Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:50

Leuk hoor! Ik ga dinsdagmiddag nog even de stad in na school, dus misschien ga ik ook even kijken.

Ik heb nu de kruidvat hardener op, en daar heb ik nog geen slechte ervaringen mee gehad. En nu mijn nagels wat langer beginnen te worden heb ik toch het liefste dat ze mooi blijven. De meningen zijn hierover verdeeld, maar toch, het helpt mij wel. Ik heb nu drie hardeners, Herome, Kruidvat en Essence. Alleen Essence is slecht, het droogt niet mooi en het laat los. Herome werkt ook, maar als ik het er langer op heb dan werkt hij pas. Kruidvat werkt bij mij toch het snelste.

Stef, doe je nog steeds kinderfeestjes? Daar hoor ik niks meer van. Ik vroeg me af of je daar nog mee bezig bent in combinatie met wat je nu doet. :)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 18:57

Die glow in de dark is wel gaaf!

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:13

Ekeif96 schreef:
Vind de lakjes van de Hema inderdaad ook heel erg fijn!
Heb daar een stuk of 2 van denk ik.
Vind vooral fijn dat je aan 1 laag genoeg hebt en het lang, goed blijft zitten :j

edit;
nog gefeliciteerd dan ;)

Bedankt!
Bij mij dekt hij perfect in 2 laagjes, zelfs 2 dunne. Ik heb nu 6 kleurtjes, helemaal blij mee :)

Yv_ schreef:
Hema genoeg dekkend? Oh, daar ben ik het echt totaal niet mee eens :').
Had er een paar van mn buuf geleend en die waren allemaal met 3 lagen net aan wel/net aan niet.
En ze droogden ook voor geen meter. Nee, niet helemaal mijn merkje :).

Leuk ivda, welke Liquid Sand?

In mei komen er trouwens weer nieuwe Liquids aan: Bond Girls Collectie.
En nu heb je de Wizard of Oz collectie waar ook 1 Liquid Sand inzit. Nog niet in NL verkrijgbaar geloof ik.

Heb je van Hema die nieuwe al geprobeert? Sinds Hema zo'n nieuwe beautycounter heeft, vind ik de lakjes veel beter geworden!
En ik ga gelijk even opzoeken welke kleuren dat zijn in die nieuwe collectie, ga ik er zeker nog eentje kopen!
Ik Heb de blauwe, get your number. Echt ge-wel-dig!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 01:23

Misschien toch maar eens een HEMA lakje proberen dan :)

Ik heb nu dit, met studs.

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 09:08

Ik vind het effect wel heel leuk met de studs, maar had het persoonlijk mooier gevonden als je het bij je ringvinger had gehouden :j en dan wel 3, dat staat het tof! Die losse studs doen daar nu een beetje voor onder zeg maar :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 11:11

is misschien ook een idee ja :) 3 op een rij paste bij de ander nagels sowieso niet.

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 12:44

Ik heb een vraagje.

Ik wou vanmiddag mijn nagels lakken met china glaze magnetix maar ik heb een magneet gekocht van essence omdat ik hem was vergeten te bestellen toen ik die lak van cg kocht.

Nou weet ik dat de magnetische nagellak van essence slechte kwaliteit is, maar ligt dat aan de magneet of aan de lak?
Ik heb wat reviews bekeken maar niemand gebruikt de magneet van essence bij een lak van een ander merk, hebben jullie ervaringen?
Anders ga ik wel die magneet van cg bestellen ;)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 12:47

Het kan aan allebei liggen.
Gewoon proberen met de Essence magneet, en als het niet werkt kun je inderdaad altijd nog de ChG-magneet bestellen. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 09:55

Nee ivda, nog niet geprobeerd. Maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ik van de budgetmerkjes eigenlijk alleen Essence koop, omdat het achteraf altijd weggooien van mn geld blijkt. De wat duurdere merkjes zijn gewoon stukken fijner in gebrui, betere pigmentatie, minder streperig etc. En dan hoeven ze nieteens heel duur te zijn, want chg is bijvoorbeeld 5 of 6 euro, Misa is vaak in de aanbieding voor 3 of 4 euro en Color Club is ook maar 5 euro (op de Holo's na natuurlijk). Dus ja, dan kies is toch liever daar voor.

Trouwens..
Bond Girls Collectie van Opi, komt in mei uit.
Afbeelding
Afbeelding

Swatches!!
Solitaire, Pussy en Tiffany
Afbeelding

Vesper, Honey en Jinx
Afbeelding

Ennn..... Er komt ook weer een nieuwe Minnie Mouse Collectie uit, ook met 1 Liquid Sand, in de zomer.
Afbeelding

Grappige nailart hierboven! Weer eens wat anders :).

