Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:09

2e kerstdag 's morgens.

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:09

Ik heb ook tijden last gehad van wondjes op mijn hoofdhuid, precies zoals jij beschrijft in je topic. Bij mij helpt Seanik heel erg goed, ik heb al maanden geen last meer :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:11

Het 1e ingredient is wel Sodium Lauryl Sulfate, dat zou ik zelf proberen te vermijden, ook roept Lush dat je er niet over moet stressen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:17

lieveli schreef:
Het 1e ingredient is wel Sodium Lauryl Sulfate, dat zou ik zelf proberen te vermijden, ook roept Lush dat je er niet over moet stressen.

Ben op yes to carrots scalp relief gekomen. Is voor droge jeukende hoofdhuid.

Ingredieten:

oductinformatie
Aanbevolen gebruik:

Inmasseren in nat haar en uitspoelen. Voor een optimaal resultaat gebruik samen met Yes To Carrots Scalp Relief Conditioner.
Opmerking:

Uitsluitend uitwendig gebruik. Aanraking met ogen vermijden.
Allergie informatie:

Vrij van:
Parabenen
Petroleum
SLS
Ingrediënten:

Water (Aqua), Sodium Coco-Sulfate, Xanthan Gum, Cocamidopropyl Betaine, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Citrus (Lemon) Peel Oil, Cupressus Sempervirens Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Oil, Menthol, Niacinamide, Salicylic Acid, Silk Amino Acids, Aleurits Moluccana Seed Oil, Daucus Carota Sativa (Carrot) Seed Oil*, Ipomoea Batatas (Sweet Potato) Root Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Sodium Chloride, Caprylyl Glycol, Sorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Fragrance (Parfum), Limonene, Citral, Geraniol.
*Certified Organic Ingredient

Hier zit het niet in, neem ik aan?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:18

Stamper schreef:
lieveli schreef:

Ben op yes to carrots scalp relief gekomen. Is voor droge jeukende hoofdhuid.

Ingredieten:

oductinformatie
Aanbevolen gebruik:

Inmasseren in nat haar en uitspoelen. Voor een optimaal resultaat gebruik samen met Yes To Carrots Scalp Relief Conditioner.
Opmerking:

Uitsluitend uitwendig gebruik. Aanraking met ogen vermijden.
Allergie informatie:

Vrij van:
Parabenen
Petroleum
SLS
Ingrediënten:

Water (Aqua), Sodium Coco-Sulfate, Xanthan Gum, Cocamidopropyl Betaine, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Citrus (Lemon) Peel Oil, Cupressus Sempervirens Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Oil, Menthol, Niacinamide, Salicylic Acid, Silk Amino Acids, Aleurits Moluccana Seed Oil, Daucus Carota Sativa (Carrot) Seed Oil*, Ipomoea Batatas (Sweet Potato) Root Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Sodium Chloride, Caprylyl Glycol, Sorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Fragrance (Parfum), Limonene, Citral, Geraniol.
*Certified Organic Ingredient

Hier zit het niet in, neem ik aan?

Even lichtelijk offtopic maar je kan ook kijken naar de shampoo van Dermolin. De YTC shampoo heeft namelijk ook cocamidopropyl betaine en sommige mensen zijn daar ook gevoelig/allergisch voor. Voor mij is dat echt de beste, niet irriteerde shampoo die ik tot nu toe heb gevonden. Wel een beetje moeilijk verkrijgbaar maar vaak wel te bestellen via Etos geloof ik. Of een groter filiaal even kijken.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:24

Thanks, zit alleen wel sls in zie ik. Tenminste kon alleen even via google de.lichtblauwe fles vinden :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:32

In Yes to zit een sulfaat, van kokos. Ik heb er geen last van maar je zou er gevoelig op kunnen reageren.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:39

Bij de rest wel inderdaad. Maar de scalp relief niet wat ik lees.
Misschien anders eens me haren wassen, maar dan niet tot de hoofdhuid. Dus net ervoor zeg maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 10:23

Heeft een van jullie een idee hoe ik aan een nog goede, originele Snow Fairy parfum kan komen?

En welke conditioner past het best bij de Honey- shampoo bar?

Mijn Lord of Misrule is denk ik een kleine miskoop.... na twee keer vind ik de geur toch niet zo fijn meer als die op mijn huid zit. :\

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 10:36

Ik heb nog een half (denk ik) flesje staan. Gebruik hem niet. Je mag hem wel overnemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 11:23

Keet schreef:
Ik heb nog een half (denk ik) flesje staan. Gebruik hem niet. Je mag hem wel overnemen?

