Shaun T - Insanity workout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_xx

Re: Shaun T - Insanity workout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:51

Ik ga denk ik beginnen met de zware workouts. Heb die andere nu twee weken gedaan, maar ik had alle een basis zeg maar. Sla dus nu twee weken van de eerste cardio workouts over en begin aan de zwaardere :)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:38

Zodra mijn teen genezen is, doe ik ook mee! Gister de fittest gedaan, well that was fun :')

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 23:16

oef na 4 weken niets te hebben gedaan vandaag eindelijk weer begonnen, eerst was ik gestopt door een buikvirus en toen ineens last van mijn rug.
Gelukkig is dat nu bijna over en kan ik er weer vol tegen aan. Baal dat ik er zo lang uit lag, was net lekker op conditie en nu kan ik weer opnieuw beginnen.
Ach we houden vol!

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:14

Ik heb gister de HipHop Abs gedaan... eerst dacht ik echt dat het niets zou zijn, maar nu heb ik het voor de tweede keer gedaan, en het is leuk!
Het is niet alleen je buik maar ook cardio..
Ik wissel het af met Insanity :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:02

Heb je de hiphop abs gedownload?

Ik heb net weer stukje insanity gedaan... half uurtje
dag 40 het ging goed maar pfff ik vind die dingen op de grond zo verschrikkelijk die push ups enzo. Daar heb ik gewoon niets mee en dat komt nu steeds meer en daardoor daalt mn motivatie vreselijk

Vind de hiphop abs er dus veeeeel leuker uitzien om te doen ook heb filmpje op youtube gekeken net!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:42

pff hier is het gewoon lopen geworden jammer genoeg, krijg niemand het huis uit :(
ga volgende week harde schijf mee naar huis (nu op kamers) nemen om het daar even te doen :D

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:57

Pfff hier helaas ook tijdgebrek ;(
Was heel fanatiek volgens schema begonnen, 16 dagen volgehouden, maar toen begonnen m'n tentamenweken en was het naast paard en leren gewoon echt niet te doen.
Ben van plan om het zodra ik klaar ben met m'n tentamens gewoon weer vol op te pakken!

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 23:12

Hallo! mag ik mij ook melden?
ben vandaag begonnen met de fittest! was best te doen maar was wel flink zweten!
Doen jullie het allemaal thuis? en met schoenen aan? ik woon op een bovenverdieping en durf niet zo goed te
springen, dus geef me ook niet helemaal.

Iemand de goede tip voor een goede locatie?

gr!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 23:16

Haha, wacht maar tot morgen, dan praat je wel anders over de fittest wss :D
En ja, heb wel echt sportschoenen aan, dat adviseren ze ook nadrukkelijk.
Lastig idd, zou dat ook niet durven denk ik! Tja, ik doe het wel ook gewoon in de woonkamer, maar dat is gewoon op de begane grond. Misschien als de onderburen niet thuis zijn als je dat weet?

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:33

Zou het nooit doen zonder goede sportschoenen, is vragen om problemen zeker met al dat gespring.
Net pure cardio, pfff haha ik slaap weer goed vanavond.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:27

Haha ik heb het ook weer opgepakt na m'n tentamens, wauuwww, wat een spierpijn weer :')
Maar toch stiekem wel lekker! En slaap prima idd :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:59

Woei! Ik zie dat ik vanmiddag alweer de laatste les voor mijn recovery week gedaan heb! :oo Hierna toch wel maand 2 proberen. Ik heb nu twee keer de eerste maand gedaan. ik heb het idee dat ik nog nooit zoveel spieren en conditie gehad heb. Vorige week weer eens gerend (wil dat weer elke zondag gaan doen als afwisseling) en ik heb gewoon 10-10-20 minuten gerend, terwijl ik eerst altijd al moeite had met 5 minuten!

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:50

Toppers hier!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:52

Goed bezig!

Ik ben nu eerst bezig met een 30 day abchallenge. Vanaf volgende week maandag ga ik weer insanity doen. Vandaag en morgen nog even een shred ofzo erbij om toch iets te doen. Vrijdagavond vlieg ik voor een weekendje weg naar Sardinië :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 10:38

Goed bezig meiden!