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:28

Pretty <3
A defenite moust have is leuk :j

Oke guys hele stomme vraag en ik heb 'm volgens mij ook al een keer eerder gesteld, maar waar kan je online nou het beste o.p.i. bestellen? En was een site die het alleen liet zien als je inlogde maar misschien is Ebay goedkoper? Of zit je dan weer met nepperds? Zo nee, wat is een goede Ebayverkoper?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:31

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:40

Yv_ schreef:
Nee ivda, nog niet geprobeerd. Maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ik van de budgetmerkjes eigenlijk alleen Essence koop, omdat het achteraf altijd weggooien van mn geld blijkt. De wat duurdere merkjes zijn gewoon stukken fijner in gebrui, betere pigmentatie, minder streperig etc. En dan hoeven ze nieteens heel duur te zijn, want chg is bijvoorbeeld 5 of 6 euro, Misa is vaak in de aanbieding voor 3 of 4 euro en Color Club is ook maar 5 euro (op de Holo's na natuurlijk). Dus ja, dan kies is toch liever daar voor.

Trouwens..
Bond Girls Collectie van Opi, komt in mei uit.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Swatches!!
Solitaire, Pussy en Tiffany
[ Afbeelding ]

Vesper, Honey en Jinx
[ Afbeelding ]

Ennn..... Er komt ook weer een nieuwe Minnie Mouse Collectie uit, ook met 1 Liquid Sand, in de zomer.
[ Afbeelding ]

Grappige nailart hierboven! Weer eens wat anders :).

Oh dankje wel! Ik kon die foto's niet vinden :P

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:58

Oeh die OPI swatches <3
Ik wil Solitaire en Honey!
Oh wacht, ik was aan het sparen :+

Trouwens leuk die studs op de nagels! Leuk bedacht :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:09

Oeh, die Bondcollectie van OPI! Maakt me hebberig. Ik beloonde mezelf ook met nagellak, maar heb nu besloten dat als ik over een dik half jaar uit revalidatie kom, ik mezelf trakteer op een nieuwe tattoo. Dat wordt dus wel flink bezuinigen op nagellak dan...

NOTD: Birdy Reloaded van Catrice, lekker in lentesfeer! :D

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:59

:wow: :wow:

Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:18

Schat, ze zijn écht allemaal anders van kleur! :j

;)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:39

Zooo dat zijn er wat!! En dan staat de onderste rij er nog niet eens op :P

Die nieuwe OPI zijn echt supervet!! Ik vind die laatste drie het mooiste, Vesper, Honey en Jinx.
Waar kun je die eigenlijk kopen, of alleen via internet bestellen??

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:48

Opi? Douglas, sommige DA's... Moet je anders ff op www.opi.nl kijken bij verkooppunten :).
Anders online via echt zo ongeveer elke site :D.

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:56

Die van Opi zijn echt prachtig!
Die foto van die verzameling.... dat is toch wel mijn doel :+
Net even van essence een topcoat gel-look en quick dry en een witte tip painter gekocht :)
Wou eigenlijk alleen even een basecoat kopen, maar die hebben ze bij onze kruitvat helaas niet.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:00

OPI is tegenwoordig ook bij V&D te krijgen en hier bij mijn kleine drogistje ook. Op hun site kun je op je postcode zoeken waar verkooppunten zitten.

Moet vrijdag enigszins op netjes, ben nog aan het denken wat ik met mijn nagels ga doen. Maar ben er ook nog niet uit wat ik verder aan zal doen, dus dat helpt ook niet. :P

En het wonder is geschied; ik heb gisteren mijn nagels gedaan en vanmorgen paard gereden (en gepoetst enzo) en het zit er nog op. :+

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:04

Dreamybol, blijft dat dan bij jou nooit zitten?
Blijft bij mij altijd prima zitten! Eigenlijk bij alle merken wel!
Wat doen jullie trouwens in potjes waarvan de nagellak een beetje dik was geworden?
Mijn moeder zei dat je ook nagellak remover kon gebruiken? Maar had daar eerlijk gezegt nog nooit van gehoord en lijkt mij ook niet echt logisch ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:12

V&D? Sephora dan? Die in de V&D zit? Zit overigens niet in élke V&D he..

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:16

Ow, wist niet dat Sephora niet in elke V&D zit, in Utrecht, Almere en Den Bosch in elk geval wel. Maar daar hebben ze het ja.

Ik ben een ramp met nagellak, houd ik ook nog vooral van donkere kleuren, dus dan zie je tipwear al heel snel, maar meestal sneuvelt na een rondje stal de lak op mijn linkerwijsvinger (echt alleen die, zo irritant!). Maar die heb ik nu ook weer goed gevijld, dus misschien komt het ook wel daardoor.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:11

Wauwie die laatste :+:

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 00:21

Ekeif96 schreef:
Wat doen jullie trouwens in potjes waarvan de nagellak een beetje dik was geworden?
Mijn moeder zei dat je ook nagellak remover kon gebruiken? Maar had daar eerlijk gezegt nog nooit van gehoord en lijkt mij ook niet echt logisch ;)

Het lijkt te werken want het wordt dunner als je het erin gooit maar uiteindelijk verpest je er alleen je nagellakje mee want erna werkt ie helemaal niet meer :P Je hebt dan nagellak verdunner nodig (weet dat de douglas dat heeft). Dat werkt wel :)