mouwen ongeveer 15cm te kort en het pand ook. Maar ook 15cm te breed aan beide kanten. {:)-:( {:)-:( {:)-:(

:P :P :P

Maar ik herken het pashokjes verhaal... Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden... Het is in ieder geval freakin' gênant!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 01:14

broeken van de only vallen best goed op een lang slank lijf hoor!
daar scoor ik juist mijn broeken. nogsteeds veelste kort natuurlijk, maar langer dan andere merken van die prijsklasse

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 01:18

amkeVH schreef:
broeken van de only vallen best goed op een lang slank lijf hoor!
daar scoor ik juist mijn broeken. nogsteeds veelste kort natuurlijk, maar langer dan andere merken van die prijsklasse

Ik heb ooit één Only broek gehad, die wonderbaarlijk genoeg wel lengtemaat 36 had. Was ook een hele mooie broek. Die drie dagen dat ik hem droeg voordat hij in de was ging |(
Dat is inmiddels denk ik 8 jaar geleden. Maar nooit weer een Only broek gekocht. Wat een afknapper was dat. Alsof er een vettig laagje zwarte poeder op was gedaan, in plaats van normaal aflaten had ik ook gewoon compleet blauwe benen.

Ook nooit weer lengtemaat 36 bij dat merk tegengekomen overigens.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 10:53

Oh wat gek, dat heb ik nou helemaal niet :+
36 hangt inderdaad niet in de standaard collectie.. dus ik moet het ook vaak doen met 34, wat veeeuuulste kort is, maar alsnog langer dan de standaard broeken uit andere winkels.
Voor speciaal lang bestellen heeft deze arme student geen geld :+