Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:08

oh jee! Wat zie ik hier veel bijzondere verhalen voorbij komen! En ook echt foto's waarvan ik denk 'Wauw, wou dat ik er zo uit zag'!
Al zegt een stemmetje diep in mij, dat ik me niet moet aanstellen. Veel mensen vinden mij al slank, alleen mijn eigen hoofd wil dat niet helemaal geloven. Of nouja, wel dat ik niet dik ben, maar ik vind mezelf gewoon niet strak genoeg.
Moet daar wel mee oppassen, ben wat dat betreft nogal perfectionistisch, en moet dus opletten dat het niet gaat doorslaan in obsessief met mijn lijf bezigzijn.
Daarom is dit goed. Tis maar een half uurtje, en je wordt er vooral strakker van. Ik wil eigenlijk heeel graag weer rond de 53 kg wegen, heb tot ik op mijn 17e aan de pil ging jaren op dit gewicht gezeten, en sinds die tijd blijf ik zo rond de 57 kg steken.
Ik zal morgen even foto's opzoeken van hoe ik weer wil zijn en hoe ik nu ben ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:11

Berdien schreef:
Ja mijn brein is soms nogal.. bijzonder :+ Dus ik haal nog wel eens mensen door elkaar.

Maar dan heb ik het goed onthouden. Ik moet zeggen dat ik jou toen niet echt heel zwaar vond overkomen hoor! :)

Berdien, wij hebben elkaar ook een keer ontmoet :)) Met Jans, Neej, Zwartwitje, Corina eten in Groningen :))

*\o/* Dat was level 2 voor de eerste keer. Nu wel een gevoelige rechterschouder (steek bij ademhalen), schouder moet dus nog wel even wennen. Maar vond het na de verhalen hier wel iets meevallen, wel zwaar, wel echt tandenbijten, maar gigantisch dood ben ik niet gegaan. Wel last van ontzettend zware benen en bovenarmen nu :+

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:12

Foto van ongeveer een jaar geleden denk ik - nu geen blokjes meer maar wel strak.
Afbeelding

Ik heb een hekel aan foto's maken, ik trek of altijd een stom hoofd of vergeet nuttige details.
Bijvoorbeeld een pak maandverband op de achtergrond op mijn facebook foto, de hond die heel dom kijkt op de achtergrond of een spiegel waarin ik vergeet dat ik ook te zien ben. :')
Laatst bijgewerkt door Raponsje op 14-01-13 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Ik ga nog steeds dood hoor, ik ben op dag 14 :') Vooral de V-raise is killing.

Neroo

Wauw Rapons!!!

Berdien

Jaaaaa dat weet ik nog! Soort van... ish :') := :o
Maar dat is al wel weer láng geleden zeg! Toen was ik een stukkie lichter :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:13

Raponsje schreef:
Foto van ongeveer een jaar geleden denk ik - nu geen blokjes meer maar wel strak.
[ Afbeelding ]

Ik heb een hekel aan foto's maken, ik trek of altijd een stom hoofd of vergeet nuttige details.
Bijvoorbeeld een pak maandverband op de achtergrond op mijn facebook foto, de hond die heel dom kijkt op de achtergrond of een spiegel waarin ik vergeet dat ik ook te zien ben. :')

Lekker wijf :D

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:14

:oo Raponsje! Wat super.. Dat wil ik ook! :P

San

Djeeeez... Daar heb je hard voor gewerkt!

Winged

Berdien: Dat was vroeger, toen ik nog groen was. En dat is uuuhhhhhh... Dus minstens 3 jaar terug _O-

Wow Rasponsje :oo . Dat heet doorzettingsvermogen!
Hoe lang heb je er over gedaan als ik vragen mag?
Laatst bijgewerkt door Winged op 14-01-13 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Saintelette

MrUlbe schreef:
Even een vraagje voor de mensen onder ons: Zou je dit ook op je kamer kunnen doen? Of heb je veel ruimte nodig? Anders gaat het helaas niet. Ik woon bij mijn schoonouders en vind het niet zo charmant om in de woonkamer de ruimte te eisen :P

Welkom! Ik zou me over de ruimte niet te veel zorgen maken, ik heb ongeveer 2 vierkante meter en dat kan precies ;) woon met mn vriend op 20 vierkante meter, en als hij er is + heb net de was gedaan blijft er weinig ruimte over ;)
Ik leg trouwens bij gebrek aan een matje mn fleecedeken opgevouwen op de grond. Je hebt immers alleen die zachtheid nodig voor je rug bij de buikspieren, en zo groot is mn rug nou ook weer niet ;)
Anders kijk je gewoon de oefeningen eens? En met een beetje creativiteit kom je al ver ;) ik doe de buikspieren naast mn bed, en zodra ik de armoefeningen moet doen draai ik met mn benen op t bed zodat ik dat toch gewoon kan doen ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:15

Sabini schreef:
Inderdaad veel lange mensen hier, leuk!

