Ik was 4600 euro kwijt bij Roddi via Gabriëls, ik had rechtstreeks naar hem moeten gaan. Ben geopereerd in een mooie kliniek in Aken. Prachtige omgeving.
Nee ruim 10 jaar geleden was het nog wat duurder. Toen waren die cohesieve implantaten nog redelijk nieuw en toen wist Diana je nog flink een poot uit te trekken. Ik heb er ook nog lipolyse laten doen, buik en heupen. Heeft uiteindelijk niets geholpen maar er wel voor gezorgd dat ik paniek aanvallen ontwikkelde omdat dankzij die behandeling mijn bloeddruk steeds omlaag knalde en ik flauw viel. Ik had nog uitdrukkelijk gevraagd wat er in de vloeistof zat die ze inspoten, sojalecitine. Bleek achteraf dat er ook een bloedverdunner in zat die ik nooit had willen hebben want ik reageer op medicatie heel heftig. Ik viel daardoor dus steeds flauw... Ook wanneer ik achter het stuur zat. Gelukkig voelde ik het aankomen. Maar uiteindelijk werkte het middel uit een bleef ik met paniek aanvallen zitten, bang om steeds weer flauw te vallen. Mijn chirurg voor mijn borsten was een perfecte chirurg, het bemiddelingsbureau vond ik achteraf erg geldbelust.
(Echt een knap staaltje werk van de chirurg, als je nagaat dat ik al 2,5 jaar lang borstvoeding geef met die dingen, ze werken dus ook nog gewoon volledig. En dat op oudere leeftijd, ben nu ruim 44 jaar oud en dan is het volgens de medici toch al moeilijker om bv te geven omdat met de jaren je melkklierweefsel afneemt. Daarbij zie je dat het maar weinig vrouwen met implantaten lukt om langere tijd en/of volledig bv te geven)
Het is wel goedkoper geworden allemaal! Ik heb bij mijn huidige chirurg 2600 betaald. In het ziekenhuis zou ik toen 4600 moeten betalen en in een privé kliniek viasana in Mill 6500!! En toen was ik 18! Dat ik bij die 2 een consult had. Dat is 7 jaar terug!
Omdat het niet vergoed werd maar weer opzij gezet, tot dat we bij mijn huidige chirurg aankwamen.
Ik krijg het wsl vergoed vanuit de verzekering ivm medische achtergrond en krijg meteen een littekencorrectie cadeau dan. Als de verzekering de aanvraag afkeurt gaat de chirurg zelf nog in conclaaf met de verzekering.
Zo zie je maar dat iedereen toch een andere voorkeur heeft haha. Ik ga waarschijnlijk onder het mes bij dr. Van der Weij. Iemand bekend met deze arts? Ouders zijn ook helemaal om, moeder mee voor zon pas afspraak en uitgelegd dat het tegenwoordig veilig is en nu vind ze het mooi en heeft er vertrouwen in!
Eerste consults heb ik al gehad idd, nu nog afwachten of ik toestemming krijg vd verzekering en wanneer die brief binnen is weer contact opnemen met de plastisch chirurg.