Ohhh echt? Cool!!
Ik ga je even pb-en!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 13:36

Wil je een solid of een vloeibare conditioner?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 13:44

Oud lush-verslaafde meldt zich O:)

Eerder kende ik alle producten etc. Maar vond vooral de prijzen erg fors worden gecombineerd met producten die ik teleur vond stellen zoals de cosmetica toendertijd wat op kwam

Inmiddels lees ik wel weer wat over solid conditioners. Toen was er alleen jungle wat niet makkelijk werkte.

Zijn die conditioners van nu aan te raden?

En is bestellen via uk altijd nog goedkoper?

En doet oa uk nog aan acties na kerst dat ze met extra gifts opruiming houden?? :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 13:55

lieveli schreef:

Maakt me niet uit. Ik heb de veganese (bij mn montalbano) en de sugar daddy o (bij de jaja, je raadt het, daddy o).... beide vind ik lekker in gebruik.
Ik moest wel wennen aan de solid, pas met uitspoelen merkte ik dat er echt wel iets in mn haar zat.

Bestellen via UK is idd echt veel goedkoper, ik zet de sites naast elkaar, met een converter en kom dan incl koerier nog goedkoper uit.
Nog beter was dat mn beste vriendin in de UK was gnagnagnagna +:)+

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:00

Ik ben lush mega fan haha. Mn vriend vindt het maar niks...

Ik heb Jason and the argan oil, porridge, coalface, ultra balm en jungle als standaard producten. Oh en een groot blok lavendel zeep ligt klaar om uitgetest te worden... Het fijne vind ik is dat het vegan, diervriendelijk en verpakkingsvrij is. Ik heb ook de lippenstift "vastberaden" maar vind dat die best snel uitdroogt en heel erg uitloopt als je m op hebt (als in check je tanden echt elke tien minuten want het kan zijn dat je met lipstick op je tanden rondloopt :') ), desondanks wil ik toch graag de mascara nog eens uitproberen alleen vind ik m zo duur... :')

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:02

Bienotje schreef:
Oud lush-verslaafde meldt zich O:)

Eerder kende ik alle producten etc. Maar vond vooral de prijzen erg fors worden gecombineerd met producten die ik teleur vond stellen zoals de cosmetica toendertijd wat op kwam

Inmiddels lees ik wel weer wat over solid conditioners. Toen was er alleen jungle wat niet makkelijk werkte.

Zijn die conditioners van nu aan te raden?

En is bestellen via uk altijd nog goedkoper?

En doet oa uk nog aan acties na kerst dat ze met extra gifts opruiming houden?? :-)

Jungle is aangepast en ik vind m naast lekker ruiken echt heel fijn :) ik doe m wel echt alleen in de lengtes want anders wordt mn aanzet heel zwaar.

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:05

Overigens SLS moet je niet over inzitten. Als het niet in shampoo zit dan zit er vaak Sodium Coco Sulfate in en dat is gewoon hetzelfde stofje. Het zorgt ervoor dat shampoo schuimt... Shampoo zonder SLS bestaat wel maar ik vind dat niet echt een aanwinst. Ben gewoon blij met lush en was mn haar Max 2x per week.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:41

Jungle Conditioner is zoo lekker! Maar echt kei veel is uitverkocht op de Nederlandse site, bwuh.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:18

Lillith
Ik krijg jeuk van Sls en aanverwanten
Dus van mij mogen ze het Skippen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 22:40

De SLES die in Avocado zit kan ik op zich wel tegen, maar ik krijg heel knoperig haar van dat spul. Ik ga straks weer terug naar Yes to.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 22:43

Anoniem schreef:
lieveli schreef:

Maakt me niet uit. Ik heb de veganese (bij mn montalbano) en de sugar daddy o (bij de jaja, je raadt het, daddy o).... beide vind ik lekker in gebruik.
Ik moest wel wennen aan de solid, pas met uitspoelen merkte ik dat er echt wel iets in mn haar zat.

Bestellen via UK is idd echt veel goedkoper, ik zet de sites naast elkaar, met een converter en kom dan incl koerier nog goedkoper uit.
Nog beter was dat mn beste vriendin in de UK was gnagnagnagna +:)+

Deze moet je hebben:

https://uk.lush.com/products/plumps

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 08:44

Anoniem schreef:
Mijn Lord of Misrule is denk ik een kleine miskoop.... na twee keer vind ik de geur toch niet zo fijn meer als die op mijn huid zit. :\

Als je er vanaf moet... O:) Ik vind m echt heerlijk en ben heel bang dat mijn fles te snel op gaat :')

Ik gebruik de Big solid conditioner, maar die zou ik alleen aanraden als je heel fijn haar hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:50

M'n bericht was foetsie....
Maar om een lang verhaal kort te maken:
Die LOM mag je hebben Swanheart!
En jaaaa die klinkt super Lieveli, thnx!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:13

:') Ik kreeg net bij mijn megagrote stuk candy cane roulade een tester van... candy cane roulade :+ Wie verzint dat... :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 00:51

Oooh hoe ruikt die?