Ik voel me echt een ukkie vergeleken met de meeste hier :')

Heb nooit problemen gehad met mijn gewicht. Al jaren 53 kilo, prima zat. Sportte ook nooit bijzonder veel, deed er iig niks aan. Tot ik naar het buitenland ging en daar ineens wat aankwam (wss omdat ik ineens vlees moest eten terwijl ik al mijn hele leven vegetariër ben). Toen ik eenmaal thuis kwam en weer normaal mijn eigen eetpatroon volgde viel ik vanzelf weer iets af, maar dat laatste restje blijf plakken. Zal nu zo'n 58 kilo wegen dus het gaat mij puur om die platte buik weer terug te krijgen en alles weer iets strakker. Maar wat een verhalen hier, vind het echt ontzettend knap van iedereen die zo kan afvallen! Heb altijd erg veel respect voor mensen die kunnen diëten wat het lijkt me erg lastig (nu eet ik wel gezond, maar ik ben gek op eten...)

Anne wat een mooie resultaten! En CCCCC jij ook al zeg!
En Winged, ik vind dat op de heupen helemaal niet storen op die ene foto, mooi lijf juist zo!
Wauw Raponsje dat ziet er strak uit allemaal! :))

Dan moet ik er ook maar aan geloven :7 even voor de beeldvorming

Hier wil ik graag weer naar terug en dan met nog iets plattere buik

Afbeelding Afbeelding

En recente foto's, dag 1 shred & vandaag, dag 7
Afbeelding Afbeelding

Oftewel alle overtollige vetjes die je ziet mogen weg :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:16

:~ :~ :~ Daar zitten heel wat uurtjes sporten in volgens mij Rapons!

Maar nu ben ik stiekem wel benieuwd naar het hoofd wat daar bovenop zit ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:17

Je ziet nu al verschil Fif! :oo

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:18

Wauw, Rapons!

CCCCC

phormicola schreef:

Vind ik ook!

Saintelette

Wauwie raponsje! Echt heel knap, zou willen dat ik zo veel doorzettingsvermogen had :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:19

Wow Bente je ziet echt al wel verschil! :j Wat goed!!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:20

Goedenavond dames!

Ik heb een dagje niet kunnen posten doordat ik deze ochtend mondeling examen had; ik heb gestudeerd tot 03.00 uur en om 06.00 uur ging de wekker af :') Bijgevolg (echt tegen mijn bedoeling in) heb ik een dag niet kunnen shredden (wat ik heb proberen counteren door heel gezond te eten gisteren en vandaag). Goede nieuws is wel dat mijn examen zeer goed ging *\o/* (na de paarden heb ik de hele middag geslapen)

Vandaag heb ik level 2 gedaan; die oefening met been-voorwaarts-achterwaarts snap ik niets van, geen idee of ik het goed deed dus morgen extra opletten := Ook de laatste oefening leek niet heel zwaar aan mijn buikspieren dus wellicht doe ik daar iets verkeerd? In ieder geval heb ik gezweet als een otter; de laatste set jumping jacks op de grond deed ik mee met anita en dacht ik dat mijn hart er gewoon uit zo bonzen :+ Nadien een lange douche genomen (met open badkamerraam) en gegeten en nu heb ik het nog steeds SUPERWARM! Mijn schoonouders keken best een beetje raar op toen ik in mijn zomers broekje en topje naar beneden kwam huppelen terwijl ze beiden een dikke kamerjas aanhadden :+
Behalve dat level 2 écht zwaar is, vond ik het wel erg leuk en Jillian zelf was ook best gezellig!

