Mijn verhaal… (ongewenst zwanger)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 08:19

Effy schreef:
Ik vind het schandalig dat deze discussie in dit topic wordt uitgevochten! Met TS heeft dit niks te maken, en zij heeft het al moeilijk genoeg. Had dat soort info even per pb gestuurd denk ik dan!

helemaal mee eens, niet even het fatsoen brengen om hiervoor een ander topic te openen of via pb, ik vind het ronduit schandalig.
en snap ook wel als ts niet meer reageert.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 08:23

StalNollie schreef:
Effy schreef:
Ik vind het schandalig dat deze discussie in dit topic wordt uitgevochten! Met TS heeft dit niks te maken, en zij heeft het al moeilijk genoeg. Had dat soort info even per pb gestuurd denk ik dan!

helemaal mee eens, niet even het fatsoen brengen om hiervoor een ander topic te openen of via pb, ik vind het ronduit schandalig.
en snap ook wel als ts niet meer reageert.

Idd,bijna iedereen heeft zijn antwoord al klaar en zijn mening gezegt
En wat wel en niet aan de orde is
Hoop dat de TS van het weekend een juiste keuze heeft kunnen maken, wat het beste bij haar past.
En dat de familie van de eerste schrik is bijgekomen en voor rede vatbaar is, zodat ze de Ts kunnen steunen in haar beslissing

Lottie84

Re: Mijn verhaal… (ongewenst zwanger)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:13

Ben ik de enige die denkt dat TS een abortuss heeft laten plegen inmiddels? (puur gevoel)
Vind het wel jammer dat ze zich hier niet meer heeft gemeld... Ben erg benieuwd hoe het nu gaat..

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:18

Lottie84 schreef:
Ben ik de enige die denkt dat TS een abortuss heeft laten plegen inmiddels? (puur gevoel)
Vind het wel jammer dat ze zich hier niet meer heeft gemeld... Ben erg benieuwd hoe het nu gaat..

Waarom moet dit nu weer zo gepost worden? Mijn hemel ik vind het echt zo respectloos naar de TS allemaal.

Jammer dat ze zich hier niet meer heeft gemeld? Nou ik snap het wel hoor! Ze staat voor een verschrikkelijke keuze, heeft haar familie ook niet als een steunpaal op het moment terwijl ze dit hard nodig heeft. Ze start een topic op Bokt en daar barst deze discussie los waar zij geen MIETER aan heeft. Ik zou ook niet meer reageren, in ieder geval zou ik voor mijzelf eerst alles op een rijtje willen, in plaats van in een topic het gelijk moeten melden terwijl daar een discussie gaande is die voor haar het misschien nog wel veel moeilijker maakt allemaal.

buukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:20

Mear schreef:
Lottie84 schreef:

Waarom moet dit nu weer zo gepost worden? Mijn hemel ik vind het echt zo respectloos naar de TS allemaal.

Jammer dat ze zich hier niet meer heeft gemeld? Nou ik snap het wel hoor! Ze staat voor een verschrikkelijke keuze, heeft haar familie ook niet als een steunpaal op het moment terwijl ze dit hard nodig heeft. Ze start een topic op Bokt en daar barst deze discussie los waar zij geen MIETER aan heeft. Ik zou ook niet meer reageren, in ieder geval zou ik voor mijzelf eerst alles op een rijtje willen, in plaats van in een topic het gelijk moeten melden terwijl daar een discussie gaande is die voor haar het misschien nog wel veel moeilijker maakt allemaal.

Helemaal mee eens!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:32

Hallo??? Waar blijft de topic schrijfster.. laatste keer was 4 dagen terug.

Misschien kunnen we die hele discussie van abortus e.d. nu stoppen en gewoon aan de TS haar situatie denken met zwanger zijn, alleen en een familie die heel rot tegen haar doet?

Wat als ze door jullie niet meer durft te reageren, ga lekker een topic opzoeken of aanmaken hierover..

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:34

Respectloos? Totaal niet zo bedoeld hoor. Het is maar een gevoel en zoals 300000 x eerder vermeld word TS echt nergens op afgerekend. Alle respect voor haar weloverwogen keuze en alle research die ze erin heeft gestoken. Ik hoop voor haar dat ze inmiddels een besluit heeft genomen. En ik kan me voorstellen dat ze in dat geval even geen zin meer heeft om te posten, even rust..

In ieder geval TS, hoop dat het goed gaat en dat je inmiddels een keuze hebt gemaakt. Niemand zal je hier veroordelen, je hebt het goed aangepakt, open gestaan voor vele meningen en je goed ingelezen. Alleen maar respect voor je aanpak. En we zijn erg benieuwd hoe het nu met je gaat!

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:36

Elan_GV schreef:

Pardon :? :?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:37

Mear, ik denk ook niet dat het veel aan het topic toevoegt als je over iedereen gaat vallen nu.
Heeft TS ook niet veel aan.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:38

Lottie84 schreef:
Mear, ik denk ook niet dat het veel aan het topic toevoegt als je over iedereen gaat vallen nu.
Heeft TS ook niet veel aan.

