Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Hier gaat het nog steeds niet goed! ik baal er ontzettend van.
Het komt echt puur door de frustratie van alle klachten.Ik ben dus niet meer rookvrij,maar blijf er wel voor gaan,om toch weer helemaal rookvrij te zijn.Ik geef het niet opp!
mariska32 schreef:gohya schreef:Hier gaat het nog steeds niet goed! ik baal er ontzettend van.
Het komt echt puur door de frustratie van alle klachten.Ik ben dus niet meer rookvrij,maar blijf er wel voor gaan,om toch weer helemaal rookvrij te zijn.Ik geef het niet opp!
nu zit je op het zelfde punt als mij [waar ik eerder over poste]
blij zijn om rookvrij te zijn maar een te hoge prijs.... gek word je er van.
ga er voor of ga er niet voor,een tussenweg lukt niet op termijn.
mbkaatje schreef:Ook ik heb er een prijs voor moeten betalen, maar het is toch nog steeds de moeite waard. En bedenk wel dat bepaalde kwalen ook uiteindelijk naar boven zouden zijn gekomen als je bleef roken, en dan waarschijnlijk nog erger.
gohya schreef:mbkaatje schreef:Ook ik heb er een prijs voor moeten betalen, maar het is toch nog steeds de moeite waard. En bedenk wel dat bepaalde kwalen ook uiteindelijk naar boven zouden zijn gekomen als je bleef roken, en dan waarschijnlijk nog erger.
Als je 33 jaar lang rookt en in die 33 jaar nog nóóit ziek bent geweest en nooit klachten hebt gehad die je nu wél hebt en wel ziek bent/word? dan ga je toch geloven dat het komt doordat je gestopt bent/was?
Ik weet,dat sommige klachten niet kunnen komen doordat je niet meer rookt.
Maar overtuigd ervan zijn? kan ik moeilijk geloven.
Maar nogmaals,ik geef niet op! er komt ook nu een dag dat die rotdrang weer weg is en dat de klachten over zijn na 5mnd.Dan is die motivatie ook weer terug en is de frustratie ook weer weg.