Meiden, hoe was het megakwartaal? Zag van onze sportschool uit al leuke foto's en hoorde al dat mijn instructrices mega spierijn hadden..
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 16-11-14 18:17
Megakwartaal was GAAAAAF en voor mij onvergetelijk!!
Voor ruim 150 mensen op het podium gestaan!! nieuwe lessen zijn gaaf!! Sh bam is leuk, jam is echt gaaf... toffe muziek.. zelfs happy hardcore
En de combat is ook heerlijk maar dat wist ik al! nr. 7 is zooo zwaar (305 knietjes) ik was gewoon misselijk na dat nummer... maarja kan natuurlijk niet smokkelen opt podium haha
En en en en een SMOKING HOT men, staat vaak op de sh bam dvd en ook op de combat dvd was er ook... ik voelde me net een groupie toen hij zich vrijdag voorstelde
Eileen_
Geplaatst: 16-11-14 19:06
Klinkt gaaf zeg Kim!
305 knieen, oh ow Was dat combat 62? Beetje leuke muziek ook? Heb t toevallig vanmiddag opgezocht maar werd er nou niet echt enthousiast van... Muziek van de pump vind ik een stuk beter.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 16-11-14 20:26
Jaa eileen serieus... bijna een heel nummer running mans
Ohjeej die Combat Gaaf hoor MyLittleLove, op het podium!
Eileen_
Geplaatst: 16-11-14 20:39
Oh bah, dat wordt kapot gaan dus En ook niet leuk voor m'n kuiten. Kan nu ook al weer niet springen (dus ook geen running mans enz) door die stomme kuiten Heb er sinds vorige week weer echt last van. Weer het zelfde als eerst, dus morgen maar weer afspraak maken met fysio voor dry needling.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 16-11-14 20:56
Warboel schreef:
Ohjeej die Combat Gaaf hoor MyLittleLove, op het podium!
Huh?!
Aaah balen eileen je zit er al een poos mee of niet??
Ah ships Kimberley bedoel ik sorry, lig al de hele dag met migraine op bed. Niet helemaal sherp
Eileen_
Geplaatst: 16-11-14 21:46
Ja, was helemaal over na 2 behandelingen dry needling. Helaas is t sinds vorige week weer terug, maar nu vooral in linkerkuit. Vorige keer rechts. Komt gewoon doordat ik zo goed als geen rust heb voor m'n kuiten. Ik sport 4x in de week in sportschool, rij zo'n 2 a 3 keer per week paard en werk tussen de 30 en 40 uur per week. Werk in winkel, dus is alleen maar staan en lopen. Blijkbaar zijn m'n kuiten bij mij een zwakke plek.. Dus maar weer dry needling gaan doen en dan is het als het goed is weer weg
Ja!! Berna is echt een leuke vrouw inderdaad. Wilde ook perse met haar op de foto Ik zei ook zoiets als dat ze echt een voorbeeld was, en toen zei ze oh thankyou, you can also make it! Heb je die schoenen nou extra moeten kopen eigenlijk?? Had je moeten zeggen.. dan had ik je mijn lesmills schoenen geleend.. De nieuwe is tof! Maar die capoeira.. fuuuuck.. pijn
Kinke
Geplaatst: 17-11-14 11:55
Ik heb een kleine impressie van de Bodyjam gemaakt https://www.youtube.com/watch?v=TX6mTK4 ... e=youtu.be Eerste stuk met Kim Leerkotte (onze eigen instructrice) en nieuw als National Trainer, Ischa Peeters, echt super!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 17-11-14 13:50
Marina, echt stom dat we elkaar niet hebben gezien!!!
Annemarie.... Schoenen en kleding moest ik idd kopen, wel met 35 % korting, dus was niet veel geld kwijt en ik moest toch nieuwe schoenen hebben!! de combat schoenen vind ik te stug zitten, dus heb andere gekocht Je bedoeld nr. 6? De focus ligt dit keer niet specifiek op capoeira maar die is idd LOODZWAAR! Berna vroeg wat voor outfit ik had, toen moest ik in het engels gaan uitleggen wat een onesie was
merel_gomez
Geplaatst: 17-11-14 16:12
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Oooh dat valt mee idd! Die rode zijn leuk! Nee klopt, maar mijn benen, aaaah :'( Hahahaha Dacht dat ze die ook wel hadden daar?
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 17-11-14 19:33
Merel, ik heb geen step of pump gedaan! dus weet het niet sorry 4 weken.... dat wordt SPIERRRRPIJN morgen!! en overmorgen.... En die dag erna
Jaaa annemarie, mijn benen zeiden ook AAAAAAH, we hadden afgesproken dat de shadowers de opties mochten doen binnen 4 lunges zitten mijn benen namelijk al vol met zuur
Vanavond heerlijke pump gehad. Instructrice is helemaal enthousiast over de Squats en ze had het over een dansje in de biceps. Maar we hebben nog 5 weken deze release. Rug en Squats eens op gehoogd ging best lekker. Alleen die astma werkt totaal niet mee. Nieuwe medicatie werkt niet zoals ik zou willen dus naar 24 single Squats had ik het beet zwaar. Morgen weer controle.
Warboel
Geplaatst: 17-11-14 23:45
Ik heb weer lekker een uurtje gesh'bamt! Ik ben vanaf volgende week op woensdag vrij dus dan kan ik ook weer woensdagochtend gaan sh'bammen en pumpen.
Er waren wel een groep hele stomme dozen, heel de tijd vet overdreven doen, overdreven hard lachen en echt heel stom. Vriendin die mee was en ik keken elkaar echt zo aan volgens mij probeerden ze indruk te maken op de instructeur ofzo... heb me helemaal kapot geërgerd
Dansje in de biceps? Cool, ik hou van dansjes
Wat naar van je astma joh! Dat het niet zo gaat als je zou willen. Succes met je controle, hoop dat het snel beter gaat!