Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guess_NH schreef:Mijn moeder is ook depressief. Zit nu sinds 2 weken aan de anti depressieve. Papa heeft een burn out en ik loop er dan ook nog met depressie PTSS en borderline. Gezellige boel dus..
Gisteren zijn met partner en ik uit elkaar gegaan, toch erg onverwacht maar wel als 'vrienden'. Donderdag lagen we nog in een hotel. Ook onverwachts maar so vertrouwd. Beide flink gejankt, zijn zo op van alle problemen maar we houden zoveel van elkaar. Dat ik me afvroeg waarom we uit elkaar zijn. Hopelijk vinden we elkaar terug want we houden wel minimaal contact en gaan nog eens samen sporten oid.
Gisteren ook eerste therapie gehad voor de abortus verwerking. Was heel fijn.
Maar ben wel bang, abortus verwerking en relatie kapot. Alles komt tegelijk
pimaude schreef:Was hier de daglichtlamp? heeft iemand er baat bij gehad? Ik twijfel omdat ik mezelf weer steeds slechter zie gaan :/ helpt zoiets?
Janneke2 schreef:Hoi Earth Focus,
welkom! Wat een mooie nick heb je. Naar, dat je al tien jaar worstelt met depressie!
Voor mijzelf heb ik opname altijd weten te vermijden - wat je zegt: ipv je eigen bedoeninkje de regels van anderen en de aanwezigheid van een aantal andere mensen die je niet hebt uitgekozen (en die laten we zeggen oook bijna stuk voor stuk tegen het plafond zitten).
Wel las ik iets wat mij verbaasde. Ik vind mijn lamp heerlijk, ik ben eerder 'niet weg te slaan' voor dat ding dan dat ik mij er toe moet zetten.
(Zo zie je maar weer: iedereen is anders. En ik houd wel van veelkleurigheid!)
EarthFocus schreef:O Echt?
Citaat:Ik moet wel zeggen dat als ik ervoor zat ik het fijn vond, dat felle licht, maar om dan de dag erna weer ervoor te gaan vergat ik dan weer.
En vervolgens gunde ik mezelf geen rust en tijd om ervoor te gaan zitten, dan lag ik liever in m'n bed in het donker.
Als ik weer thuis ben dan ga ik het zeker weer proberen, proberen kan altijd!
En dan zorg ik gewoon dat ik iedere dag een half uur ervoor ga zitten en dan een boek ga lezen.