Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amberr09 schreef:Voor de wedstrijdruiters onder ons;
Waar vinden jullie wedstrijdjasje met mouwen die lang genoeg zijn en die niet 3maten te groot vallen..
Welke merken /modellen zijn aan te bevelen om naar te kijken bijvoorbeeld?
Scum schreef:Miss Etam idd bagger kwaliteit. Kan me eigenlijk niet herinneren of ik daar nog wel of niet naar binnen ben gegaan, ik was het volgens mij zat na 10 winkels....
Amber, ik heb een jasje van Iris Bayer, die was er in een lengtemaat te krijgen. Zijn wel ietsje duurder....
Yunaa schreef:Hakken... Nee, ik heb er één keer een paar van gekocht, omdat een vriendin van mij dat aanmoedigde dat dit zo mooi staat. Ik voelde me langHeel lang! Denk dat ik de 2 meter wel aantikte. Ik had het idee dat mensen mij wel heel erg aanstaarden, niet dat ik mij schaam, maar ik vond het té overdreven. Alsof ik wilde dat alle aandacht naar mij toe zou gaan. Dus binnen een week ben ik ze maar snel terug gaan brengen
Janine1990 schreef:Yunaa schreef:Hakken... Nee, ik heb er één keer een paar van gekocht, omdat een vriendin van mij dat aanmoedigde dat dit zo mooi staat. Ik voelde me langHeel lang! Denk dat ik de 2 meter wel aantikte. Ik had het idee dat mensen mij wel heel erg aanstaarden, niet dat ik mij schaam, maar ik vond het té overdreven. Alsof ik wilde dat alle aandacht naar mij toe zou gaan. Dus binnen een week ben ik ze maar snel terug gaan brengen
Je moet ze ook dragen als je je lengte wilt misbruiken![]()
Niet als je geen aandacht wilt.
Yunaa schreef:Ik zou niet weten wanneer ik mijn lengte zou willen misbruikenIk maak elke dag al misbruik van mijn lengte, ongeacht waar ik ben
Janine1990 schreef:Yunaa schreef:Ik zou niet weten wanneer ik mijn lengte zou willen misbruikenIk maak elke dag al misbruik van mijn lengte, ongeacht waar ik ben
Een drukke omgeving. Lange mensen vallen op en hebben altijd voorrang. Beetje arrogant kijken en dan heb je gegarandeerd voorrang.![]()
Esmee_98 schreef:Dit is echt heel handig ja. Vooral bij de trein, als het druk is en je graag nog wilt zitten
Janine1990 schreef:Yunaa schreef:Ik zou niet weten wanneer ik mijn lengte zou willen misbruikenIk maak elke dag al misbruik van mijn lengte, ongeacht waar ik ben
Een drukke omgeving. Lange mensen vallen op en hebben altijd voorrang. Beetje arrogant kijken en dan heb je gegarandeerd voorrang.![]()
Ik misbruik het best wel vaak. En heel erg vaak ook onbewust.
Bij nare kabouters vind ik het ook wel leuk om het te gebruiken. Vragen of ze iets dicht bij de grond misschien willen pakken, omdat ze kleiner zijn. Want dan weten ze ook een keer hoe dat voelt.![]()
Tsjah, je weet wat de nadelen zijn. Misbruik de voordelenIk vind dat elke lange vrouw dat mag doen
_bokworst schreef:Nog iets ergs aan lang zijn; pashokjes met een laag gordijn.
Was vandaag bij de only, gordijn kwam letterlijk tot mn kin
amkeVH schreef:broeken van de only vallen best goed op een lang slank lijf hoor!
daar scoor ik juist mijn broeken. nogsteeds veelste kort natuurlijk, maar langer dan andere merken van die prijsklasse