Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:50

Ik kan me heel goed inbeelden dat je niet wil, en dat je hoofd er niet op staat... Maar wat als we nou eens samen trainen, zegt dat je wat? Want ik heb ook absoluut geen zin doordat ik amper iets zinvols uitvoerde vandaag en vind dat ik mijn tijd beter zou kunnen besteden in plaats van te sporten...

Maar langs de andere kant zijn we na het sporten heerlijk ontspannen, hoeven we even niet aan bijvoorbeeld die ADD-test te denken, en is ons lichaam weer een beetje gezonder.

Wat zeg je daar van, Cindeeh? Ik ga als jij gaat!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:04

Oke, na een oppepper van een vriendin ga ik toch!

Ik zie al een ietsie pietsie beetje verschil in mn buik en stiekem ook in gewicht.(of ik schommel, geef mezelf dus niet teveel hoop)
Ik ben daarna lekker ontspannen, heerlijk nadampen van het douchen kan ik zo mijn bedje in!

Ben je er klaar voor Bhrisels?

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:07

Dag 20 zit er op!!! Erg benieuwd hoe kapot ik morgen ga zijn na level 3 :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:09

Kan best hoor dat je nu al verschil ziet :)

Let's go!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:11

Verdorie, eindelijk vol goede moed, krijg ik een net een tegenslag.. ik heb nu eerst zin om een potje te huilen :(

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:33

Oke toch nog even knallen en gedachten aan de kant,
tot zo!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:49

Veel succes Cindeeh!

Ik heb afgezien als een beest... maar het voelde fantastisch! Nu nog een kwartiertje Blogilates, ik heb niet vaak zo'n dagen dat ik me er zo fijn bij voel en me extra kan inzetten :')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:58

Geniet ervan!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:58

Dankje :D

(want morgen miep ik vast weer dat ik mezelf zo zielig vind tijdens al die planks := )

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:01

Ah ukkie, rot zon tegenslag! Maar luisteren naar je lichaam is hierbij wel heel belangrijk!
Goed dat je het toch gedaan hebt cindeeh! Je komt er wel :D
complimenten voor Bhrìseis, je bent goed bezig en motiveert anderen ook erg goed! :)

Ik zat in een film en wilde het liefst op de bank blijven, maar dat heb ik niet gedaan! Heb mijn laptop onder de televisie gezet en toch geshred.. In de pauze (die duren tegenwoordig 7minuten) lekker gedoucht en voel me nu fit en voldaan en heb de hele film gezien :)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:07

Ik ben er weer! toch nog even geknald!
Zweet als een idioot, maar spring lekker onder de douche!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:08

Afzien kan zóóóóó lekker zijn!
Dat mis ik nu nu ik niet kan hardlopen. #pijnisfijn!

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:29

Ik had laatst een discussie met mijn moeder over yoghurt. Ik denk dat Griekse yoghurt gezonder is, omdat er in normale yoghurt bestanddelen van mais en vaak ook fructose siroop zit. In mijn ogen zijn dat dikmakers. In Griekse zit dat niet, ik merk persoonlijk dat ik daarna ook veel langer vol zit dan bij normale yoghurt. Hoe denken jullie hier over?

Ik vraag me dit af omdat ik een eetdagboek heb aangemaakt op valtaf.nl, en mijn dieet aan het optimaliseren ben.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:35

Ja he Karin! Kan me voorstellen dat je er van baalt, als je zo intensief aan hardlopen doet normaal gezien..

