Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Reken anders eens je bmr in totale rust uit.
 Reken anders eens je bmr in totale rust uit.  Vriend kwam terug van wintersport dus die heb ik opgehaald van het vliegveld, was bijna te laat dus heb snel 2 crackers met salami, een peer en een kop groene thee genomen. Geluncht bij de McDonald's onderweg naar huis, net los een plakje ham en een peer gehad en vanavond wordt het een paar biertjes en pizza
 Vriend kwam terug van wintersport dus die heb ik opgehaald van het vliegveld, was bijna te laat dus heb snel 2 crackers met salami, een peer en een kop groene thee genomen. Geluncht bij de McDonald's onderweg naar huis, net los een plakje ham en een peer gehad en vanavond wordt het een paar biertjes en pizza  Maar goed, ik ben de hele week streng geweest dus het mag vandaag.
 Maar goed, ik ben de hele week streng geweest dus het mag vandaag.                                                         

je eet dan genoeg om je ruststofwisseling op gang te houden en je activiteit haal je uit je reserves (vetmassa dus). Ik ben redelijk actief (sport 3-4x per week, heb een zittende baan waarbij ik regelmatig ook rondloop en ga met de auto naar het werk, loop wel met de honden 3x dd). Op dit patroon viel ik ongeveer 0,5kg per week af en bouw ik nu langzaam spiermassa op en verlies vetmassa.
 je eet dan genoeg om je ruststofwisseling op gang te houden en je activiteit haal je uit je reserves (vetmassa dus). Ik ben redelijk actief (sport 3-4x per week, heb een zittende baan waarbij ik regelmatig ook rondloop en ga met de auto naar het werk, loop wel met de honden 3x dd). Op dit patroon viel ik ongeveer 0,5kg per week af en bouw ik nu langzaam spiermassa op en verlies vetmassa.                                                         

ik denk dat ik daar helemaal in zou doorslaan... Misschien kunnen jullie adh van mijn lijstje mij kunnen vertellen of ik in de juiste richting zit?
 ik denk dat ik daar helemaal in zou doorslaan... Misschien kunnen jullie adh van mijn lijstje mij kunnen vertellen of ik in de juiste richting zit? )
 )

Maar 1500? Of 1700?
  Maar 1500? Of 1700? 

Nog best lastig dit
  Nog best lastig dit  

Ik probeer dus steeds vaker op gevoel te eten. Inmiddels weet ik wel de producten waar goede vetten en veel eiwitten inzitten bijvoorbeeld. Dus ik probeer met gezond verstand mijn voeding te bepalen en af en toe check ik in MFP of ik ook werkelijk rond de goeds koers zit.
 Ik probeer dus steeds vaker op gevoel te eten. Inmiddels weet ik wel de producten waar goede vetten en veel eiwitten inzitten bijvoorbeeld. Dus ik probeer met gezond verstand mijn voeding te bepalen en af en toe check ik in MFP of ik ook werkelijk rond de goeds koers zit.                                                         
caboclo schreef:idd paardrijden niet helpende voor het afvallen
echter is dit voor mij wel weer echt iets nuttigers dan bankhangen
en iedere keer als ik maar een half uurtje gereden heb barste ik weer uit van de spierpijn
nu is het allemaal nog ff wennen gezien ik vanaf 0 moet beginnen (na de klap van mn zwangerschap)
ben ik kwa energie 0,0 en kwa conditie ook 0,0 dus ik hou het nog even zo wil wel weer gaan skeeleren maar ik ben weer zo een muts van ik wil niet alleen.. dus k kijk nog ff hoe of wat
helaas ben ik niet inbezit van een rijbewijs dus kan ik ook niet zomaar zegge van k ga daar ff naar toe (vriendin woon ander dorpje)
dusja we houden het nog even safe hihi