[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 11:55

Toad schreef:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic. Kan iemand mij een tip geven waar ik het beste een piercing kan laten zetten in omgeving amersfoort? Een vriendin van mij wil naar het Loo in Apeldoorn, maar ik lees daar niet echt goede verhalen over. Ik dacht zelf aan ok corral?

Ok corral vind ik een erg fijne piercingshop, goede ervaringen mee!

nafnaf

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 13:33

Net navelpiercing laten zetten was even naar maar goed te doen.

Alleen in de auto terug viel ik bijna flauw :=

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 14:42

Sorry dat ik zo binnenval. Zou je ook kokosolie kunnen gebruiken ipv vaseline oid met stretchen?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 15:09

ik ben het verkeerde voorbeeld, maar ik heb niks gebruikt met stretchen :')
vaseline is heel vettig. ik deed het gewoon onder de douche of in bad, want dan weekt de huid een beetje en glijd het makkelijker xd

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 15:13

Haha, ik heb net in een verborgen kastje huidolie gevonden, dat kon dacht ik ook wel. Zit nu op 2mm. Ik zat van mijzelf al een stuk groter dan 0.8, kon er makkelijk een piercing van 1.6 in doen. Dus mooi meegenomen.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 15:25

Vaseline, kokosolie :oo
M'n oren moeten er niet aan denken _O-

Ik gebruik zelf altijd jojoba, heb lastige oren. Denk dat kokosvet een stuk beter is dan vaseline!

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 16:01

Heb een twee maanden geleden een dubbele helix laten zetten, normaal mag de eerste vervanging van het juweeltje vanaf september gebeuren, maar hij doet soms echt nog pijn, vooral als ik op die kant lig voor het slapen.
Zijn er meerdere mensen hier waarbij het achteraf nog wel pijn doet?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 16:05

Een helix heeft een genezingstijd van minimaal 9 maanden en kan zelfs een jaar duren voor hij volledig genezen is. Voor die tijd zou ik er ook niets anders in gaan stoppen en zeker niet als je nog last hebt. Dan is het beter om het nog even met rust te laten, eventueel weken in zoutoplossing om het genezen een beetje te helpen :)

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 16:13

Bedankt Mars, daar had ik een spray voor gekregen, zal ik terug gebruiken.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 18:43

Yv_ schreef:
Haha fantastisch Loolotte! Heb je ook een sleeve nu?;

Nog niet, in oktober word ik 18 en dan ga ik eraan beginnen :o

Hopelijk gaat One Spirit Collective open als ik terug ben van vakantie, dan ga ik voor mn snug c:

Mijn oren huilen al bij de gedachte aan kokosolie/vaseline.. :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 00:00

Verdorie, mijn wenkbrauwpiercing blijft maar vervelend doen, niet zwaar ontstoken maar wel telkens licht geïrriteerd, rood en kleine korstjes. Volgens mij vind mijn lichaam 'm niet zo leuk, maar ik wil 'm toch echt niet kwijt. -O-

Misschien kan ik een zoutoplossing proberen? In wat voor verhoudingen kan je dat het beste doen en hoe vaak?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 09:39

Ik doe zelf een half theelepeltje in een beker kokend water :) maar even googlen en je vindt de perfecte verhouding. Te veel is slecht voor je piercing, te weinig heeft geen nut.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 11:51

sterreke98 schreef:
Sorry dat ik zo binnenval. Zou je ook kokosolie kunnen gebruiken ipv vaseline oid met stretchen?

Kokosolie is eigenlijk overal goed voor, mits je wel de geurloze bedoelt die je ook kunt gebruiken voor consumptie.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 11:53

xMyrth schreef:
ik ben het verkeerde voorbeeld, maar ik heb niks gebruikt met stretchen :')
vaseline is heel vettig. ik deed het gewoon onder de douche of in bad, want dan weekt de huid een beetje en glijd het makkelijker xd

Mijn broer gaat voor het stretchen ook onder de douche staan en smeert het in met Bio-oil.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 11:54

Ah oke, die hebben we haha. Super spul :j

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 18:18

Hoi meiden,

Ik had een vraagje, hebben jullie ervaring met body art studio in den Haag? Zoja wat zijn de ervaringen?
Wil graag 2 piercings erbij maar het scheelt mij zoeen 100 euro om het daar te laten zetten ivm de actie!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 20:36

Even terug lezen... Ben er een paar weken terug geweest :)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 23:33

Heyy, sorry dat ik plots kom binnenvallen maar ik heb een vraagje voor jullie. :o
Ik vraag me al even af of een lip piercing beter staat bij bepaalde gezichtstypes?
Ik zit zelf namelijk al lang te twijfelen of ik er eentje zou laten zetten, zou dan graag een ringetje of barbell in mijn linker of rechter onderhoek hebben.

Alvast bedankt. :)

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 00:21

DezeNaam schreef:
Heyy, sorry dat ik plots kom binnenvallen maar ik heb een vraagje voor jullie. :o
Ik vraag me al even af of een lip piercing beter staat bij bepaalde gezichtstypes?
Ik zit zelf namelijk al lang te twijfelen of ik er eentje zou laten zetten, zou dan graag een ringetje of barbell in mijn linker of rechter onderhoek hebben.

Alvast bedankt. :)

Misschien is het een idee om een paar foto's van jezelf te (laten) photoshoppen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 06:30

Er zijn toch van die plak steentjes? Koop zo'n strip (ergens in een winkel bij knutselspullen te vinden denk ik) en plak 'm op. :D

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:03

Zou iemand me kunnen helpen?
Heb vandaag een helix ringetje gekocht en dacht dat het een ringetje was waarbij je het bolletje moet draaien. Ze hebben hem in de piercing shop ingedaan. Ik kon het bolletje draaien en dacht dus dat hij niet strak genoeg was aan gedraaid. Ik eraan friemelen zodat hij niet meer kon draaien, valt het bolletje eraf. Blijft dus een bolletje zijn met twee miniscule deukjes.. Hoe kan ik deze er weer in krijgen ...? :/
Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:06

Altijd naar.

Met een tangetje, plastic handschoenen of engelengeduld.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:07

Je hebt een ball closure ring gekocht en hoewel ik mijn helixen alweer een jaar of 14 heb is het mij nog nooit gelukt om zo'n ding dicht te krijge zonder hulp. Het balletje moet heel strak tussen de twee 'pootjes' ingeklemd komen te zitten. De meeste piercers buigen het met behulp van een tangetje open, plaatsn de bal en knijpen hem weer dicht. Even terug langs de shop is denk ik het handigst.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:10

Je hebt idd een ball closure ring. Het balletje zit niet vastgeschroeft maar ingeklemd.
Even als huis-tuin-keuken oplossing een puntbektangetje zoeken. Dan kun je het ringetje iets of wat open duwen en het balletje weer er tussen klemmen.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:58

Ik heb het steeds voor mekaar gekregen door 'm aan een kant in t putje te doen en dan op hoop van zegen te duwen. Dit herhalen tot 'ie vast klikt. Het kan, maar is wel even prutsten. Heb nu een closure ring maar dan met een plat tussenstuk.. Dát is pas een crime, haha!