Nou Cindeeh, voelt lekker toch! Je mag echt heel trots op jezelf zijn, dat je desondanks toch hebt doorgezet! :D

Dankje Nikki :o En wat een staaltje planning van jouw kant :j

Was ik nog vergeten: In Griekse yoghurt zitten veel meer eiwitten heb ik eens gelezen. En blijkbaar is het verzadigd-onverzadigd-gedoe achterhaald, dus eet ik ook lekker de volle variant in plaats van de magere. Vind hem veel lekkerder :)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:55

Ik ben nu net pas thuis.... Nou vandaag gebeurt het niet meer hoor, morgen weer een dag!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 00:14

In pure yoghurt zit geen mais en al helemaal geen glucose-fructose troep :)

In Griekse yoghurt zitten idd wel meer eiwitten, zoals Bhris al zegt. Ik vind de volle variant persoonlijk te rijk smaken, ik krijg daar een slagroomidee bij en dat vind ik erg vies :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 00:33

Hihi ja ik zie het dan ook als een echt toetje :o Toegegeven dat het wel heel vet smaakt. Maar dan denk ik aan dat Valentijn-gedichtje van Raponsje ('yoghurt is Greek') en denk ik: eet maar op hoor :Y)

Ik weet niet of jullie in Nederland Danone magere roeryoghurt kennen? Is vrij nieuw hier, maar is echt heerlijk. Veel lekkerder dan gewone magere yoghurt of magere Griekse, vind ik persoonlijk.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:04

Oef, Ripped viel me zwaar net. Had zin om m uit te zetten, maar braaf door gegaan. Ik vind die running man echt leuk ^^ en buttkicks blijven ook wel favoriet bij mij. Het enige is, dat ik in cicuit 2 (van level 1) bij de laatste kracht oefening pijn in mn onderrug krijg. Dat is die oefening met je benen wijd, dumbell in je nek en dan voorover "buigen". Ik zal wel iets verkeerd doen in de vorm, maar weet niet wat. Iemand enig idee?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:08

Dat is ook precies het stuk wat je traint solar.. maar misschien kun je hem minder diep doen om op te bouwen, dan wordt ie minder zwaar

pff.. workouts wordt nog meer zweten nu het warmer wordt :P

over kwark, weet iemand het verschil tussen "gewone' magere kwark en franse?

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:12

Ik merkte gisteren ook inderdaad dat het warmer wordt, ik zweette veel sneller en door de vochtige lucht had ik ook nog eens minder lucht. Maar goed, wel fanatiek door gegaan en vol gehouden.

Danone roer yoghurt heb ik nog niet gezien in de supermarkt, maar ik zal er eens op letten.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:14

Goedemorgen! Zometeen van 09.00-12.00 dat gesprek van ADD en dan vanmiddag alle spanning/frustratie of wat dan ook er uit sporten!

En goed nieuws!! Na 5 shred dagen(en een week in totaal bezig: ben ik al 0,6 kg kwijt!!)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:21

solarpleure schreef:
Oef, Ripped viel me zwaar net. Had zin om m uit te zetten, maar braaf door gegaan. Ik vind die running man echt leuk ^^ en buttkicks blijven ook wel favoriet bij mij. Het enige is, dat ik in cicuit 2 (van level 1) bij de laatste kracht oefening pijn in mn onderrug krijg. Dat is die oefening met je benen wijd, dumbell in je nek en dan voorover "buigen". Ik zal wel iets verkeerd doen in de vorm, maar weet niet wat. Iemand enig idee?

Je rug goed recht houden en je buikspieren aanspannen :)

Running man is leuk he :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:23

Veel succes Cindeeh!
En goed gedaan!

Van Franse kwark heb ik nog nooit gehoord

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:23

Oh Chessie dat verklaard. Dan zal ik wat minder diep gaan in het vervolg. En als je t over dn duvel hebt, ik ben as we speak franse kwark aan t eten. Ik vind m voller dan normale, zowel van smaak als structuur. En ik heb het idee dat hij zoeter is. Kwa voedingswaarde enzo kan ik je er niks over vertellen. Ik vind m lekkerder dan normale en dit was de eerste keer dat ik m at.

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:59

Over dat vooroverbuigen met gewichtjes, die oefening moet je ook in Body Revolution doen (in workout 4), maar bij mij is juist het probleem dat ik daar helemaal niets bij voel...