Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Utixo schreef:xNathaliee schreef:Oh ik bedoelde juist niet een keer doorslikken maar gewoon voor altijd. Ik loop namelijk bij een fysio vanwege klachten die tijdens mijn menstruatie het hevigst zijn. Nu na 8 maanden gaf mijn fysio als optie om dan maar niet meer ongesteld te worden (en dus de pil te blijven doorslikken) vandaar dat ik benieuwd ben of er mensen zijn de dit ook doen.
Ik dus. Mijn cliënten op mijn werk slikken ook allemaal door. Afentoe voel ik me ongesteld (pijnlijke borsten, opgeblazen buik), maar dat is hooguit een dag of 2. Heerlijk.
Zertab schreef:Utixo schreef:Ik moet zo lachen om jullie verhalen. Ik heb 5 jaar en spiraal gehad, waarbij ik niet ongesteld werd. Deze is er in december uitgehaald,ik ben direct met de pil begonnen en ben nog niet gestopt. Doe ik wel zodra ik een doorbraakbloeding krijg,en doe is er nog niet geweest.
Waarom zou je jezelf iedere maand kwellen? De hel!
Ik kreeg na twee maanden al een doorbraakbloeding...dus langer dan twee maanden kan ik niet slikken.
Citaat:Heb je ook nooit doorbraakbloedingen (en las je dan een stop(week) in tot het over is)? Ik ben nu dus net begonnen met doorslikken en merkte in het begin al dat ik 2x alsnog bloed verloor. Maar dit was gewoon eenmalig, maar als het langer dan een dag aanhoud ga ik denk ik wel even stoppen met slikken of krijg je dan juist de volle lading?
Ik vind het heerlijk nu, vooral voor mijn bekken. De pijn die ik had in 'de week' zo dat was niet normaal. Nu heb ik heel af en toe 'last' maar dat heb ik wel vaker dus dat is niet zo erg.
Zertab schreef:Ik krijg nu ineens last van puistjes en dat had ik anders nooit...behalve toen die ene keer dat ik 3 maanden door slikte...
Kan ik hier iets aan doen?
Edit: ik slik de pil en denk dat het daardoor komt dat ik last van puistjes heb.
billionache schreef:Zertab schreef:Ik krijg nu ineens last van puistjes en dat had ik anders nooit...behalve toen die ene keer dat ik 3 maanden door slikte...
Kan ik hier iets aan doen?
Edit: ik slik de pil en denk dat het daardoor komt dat ik last van puistjes heb.
Vriendin van me had dit ook. Zij is gewoon naar de huisarts gegaan en die heeft een andere pil voorgeschreven die ook wat voor de huid doet. Is wel duurder en wordt niet terugbetaald
Ik ben er sinds gister weer vanaf. Veel sterkte voor iedereen die zich meldt
Zertab schreef:Nja ik word bijna 18 dus dan moet ik de pil sowiesio zelf betalen...ik vind het alleen raar dat ik de pil al 1.5 jaar slik, en ik slik drie maanden door, en dan krijg ik er last van. Dat vind ik ook logisch. En daarna houd ik een stopweek, gaan ze weg, om vervolgens weer terug te komen...
Kan ook ergens anders aanliggen denk ik...
Caitlin_K schreef:*mag stiekem nog niet klagen.. maar het zit er al aantekomen..*
Pony is vanaf vandaag erg hengstig, dus ik morgen óf overmorgen ongesteld. Hebben meerdere het dat? Dat jullie merrie hengstig is, en jullie zelf ook ongesteld?
Ik heb twee merries, waarvan als hun hengstig zijn, ik ongesteld ben. Toeval?
Trouwens wel ernstige onderrugpijn..
MarjoleinvdB schreef:Ik ben 5,5 week geleden gestopt voor een maand (maar nu nog steeds niet opnieuw begonnen) met de pil omdat ik steeds buikpijn had en doorbraakbloedingen kreeg. Ben direct daarna een week ongesteld geweest maar ik had dinsdag ongesteld moeten worden en nu is er nog niks...