[Centraal] Piercings

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talindos
Berichten: 1304
Geregistreerd: 14-04-12
Woonplaats: een stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 19:06

marlies85 schreef:
Talindos schreef:
Hebben jullie misschien een foto van jullie heix?
Ben benieuwd hoe dat er bij jullie uit ziet!


Sorry voor de crappy foto :+

[ Afbeelding ]



Ziet er vet uit zeg!
Heb je er ook zo veel in je andere oor?

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 19:33

Nee, in mijn linkeroor heb ik alleen 3 oorbelgaatjes :) Heb in mijn rechteroor ook 3 oorbelgaatjes, maar draag eigelijk nooit oorbellen meer :=

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:02

Ik ben nog steeds op zoek naar een goede piercer in Breda of omstreken voor een rook. Body MX zet hem niet.

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 10:59

Waarom zet body mx hem niet?
Ze zetten de daith wel, wellicht scharen ze de rook daaronder?
Had je het wel gevraagd?

Wij zetten hem, maar is een uurtje met de trein.....

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:11

Ze zetten alleen de piercings die op hun site staan.

Uur met de trein is me te ver weg en te duur.

xchanel01

Berichten: 1809
Geregistreerd: 30-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:18

xDonja schreef:
Chanel, bij mij is mijn helix ook geschoten. Maar toen ik er een piercing in wilde ipv een oorbel heb ik hem er gewoon doorheen gedrukt O:) Deed even zeer maar heb er nu altijd piercings in :j


Mijn ringetje zit er sinds gister ook in, heb m toch maar besteld na jou berichtje!
Bedankt

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:38

Ik heb voor mijn neuspiercings een bloem threaded end gekocht van Anatometal in Bronze Titanium met Garnet en Black CZ.. zo mooi :D
Afbeelding

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 13:20

Die is gaaf myryana!

xMyrth

Berichten: 2817
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 13:30

wooooow, een neus heel groot in beeld :D

leuk bloempje ^^

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 14:11

Ja sorry voor de grootte van de foto en mijn neus.. ik kreeg hem gisteren niet goed verkleind op mijn telefoon haha.

Talindos
Berichten: 1304
Geregistreerd: 14-04-12
Woonplaats: een stad

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:40

Mooi zeg Myryana!

Kayleigh

Berichten: 846
Geregistreerd: 07-07-11
Woonplaats: Zuid-Scharwoude

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 17:45

Hoelang mag je niet zwemmen na het zetten van een navelpiercing ?
Ik heb m sinds eind december/begin januari , en vroeg me toch af van na die 9 maanden is de zomer al voorbij ..

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 17:59

Als die genezen is dus houd de genezingstijd maar gewoon aan. Ik heb hem daarom express net na de zomer laten zetten. Ik ken twee meiden bij mij op school die na 10 weken gingen zwemmen en bij allebei is het niet echt goed gegaan. :=
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 15-02-14 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 18:14

Je mag 6 weken niet zwemmen met een navelpiercing,verwisselen kan wel pas na 9-12 maanden.

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 18:21

Ik ben na ruim een half jaar weer begonnen met wakeboarden (in de Lek)! Wellicht was dat niet het slimste om te doen, want ik knalde een paar keer keihard op mijn buik en daar heb ik toen wel een kleine ontsteking aan overgehouden. Maar je hoeft echt geen 12 maanden te wachten voor je weer mag zwemmen hoor :) Ik zou sowieso een paar maandjes wachten en goed kijken hoe je piercing het doet. Komt er tegen de tijd dat je wilt zwemmen nog wondvocht uit, zitten er nog korstje omheen, doet ie pijn, of is hij nog rood/geïrriteerd, dan zou ik het sowieso niet doen. Als het al een tijd rustig is, dan zou je wel kunnen zwemmen, mits je gewoon rustig aan doet (dus je niet in het water laten gooien, niet worstelen, etc.) en daarna thuis echt goed schoonmaken.

xchanel01

Berichten: 1809
Geregistreerd: 30-12-07

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:41

Voor de mensen met een helix piercing, als ik een losse labret koop van 1,2mm welk maat balletje moet ik dan bestellen? met een diameter van 4mm of?
Ik kom er zelf maar niet uit.