Ik heb al die tijd niets meer gedaan.
Zit nu te wachten op een bokker die me aan hiphop abs helpt :) heb daar nu mijn zinnen op gezet ben beetje klaar met insanity misschien komt dan wel weer daarna.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:28

Ik heb je email adres nodig :)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:28

Tijd voor de fittest van insanity... Dit word lachen. heb hem al eens eerder gedaan maar nu voor het echie..

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:15

Cindeeh schreef:
Tijd voor de fittest van insanity... Dit word lachen. heb hem al eens eerder gedaan maar nu voor het echie..

Edit: nou ik heb het gedaan, bijna overgegeven, en 1 oefening kon ik niet doen want ik kreeg vreselijke steek en werd onwijs duizelig dus had even een pauze genomen. Maar de rest wel gedaan en aan het eind echt geprobeerd te pushen(vind ik heel moeilijk om bij mezelf te doen)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:41

Oei Cindeeh, dat is minder. Ik had dat ook de eerste keer toen ik het deed, hartkloppingen enzo(daar ben ik dan weer gevoelig aan) moet je opletten dat je niet over de schreef gaat. Doordoen is goed, maar er zit een grens aan.
Gelukkig dat je de rest nog kon uit doen. En dat pushen, tja, je lichaam gaf al aan dat dat eigenlijk niet hoefde denk ik ;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:34

Ik doe de fittest niet meer. De eerste keren wel gedaan, maar ik vind het geen meerwaarde hebben en zelfs ontzettend vervelend.
Ik heb soms ook dat ik misselijk word, maar dat is vooral als ik te weinig gedronken heb de hele dag en dan tijdens het sporten te veel ga drinken. Steken zijn ook niet goed, dus dan heb je toch teveel gedaan of neit goed gegeten?

Ik ga vandaag voor recovery week les 1. Core cardio & balance! Is een leuke les, ik vind het alleen jammer dat je die een week lang moet doen. Dat gaat toch wel vervelen. Ik zie wel of ik het dit keer een hele week doe.

Houvanutopia ik ben benieuwd hoe je hiphopabs vindt. Ik vind het echt een beetje suf, vooral met die hiphop-kreten die tussendoor geroepen worden. Neh niks voor mij.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:40

Cindeeh schreef:
Cindeeh schreef:

Edit: nou ik heb het gedaan, bijna overgegeven, en 1 oefening kon ik niet doen want ik kreeg vreselijke steek en werd onwijs duizelig dus had even een pauze genomen. Maar de rest wel gedaan en aan het eind echt geprobeerd te pushen(vind ik heel moeilijk om bij mezelf te doen)

Zodra je de neiging krijgt om over te geven dan ga je een stap te ver. Wel op jezelf blijven letten!

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:03

Hmm ik heb de verkorte versie van Insanity, de Fast & Furious, gevonden. Die ga ik na mijn vakantie eens proberen. Ik merk dat ik de 45 minuten gewoon niet elke dag kan doen...

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 20:40

Tijd voor dag 2, ik word bang van het filmpje, maar we gaan knallen!

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:10

Ik begin zondag met de laatste week Insanity. Ik heb alles volgens schema gedaan en zelfs de 5 maaltijden per dag aangehouden (al heb ik met het eten weleens gezondigd) Ik doe het samen met mijn vriend en we doe het alle dagen in de tuin omdat we binnen sporten niet zo'n succes vinden. Het geeft echt wel resultaat! Ik ben er heel blij mee. Ik ben er mee begonnen 6 weken na de geboorte van m'n dochtertje, met het idee mn zwangerschapskilo's eraf te krijgen. Nu zeggen ze al wel dat je niet teveel op het gewicht moet gaan letten omdat je gewoon veel spieren gaat kweken. Ik ben nu 4 kilo kwijt (in 8 weken tijd) dat is niet heel bijzonder...en juist daarom ben ik zo blij dat we iedere keer foto's hebben gemaakt want dan is het wel een heel verschil...alles is gewoon een stuk strakker!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:31

livo, ben je bereid je foto's te delen?

Ik heb zojuist de tweede dag gedaan, man wat is mijn conditie slecht haha. Maar dat was op het laatste het probleem niet, ik had gewoon geen kracht meer om mezelf omhoog te krijgen. hebben meer mensen daar last van? Ik hoop dat dat toch wel beter word vanzelf.