Ik heb een vraagje, ik gebruik door de weeks bijna tot geen make up (ik heb een hele vette huid type en krijg gelijk klap van en allemaal pukkeltjes als ik ook maar 1 avond op heb gehad) Nu kijk ik steeds meer van die filmpjes en wauw wat sommige meiden wel niet kunnen met make up
Ik zou graag me ook eens wat meer in willen verdiepen ook kwa nieuwe foundations, ik heb op dit moment een foundations van Yves Saint Laurent en een poeder foundation van Dior voor de rest een potlootje en een mascara en rouge maar dan houd het ook wel op
Ik zou niet weten wat Primers zijn zijn en wat nou goeie kwasten zijn en waar je deze beste kan kopen. Waar ik mijn huid beste mee voor kan behandelen voor ik foundation aanbreng zodat ik geen vette huid krijg of pukkeltjes de volgende dag. Ik heb hele kleine ogen (richting chinees type en ik vind het vreselijk
) en ben ik aan 1 oog bijna blind (8% zicht) oogschaduw gaat bij mijn linkeroog altijd erg netjes en zo lijntje maar wanneer mijn goeie oog dicht moet om die op te maken word het een ramp ik zie gewoon niks
Help!! haha, mensen misschien tips ervoor.

)