spatter schreef:Quir wat een ellende allemaal
hoop dat de zetpillen kunnen helpen tegen de pijn en dat de drain weer losser gaat zitten, kan dat?
hoe zijn de wonden op je hoofd, geneest dat nu?
De drain wisselt heel erg, heeft geloof ik ook deels met het herstel proces te maken en zal minder moeten worden.
Vanochtend stond de drain ook helemaal niet meer strak en kon m'n hoofd gewoon goed bewegen. Sinds een uurtje begint ie weer strakker te zitten, denk dat zwaartekracht en darmen die bewegen er wel veel invloed op hebben. Kan nu alleen m'n hoofd moeilijk omlaag doen verder gaat t allemaal wel goed. Als ik omlaag kijk is dat nu wel behoorlijk pijnlijk, alsof m'n hersenen door t boor gat getrokken worden.
De wonden gaan wisselend, die op mijn buik gaat echt super goed!! Dat had ik niet zo verwacht, nog een klein verschil maar dat trekt vast ook nog wel weg.

Die op mijn hoofd gaan nog niet zo goed. Nog steeds veel korstjes en uit beide wonden komt nog steeds troep (waarschijnlijk komt daar ook de vorming van de korstjes van).

Van de andere wond krijg ik zelf geen foto van gemaakt (zie ik zelf ook niet). Maar een paar uur na t wassen zijn m'n haren alweer wat "vettig" om die wond, door de troep die er uit blijft komen. Die is ook minder goed aan t genezen dan die voor op m'n hoofd. Hopelijk gaat dat toch snel weer wat beter, operatie is 3 weken geleden nu en dan mag dit toch niet meer (na 2 weken al niet...).
Hannanas schreef:Meissie wat een ellende!
Ik ben weer bijgelezen.
Komt er ooit een eind aan? Die drain maakt het er dus niet beter op..
Misschien wil je mij je adres geven?
Kan ik je een kaartje sturen als je dat leuk vind.
Nee de drain maakt t er nog niet echt beter op, al zou (als t goed is) de druk nu laag/lager moeten zijn. Ik betwijfel t nu, omdat ik toch weer dubbel zie/blijf zien. En ook de pijn blijft behoorlijk, al lijkt de tramadol nu wel iets te doen en maakt t iets beter (merk het vooral als t uit begint te werken haha). Pijn in m'n buik reageert heel goed op de pijnstillers, dus da's wel fijn.
Ik zal straks even m'n adres sturen!