Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nog even doorbijten
Het voelt sowieso al een heel
(nu al ruim 8 jaar mirena) TuttiFrutti_ schreef:Ik ben nu 1.5 week gestopt. Niet omdat we kinderen willen maar meer voor de rommel. Slikte 10 jaar Diana 35.
Ben wel heel bang dat ik straks weer onder de puisten zit... ah, als het die moeheid al oplost ben ik al heel blij.
)
dat kreng heeft er 5 dagen in gezeten. Ik heb ZO'N pijn gehad. Kon niet lopen, staan, zitten of liggen. M'n lijf liet duidelijk merken dat het spiraaltje er weer uit moest. Toen nog even de nuva ring geprobeerd, maar daarmee had ik ook last van stemmingswisselingen en een laag libido. Magrathea schreef:TuttiFrutti_ schreef:Ik ben nu 1.5 week gestopt. Niet omdat we kinderen willen maar meer voor de rommel. Slikte 10 jaar Diana 35.
Ben wel heel bang dat ik straks weer onder de puisten zit... ah, als het die moeheid al oplost ben ik al heel blij.
Dat is op zich ook niet onoverkomelijk... Misschien kun je je eetpatroon aanpassen, minder make-up gebruiken (zijn maar suggesties, ik weet niet of je dat misschien al doet)
Verder weet ik het zo gauw ook niet hoor, maar je kunt een hoop doen met je eten om je huid beter te maken. _Tara_ schreef:Abercrombie, een vriendin van mij is afgestudeerd van geneeskunde en zij zegt ook dat dat de grootste onzin is. Die hormonen komen in je bloed en dus in heel je lijf inderdaad.
Bestaat wel degelijk. En niet alleen bij vrouwen ook bij mannen.