Corelli

Berichten: 10001
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:43

De diameter slaat op de grootte van het balletje en dan heeft niks met het schroefdraad te maken. Volgens mij kun je gewoon de meeste balletjes wel kiezen :j

Ssmarty

Berichten: 1593
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: In een huisje in Ermelo

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:08

Dat heeft inderdaad niets met het schroefdraad te maken, gewoon wat je mooi vindt.
Zelf vind ik 4mm wel de mooiste grootte. Niet té opvallend, maar wel goed te zien.

xMoniek

Berichten: 319
Geregistreerd: 25-11-12
Woonplaats: Hauwert (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:45

Sorry ik kom even binnenvallen, hihi :o
Maar ik wil graag aan het eind van de zomer een navelpiercing laten zetten, maar ik vroeg me af; Kan ik dan nog wel gewoon turnen? omdat ik dan ook op de brug moet en buikdraaien bijv. maar gaat de navelpiercing dan niet schuren? dat is het enige wat me nu nog tegenhoud..

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:07

Ik denk dat je er in het begin wel last van gaat hebben en ook beter even niet kan doen... Eerste weken had ik echt last bij het bukken en bleef overal aan hangen dus turnen lijkt me dan ook niet echt prettig of handig.

Dinniej

Berichten: 6464
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: Woudenberg

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:24

Heeft iemand hier ervaring met een navelpiercing onder je navel? Groeit dat minder snel uit? Ik vermoed dat ik het antwoord al weet, maar ik wil toch graag nog wat ervaringen horen.

M'n "normale" navelpiercing is volledig uitgegroeid en daar baal ik heel erg van.. :\

Kayleigh

Berichten: 846
Geregistreerd: 07-07-11
Woonplaats: Zuid-Scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:52

xMoniek schreef:
Sorry ik kom even binnenvallen, hihi :o
Maar ik wil graag aan het eind van de zomer een navelpiercing laten zetten, maar ik vroeg me af; Kan ik dan nog wel gewoon turnen? omdat ik dan ook op de brug moet en buikdraaien bijv. maar gaat de navelpiercing dan niet schuren? dat is het enige wat me nu nog tegenhoud..


Zelf had ik geen last met bukken ect, en zat zelfs de volgende dag alweer op mn paard.
Het is heel erg per persoon verschillend, een ander meisje in de piercingshop kon na het zetten van dr navelpiercing nieteens meer rechtop lopen en ik had zelf nergens last van.

Het ligt heel erg aan de persoon.. de een heeft er wel last van en de ander niet.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:19

Ik had echt nergens last van met mijn navelpiercing, het was wel gevoelig natuurlijk, maar prima te doen!! Ik vond mijn tongpiercing echt de ergste die ik heb laat zetten :') maar dat vinden heel veel mensen juist totaal niet pijnlijk, het wisselt dus echt per persoon, moeilijk om te zeggen..

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 09:42

Ik heb even een vraagje,
Ik heb 1,5 maand geleden mijn forward helix laten zetten, en ik wil er graag nog 1 achter.
Maar wanneer is het het slimst om te doen, de genezingstijd is 9-12 maanden, dus moet ik dan wachten tot hij helemaal genezen is ?
Ik laat deze zoiezo een jaar er in zitten voordat ik hem verwissel, want dan weet ik zeker dat hij genezen is.

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:39

Dinniej schreef:
Heeft iemand hier ervaring met een navelpiercing onder je navel? Groeit dat minder snel uit? Ik vermoed dat ik het antwoord al weet, maar ik wil toch graag nog wat ervaringen horen.

M'n "normale" navelpiercing is volledig uitgegroeid en daar baal ik heel erg van.. :\



Nee. ook die groeit uit.
Ik had er 4 tegelijkertijd in mijn navel, het maakt in principe niet uit waar je hem in de navel zet, de huid en draaiing is hetzelfde..