Als we ons dan verdorie gewoon eens als mensen gaan gedragen die nog iets van begrip kunnen opbrengen dat ze even iets anders aan haar hoofd heeft dan reageren dan zou dat niet eens hoeven. Laat dat meiske nou maar gewoon even, ze komt vanzelf met een update als haar hoofd hier naar staat.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:41

Dat denk ik ook, maar er zijn nu eenmaal mensen die graag willen weten hoe het nu gaat.'
Ongeduldig worden is niet nodig, maar als TS er aan toe is en een update zal gaan plaatsen dan denk ik wel dat dat enorm gewaardeerd zal worden. Alles op zijn tijd!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:44

Mear schreef:
Lottie84 schreef:

Precies.

TS ik hoop dat je de goede keuze hebt kunnen maken. Ik wens je alle sterkte en wijsheid toe. :)

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:14

1e keer zwanger en gehouden.
2e keer zwanger, zeer ongewenst, abortus gehad met 8 weken.
( absoluut geen spijt van gehad, geen gedachte's van wat als....) was imo alleen een klompje, geen baby!

3e keer zeer gewenst zwanger, tweeling gekregen.

Nooit heb ik spijt gehad, of rot gevoelens.
Het kan dus ook zo.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:23

Mear schreef:
Elan_GV schreef:

Pardon :? :?

Had een spatie tussen gemoeten, ik bedoelde hallo zeg, wat een reacties.. ben bang dat de ts na 4 dagen dit soort reacties niet meer wil reageren, ben nl wel benieuwd hoe 't met d'r gaat.

Ja GV, zo kan het ook. Blij dat jij er zo goed mee kan toch.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:24

Ik ben ook benieuwd naar TS.

Ik snap Lottie wel.
Die gedachten spoken namelijk ook door mijn hoofd.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:26

blokje schreef:
Ik ben ook benieuwd naar TS.

Ik snap Lottie wel.
Die gedachten spoken namelijk ook door mijn hoofd.

:)

Het is maar een gedachte he ;) Ben erg benieuwd hoe het nu gaat..

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:28

Me to!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:28

Je kan gedachtes ook gewoon voor je houden, het komt bijzonder hard over.
En tuurlijk kan je nieuwsgierig zijn, maar dan is het beter om rustig te wachten.
TS komt vanzelf wel met een update, en doet ze het niet, prima, ze niemand een antwoord of wat dan ook verschuldig ( al vinden sommige van wel, niemand in het bijzonder!!)
Laatst bijgewerkt door Esmeralda op 21-01-13 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:29

Onzin, is helemaal niet hard bedoeld, TS zou ook onder geen omstandigheden veroordeeld worden.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:31

niet bedoeld misschien, maar zo word het wel gelezen ( niet alleen door mij)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:32

ik hoop dat ts hier gewoon lekker wegblijft.. sorry ik vind het nogmaals respectloos hoe sommige hier reageren, en een discussie die hier nooit had plaats moeten vinden. en als ts zich niet meld prima toch? ze heeft wel iets anders aan haar hoofd

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:33

Aan de ene kant is dat helemaal waar, aan de andere kant denk ik dat TS ook wel rekening heeft gehouden met zoiets hoor. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal vaak op bokt en zeker met dit onderwerp.

Ik wens TS alle kracht toe om tot een beslissing te komen en hoop toch dat ze die hier nog komt melden.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:33

Esmeralda, ik zeg nergens dat ze iets waleglijks of verschrikkelijks doet?

Misschien is ze ook wel van alles aan het regelen om de kleine te houden.
Of is er prive wat anders aan de hand.

Als ik had gezegd:
Ik denk dat ze druk is om alles voor de kleine te regelen dan zou het ook niet goed zijn ;)
Het is net wat je wilt lezen en wilt 'horen' en hoe je het leest.

Ik beoordeel der niet. Ik vraag het me af. En tjah mijn gedachten zijn er ook mee bezig.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:36

Undefined schreef:
Aan de ene kant is dat helemaal waar, aan de andere kant denk ik dat TS ook wel rekening heeft gehouden met zoiets hoor. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal vaak op bokt en zeker met dit onderwerp.

Ik wens TS alle kracht toe om tot een beslissing te komen en hoop toch dat ze die hier nog komt melden.

tuurlijk houd je daar met zo iets geen rekening en dan nog hoort het hier niet thuis. en het ligt niet aan bokt maar aan de mensen die de verhalen typen, en daar zou meer over nagedacht moeten worden.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:37

blokje schreef:
Esmeralda, ik zeg nergens dat ze iets waleglijks of verschrikkelijks doet?

Misschien is ze ook wel van alles aan het regelen om de kleine te houden.
Of is er prive wat anders aan de hand.

Als ik had gezegd:
Ik denk dat ze druk is om alles voor de kleine te regelen dan zou het ook niet goed zijn ;)
Het is net wat je wilt lezen en wilt 'horen' en hoe je het leest.

Ik beoordeel der niet. Ik vraag het me af. En tjah mijn gedachten zijn er ook mee bezig.

Mee eens..