Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Zonnebloem schreef:(....)
Als ik dat allemaal lees mag ik blij wezen dat ik mijn hand nog heb![]()
Heb mn rechtsbijstandverzekering gemaild hoe ik het het beste kan aanpakken als ik een klacht tegen dat andere ziekenhuis wil indienen. Dat ze dit niet gezien hebben of iets aan gedaan hebben....
Dat je daarmee blij moet zijn zeggen een aantal bokkers al weken, waaronder ik.
No probleem om te googlen toch.. Dit wist je stiekem toch al vanaf het begin...het zag er weken zo slecht uit, en dan dat domme ziekenhuis. Dit is niets nieuws. Nu heb je alleen de officiële term erbij. Plus jij hebt net zo goed laten aanrommelen.. Je bleef bij dat ziekenhuis terwijl je al lang een second opinieonderzoek had kunnen doen.
Ben blij dat ze je nu zo goed helpen!!
Zonnebloem schreef:Litteken maakt me niet uit. Ik ben blij dat ik mijn hand nog heb....
_Nelleke_ schreef:Zonnebloem schreef:Litteken maakt me niet uit. Ik ben blij dat ik mijn hand nog heb....
Dat snap ik maar ook is het goed om toch nu alvast te denken aan het voorkomen en verminderen van littekenweefsel. Zo'n groot litteken kan behoorlijk trekken, hard worden, aan je pezen en spieren trekken etc. Hoe meer je dat kunt verminderen hoe beter want anders kun je er blijvend last van houden.