Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Ik heb eerst meerdere stoppogingen gehad die niet gingen werken. Tot het moment idd dat ik er zelf echt heel erg zat van was. Ik heb ook wel een paar maanden lopen roepen dat ik echt moest stoppen en roken echt stom en ongezond was en het er niet ladylike uit ziet e.d.
En ineens wat daar het moment, in de regen, achter huis, dat ik mezelf zag in de weerspiegeling van het raam.
Macchiato schreef:Ik kan met trots melden dat ik al vanaf 20 december ben gestopt. Met groot succes! Had er gewoon geen zin meer in om hier geld aan uit te geven. Heb een hele enkele keer nog zin in een sigaret als ik alcohol drink, maar die zin vergaat me ook vrijwel direct als ik de rook ruik. Man wat stinkt dat zeg! En dan te bedenken dat ik er ook jaren lang zo bij heb gelopen!! Bah.
Ik hoop van harte dat de mensen hier het ook gaat lukken om te stoppen! Ik heb zelf gemerkt dat ik me veel frisser, energieker en minder gejaagd voelde...het roken beïnvloed je leven echt heel erg op veel verschillende manieren!
woofie schreef:Ah PureSG dan zijn we bijna stopmaatjes...ik ben op 25 januari gestopt....zonder terugval....maar oh, wat heb ik moeilijke momenten gekend (en nog...) Heb een nog rokende echtgenoot en zoon in huis dus wordt ook nog eens dagelijks geconfronteerd met roken....
Maar goed, toen ik stopte heb ik mezelf beloofd dat ik niet zo een zure ex roker zou worden! En daar houd ik me aan. Heb een bloedhekel aan ex rokers die rokers de les willen lezen en zich superieur voelen aan hen die het (nog) niet gelukt is om de verslaving te overwinnen.
SAKKIA schreef:Ik heb eerst meerdere stoppogingen gehad die niet gingen werken. Tot het moment idd dat ik er zelf echt heel erg zat van was. Ik heb ook wel een paar maanden lopen roepen dat ik echt moest stoppen en roken echt stom en ongezond was en het er niet ladylike uit ziet e.d.
En ineens wat daar het moment, in de regen, achter huis, dat ik mezelf zag in de weerspiegeling van het raam.