Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:Ieh. Dan had je waarschijnlijk uitpuilende tieten boven je bh
magic_lover schreef:Ik was poosje terug ook naar speciaalzaak hier in het dorp gegaan met mijn "nieuwe" maat op een briefje.
Zij verklaarde mij toen ook voor gek dat ik nooit in die maat zou gaan passen. Ze heeft me nog opgemeten (over de kleren, en met bh aan?) En kwam toen uit op de maat die ik idd altijd al droeg. (85C)
Toen ik vertelde dat ik wel last heb dat de borst over de bh heen kruipt zei ze dat ik wel een 85D kon proberen, maar groter echt niet(heb ik hier ook wel, maar zelfde effect) maar nogmaals dat het echt niet die maat zou zijn van op het briefje.
en dat je maar 1 maat omhoog of omlaag kon ofzo?
Heb toen ook niet meer gepast. Misschien dat ik nog wel een keer naar een andere ga, ben toch wel nieuwsgierig. Al leek hij mij op het oog ook véélte groot.
Tinkerloos schreef:Ik was vandaag bij een lingerie winkel waar ze 70G hadden.
(ik moet volgens dit topic 70J)
En die was te klein.![]()
Ze hadden niet groter.
Ik draag nu 80E maar die past ook niet echt.
Mijn man was mee en die dacht dat ik kierewiet was toen ik zei dat die G te klein was.
Hahaha.
Maar 70 omvang zat prima, terwijl ik normaal echt 80 neem.
Dieselpaard schreef:Is het zo dat als je een bepaald merk het lekkerst vindt zitten, dat dit merk alleen maar dat model ontwikkeld? Bij mij moeten de cups bijvoorbeeld hoog aansluiten en een bh van Triumph doet dat heel fijn, maar hebben al die bh's van dat merk hetzelfde model?