tmr001 schreef:Zahlina schreef:Mijn grootste frustratie, naar pro en anti is dat eigenlijk vaak alles wat geschreven wordt klakkeloos overgenomen wordt zonder dat men zelf na gaat denken.
Ik denk dat het best een goede zaak is dat we in ieder geval hier niet over nadenken. Wij zijn immers geen medici (over het algemeen). Wij weten over het algemeen niet zoveel over ziekten, de manier waarop medicatie wordt getest, gemaakt en onderzocht (die regels zijn behoorlijk streng), besmetting en het risico daarop, de “chemische troep” die er in een vaccin zit. Maar we gaan wel googelen en allemaal dingen roepen en onrust stoken (kwik is eng! Aluminium is eng! Sinds er ge-ent wordt schijnt de zon minder! Eng!). En dan komen er sites als vaccinvrij etc. nog even lekker olie op her vuur gooien. Ja, er worden fouten gemaakt en ja, er zijn uitzonderingen en ja, er zijn bijwerkingen. Maar hoe dan ook heeft de overheid er geen baat bij om de bevolking ziek te maken. We wonen niet in de Wild West, maar gewoon in Nederland waar de overheid best saai en betrouwbaar is.
Wat ik eerder ook al zei daarom - vraag advies aan je arts en je consultatiebureau en niet, ik herhaal niet op het internet. Vraag heb eerlijk naar hun ervaringen. Check je bronnen als je info wil, je arts is betrouwbaarder dan antivaxx.nl. Je bent geen arts, je weet geen hol van medicatie en niet alles wat op het internet staat is waar.
Enig idee hoeveel een arts over vaccinaties krijgt in de opleiding? Ik heb het diverse artsen gevraagd en het was minimaal. Ja dat het goed was en gedaan moest worden.