redbull / energydrink verslaving

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Re: redbull / energydrink verslaving

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 17:53

Super Woogy *\o/*

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 17:54

Idd heel goed!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 21:05

Hoe gaat het dames?

Hier inmiddels echt een hulp gevraagd maar helaas weinig medewerking, het wordt geeoon niet serieus genomen..

Instanties die je 2 maanden laten wachten op testen op add/adhd, terwijl ik duidelijk aangeef ik wil van die redbull verslaving af..

Heel vermoeiend..

Maar ik ga het toch maar weer gewoon zelf proberen. Samen met een kennis die ik veel spreek als motivatie, hij is alleen al een stuk geminderd, voor mij wordt het cold turkey..

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 21:09

Veel succes +:)+

Ik heb sinds een paar dagen een topic op mensenwelzijn lopen over mijn poging om te stoppen en dit keer zal ik slagen :j

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:33

Ik heb tot vorige week geen drup meer gedronken. Echter hebben we sinds begin deze maand een eigen huisje <3 in Groningen <3 zodat de paardjes in de tuin kunnen <3 en toen heb ik er tijdens het klussen 1 genomen.
Eerlijk gezegd smaakt het me eigenlijk niet meer.

Poetser: hoe gaat je leven op het moment? Enigszins stabiel voor jou en je kleine kerel?

Renee: exact wat je zegt, de verslaving wordt niet serieus genomen en dat is heel erg jammer. Denken ze dat je ADD/ADHD hebt gezien je drukke geest dankzij de blikjes? Of los daarvan?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 19:00

Goed bezig Woogy +:)+

Mijn leven is nu redelijk stabiel. Inkomen is in orde geraakt en we hebben sinds begin augustus een eigen studio. Nog steeds geen definitieve plaats, omdat het te klein is, maar voorlopig zitten we hier goed. Ik ben nu vollop aan het zoeken naar werk en ook mijn papieren zijn weer in orde gekomen.
Nu is het dus tijd om mijn verslaving aan te pakken en ook dat lukt redelijk. Van de 8 tot 10 blikjes op een dag zit ik nu nog maar aan 3 en kan ik ook weer genieten van ander drinken. Heb hier ook hulp bij gezocht. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest hiervoor en morgen naar de psycholoog

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:13

Dat zijn top berichten Poetser! Hou vol nou he meid, niet nog meer verhuizen :)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:26

Hoe is het nu met jullie?

Ik durf eindelijk officieel mee te delen dat ik afgekickt ben van de redbull *\o/*

Edit Woogy, als stille meelezer van het DBT ben ik heel benieuwd wat Pris aan gaat afleveren voor je. Suikerbonen zijn trouwens ontzettend lekker, maar ik weet uit ervaring dat niet alle Nederlanders er van houden. Net als dat de Belgen over het algemeen niet gek zijn op beschuit met muisjes vanwege de anijs.