Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
s1993 schreef:@Bhriseis, fijn om te horen dat ik niet de enige benMaar denk dat de push-ups ook vanzelf beter zullen gaan na een tijdje omdat je lichaam getrainder raakt.
Denk dat mijn spierpijn nog wel iets erger zal worden dan het nu is, heb ik geluk dat mijn paardrijles verplaatst is van komende woensdag naar volgende week woensdag
Is het ook zo dat als je aan level 2 begint dat je dan opnieuw heel veel spierpijn krijgt? Iemand die al zover is? Lijkt mij iig wel dat het zwaarder wordt en je daardoor weer spierpijn krijgt.
Ik heb vanmiddag pas college, dus heb 's ochtends de shred gedaan en daarna even afgekoeld en een warme douche genomen
@Tootz, hoe doe je een push up tegen de muur?
SAKKIA schreef:Doe je dat allemaal tegelijk dan?
Ik denk dat ik eerst de 30 dagen doe en daarna de 6 weeks 6 sixpack
Julia schreef:Ik heb ook een abonnement gehad. Bij Health City all in hier in Almelo. Nou, wat een depressie. Krijg je zogenaamd een personal trainer voor een half uur. Heb je om 14:00 een afspraak en mag je tot 14:45 wachten omdat hij nog gezellig aan de koffietafel zit. Dikke toeter. Daar betaal je je dan scheel voor. Tevens stond bij de groepslessen de muziek zo hard dat er regelmatig mensen wegliepen om een klacht daarover in te dienen. Heb toen nog speciale oordoppen aangeschaft omdat ik gewoon telkens wegging met een onwijze piep in mijn oren. Werd ook niks mee gedaan. Al met al werkte dat voor mij zo demotiverend dat ik ermee ben gestopt.
Liselot schreef:Hee Liselot!Zo, het hele topic doorgelezen (je moet toch wat als je ziek bent) en ik wil ook mee gaan doen! Mijn conditie is zwaar dramatisch, sport ook helemaal niet op het moment. Op mijn werk krijg ik wel flink wat beweging, maar dat is natuurlijk heel anders dan sporten.
Matje heb ik al, moet dan alleen nog dumbells hebben. Geloof dat ik laatst bij de HEMA die dingen zag liggen voor een leuk prijsje, dus ga daar wel eerst even kijken
Probleem bij mij is mijn doorzettingsvermogen, ik begin altijd heel fanatiek, maar na een keer of 5 ben ik het zat en stop ik er mee. Iemand tips om dat te doorbreken?
TamiBambi schreef:Ik heb daar een dubbel gevoel bij. Wil ook elke keer graag naar de sportschool (ben lid van Fit for Free). Maar dat doe ik sowieso al twee keer per week, naast de 30 Day Shred. Dus ff lekker ongegeneerd thuis (mét bhTrouwens, ik vind het leuk om te doen, maar het vervelende vind ik dat het thuis is. Klinkt misschien raar, maar ik vind het eerlijk om naar de sportschool te gaan, dan ben ik er echt even uit. Terwijl dat aan de overkant van mijn huis is hoor, dus zover is het ook niet. Hebben jullie daar geen last van?
Maar ik ga het wel gewoon 30 dagen volhouden, het liefste direct in de ochtend, voordat mijn dag begint!
Raponsje schreef:Fot for Free en Basic-fit kun je onbeperkt sporten voor een maandprijs van €19,95. Dus lekker goedkoop ookMag ik vragen wat de sportschool in Nederland kost voor bijvoorbeeld een onbeperkt maand abonnement?
Ik vind juist dat sportscholen hier zeer goedkoop zijn.
Winged schreef:Goed dat je dit filmpje erbij hebt geplaatstJeetje wat een groot topic al. Ik ga vanavond voor de 4de (of 5de?) keer beginnen aan 30 days. Doe daarnaast ook 6 week 6pack (ook van Jill) erbij. [ Video ]
Maarrrrr ik kan wel wat schopjes gebruiken om ook werkelijk aan de slag te gaan vanavond....
Julia schreef:Zulke verhalen heb ik vaker gehoord JuliaIk heb ook een abonnement gehad. Bij Health City all in hier in Almelo. Nou, wat een depressie. Krijg je zogenaamd een personal trainer voor een half uur. Heb je om 14:00 een afspraak en mag je tot 14:45 wachten omdat hij nog gezellig aan de koffietafel zit. Dikke toeter. Daar betaal je je dan scheel voor. Tevens stond bij de groepslessen de muziek zo hard dat er regelmatig mensen wegliepen om een klacht daarover in te dienen. Heb toen nog speciale oordoppen aangeschaft omdat ik gewoon telkens wegging met een onwijze piep in mijn oren. Werd ook niks mee gedaan. Al met al werkte dat voor mij zo demotiverend dat ik ermee ben gestopt.
Winged schreef:Hmmm ik haakte meestal na dag +/- 18 weer afMaar: Mijn vriend merkte dat mijn vlees op de heupen wat weg was en ik helemaal wat strakker was. Zelf heb ik het 'verdomme ik lijk wel een olifant' syndroom dus ik ben nogal kritisch. Zie dus altijd de vetjes wel zitten
Had er in die bijna-3-weken wel 3kg af. Eetpatroon ook wel iets aangepast naar meer vers en minder suikers. En als je iets moet bakken dan bij voorkeur in zonnebloemolie.
6 week 6pack is voor mij trouwens wel een beetje doodgaan. Ben niet zo heel sterk in de armen, flink verzuren