Diep respect voor alle mooie verhalen hier; en felicitaties aan alle bereikte mijlpalen en verloren centimeters :)

Ziehier mijn verhaal:
Tot mijn 9e was ik best een mager meisje, maar ik kon werkelijk eten! Al van kindsbeen af denk ik continu aan allerlei lekkers en kook ik zo ontzettend graag; ik ben gewoon zo graag bezig met eten. Ik ben in feite opgevoed door mijn overgrootouders; en mijn meme kon koken zeg! Mijn moeder is een echte jojo-er en dat heeft mijn verdere relatie met eten wel beinvloed; ik begon redelijk snel schuldgevoelens te krijgen / stiekem te snoepen als ik bij mijn moeder was etc. Toen ik ouder werd en ik voor mijn overgrootouders zorgde in plaats van omgekeerd én begon te puberen én niet goed opschoot met de bijrijdster van onze paarden ben ik echt enorm verdikt. Mijn enige 'rem' tijdens het willen eten of snoepen was altijd dat dik zijn niet goed was voor mijn pony (ik woog zo'n 40 kg tot mijn 11e denk ik en was best vrij groot; echt héél dik was ik toen nog niet). Ik stopte een paar jaar met paardrijden, was 's avonds altijd alleen want mijn overgrootouders sliepen redelijk vroeg dus slokte ik maar hele zakken chips op enzovoort enzoverder.

Toen mijn overgrootvader vlak voor mijn 15e verjaardag overleed, kon ik een tijdje niets meer eten (want echt elke emotie gaat hier met eten tesamen :o ) en was ik een paar kilo afgevallen. Op dat moment woog ik 87 kg (bij 1m70), en al gauw kreeg ik daar zo'n kick van dat ik op mijn zestiende 67 kg woog. Ik at toen best gezond (alleen steeds minder en minder) en ging elke dag hardlopen (begonnen met 1 minuut en 30 seconden :+ ). Hierna begon ik echter steeds ongezonder te eten en vooral veel te weinig (op mijn 17e deed ik het op zo'n 400 kcal per dag). Uiteindelijk heb ik mezelf wel bij elkaar weten te scharrelen (want wie ouder wordt wordt dikwijls iets wijzer :o ) en toen ik mijn vriend leerde kennen viel alles wel weer op zijn plaats.
Ik heb er wel chronische maagontstekingen aan over gehouden, maar ook dat valt wel mee: als ik alleen ben met mijn vriend en de paardjes heb ik in feite nooit last en kan ik lekker bijna alles eten wat ik wil. Enkel tijdens examens/als ik bij mijn schoonouders ben heb ik stress en dus pijn. Aangezien ik hierdoor een verhoogd risico op maagkanker heb probeer ik zo gezond mogelijk te eten en te sporten voor de doorbloeding en de stressvermindering.
Momenteel weeg ik 58.8 kg en daar ben ik blij mee (ik heb minder gewogen maar toen had ik veel meer vet en stond mijn buik ook altijd als een ballon) en wil ik vooral gezond zijn *\o/* Ik ben een echte hypochonder, probeer zo gezond te eten als ik kan (rekening houdend met mijn maagaandoening), neem flink vitamientjes in en slaap zo regelmatig mogelijk.

Alleen het dagelijks wegen kan ik moeilijk laten, ik ben nog wel eens bang dat ik de controle verlies, maar ook dat gaat beter met de jaren. En op kamers heb ik zelfs geen weegschaal :) (daar eet ik dan wel strikter uit vrees voor het eerstvolgende weegmoment!) En ohja, ik word nog steeds panisch als mensen foto's van mij nemen en al helemaal als ik ze nadien moet bekijken.

Ziehier een linkje om er een gezicht op te plakken: http://img853.imageshack.us/img853/9026/noorwegenf.jpg

@ Raponsje: Welkom terug!!! *\o/* *\o/* *\o/*
@phor: laat dat patatje oorlog smaken; je hebt het verdiend!

(nu nog even de net geplaatste reacties lezen; ik deed er dik dertig minuten over om een foto te vinden)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:20

phormicola schreef:

Ja en weet je wat het rare is.... op dag 5 was mijn taille 3 cm groter :? of ik heb verkeerd gemeten de eerste dag.... :')

Talisa

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:22

OMG... Net dag 1 van level 2 gedaan.

Ik. Ben. GESLOOPT.
Aan het einde dacht ik ooooh nice nog even een abs, maar nee hoor ze maakt t weer zo onmogelijk dat ik daarbij echt plat op de grond viel van moeheid/verzuring :')

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:22

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:23

Je ziet zeker al verschil, Fiffil! Super zeg :D

Remember

Jeetje wat gaat het hard hier en wat een verhalen en foto's komen er voorbij zeg :D !

Mri