Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maaike1994

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:13

ik ben echt zo trots op jou!!! en heb enorm respect voor de helpende bokker :)!

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:17

Goed zo!!!!!!! .....de eerste en de ALLERBELANGRIJKSTE stap heb je gemaakt......

Geef jezelf een schouderklopje...en wees trost op jezelf!!!!!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:22

ik laat weer even wat van me horen, goede keuze heb je genomen, top! :j

En natuurlijk ook een +:)+ voor de lieve bokker!

Ik hoop dat het verder 'goed' gaat met je, en wil je nog veel sterkte en kracht toewensen. :+:

haffjechip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:23

ik heb net heel je topic gelezen en wat erg wat er allemaal gebeurd is maar ik ben zo blij dat je nu je rust krijgt die je verdiend.
en vooral dat je veilig bent, ts ik wens je heel veel kracht toe met het verwerken van dit allemaal

knuffel

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:27

Ook ik volg het topic al vanaf het begin. Goed dat je wegbent! Je ouders weten daar niet van?
Veel sterkte :(:)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:27

MADExLIEFJE schreef:
Ik ben aangekomen bij de bokker. (echt mijn reddende engel) Heel welkom onthaald, voelde echt goed. Ik had op voorhand met haar afgesproken om daar bij haar melding te maken dat ik niet vermist ben maar uit eigen keuze ben weggegaan, maar dat kan dus blijkbaar niet. Ze zeiden dat ik dat in mijn eigen gemeente moet doen (waar enkele agenten mij en mijn gezin te goed kennen, dus dat durf ik niet. Dat plan valt dus maar in het water.

Door de stress ben ik ook enkele spullen vergeten, sommige kan ik gewoon opnieuw kopen maar andere hebben gewoon emotionele schade dus die wil ik later nog wel gaan halen. Maar nu nog niet.

Ik zit hier met een krop in mijn keel, ik volg dit topic al vanaf de eerste post. Toen had ik niet gedacht dat je zo sterk zou zijn om deze stap ook ineens te maken, maar dit bewijst maar eens hoe trots je mag zijn op jezelf. Ik ben ook trots op jou en ik denk ook al de rest van wie dit volgt dat ook is.
Ik zou toch overwegen om dan maar naar je eigen gemeente een melding te maken. Anders gaan ze toch naar je zoeken en wie weet moet je dan nog terug. Al denk ik dat niemand daar over te beslissen heeft. Ze zullen toch merken dat je weg bent. De agenten moeten de reden toch niet weten, je kan gewoon zeggen dat je rust nodig hebt en dat het verder persoonlijke redenen zijn. Beter dat dan dat de politie achteraf nog bij de reddende bokker's deur staat.

Voor de rest van je spullen, zou je niet aan je zus of iemand anders kunnen vragen of die de spullen bijeen kan nemen en dan ergens in de buurt afspreken. Hoeft daarom niet te zijn waar je nu verblijft.

Raudkas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:35

wauw!!! Heel Heel erg goed van je!
En van deze lieve Bokker!

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:39

Super, ik ben blij dat je veilig bent!!
Nog maals sterkte

santiemica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:44

Oh wat fijn dat je bij die bokker terecht kunt, om lekker bij te komen van alles, en rustig aan je leven op te pakken, in een fijne omgeving..
Ik heb zoveel respect voor jou, dat je dit allemaal in je eentje hebt durven/kunnen doen...

Heel veel sterkte

intel_1x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:44

Onvoorstelbaar wat een verhaal, wat heb jij wat meegemaakt zeg. Heel heel erg verdrietig allemaal. Ik was een stille meelezer en ben opgelucht dat je nu veilig bent bij een bokker. Rust daar uit en probeer te genieten van de mooie dingen die op je pad komen. Heel veel sterkte met alles! Ik heb nog steeds een brok in mijn keel dat je weet dat het een meisje was. Wat een moeilijke keuze is dit voor jou geweest :'(

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:46

Super meis dat je nu veilig bent.
Wees trots op jezelf dat je deze stap gezet hebt. Xx

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 17:52

Ik heb net heel lekker gegeten, verblijfbokker (zal haar zo even noemen) is ontzettend lief en (soms iets te, maar da's goed bedoeld) behulpzaam.
Buikpijn is al beter. Vanavond film kijken, samen met haar kroost.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:54

Deze 'verblijfbokker' heeft in elk geval het digitale bloemetje van bokt verdient en een hele dikke pluim erbij!

Hopelijk herstel je snel en kun je beginnen met een nieuw begin :)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:02

marlies85 schreef:
Deze 'verblijfbokker' heeft in elk geval het digitale bloemetje van bokt verdient en een hele dikke pluim erbij!

Hopelijk herstel je snel en kun je beginnen met een nieuw begin :)

:j +:)+ Helemaal mee eens...

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:04

ik zou in jou situatie persoonlijk voor abortus kiezen, vanwege de gezondheid van het kindje!
en omdat het hoogs waarschijnlijk problemen gaat geven in de relatie tussen jou de vader maar ook het kindje!
Maar dit is een keuze die je persoonlijk moet maken! wij kunnen niet beslissen voor jou!
Heel veel sterkte, dikke knuffel Linsey
als je der ff over wilt praten me box staat open

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:05

toplinsey schreef:
ik zou in jou situatie persoonlijk voor abortus kiezen, vanwege de gezondheid van het kindje!
en omdat het hoogs waarschijnlijk problemen gaat geven in de relatie tussen jou de vader maar ook het kindje!
Maar dit is een keuze die je persoonlijk moet maken! wij kunnen niet beslissen voor jou!

toch jammer van dit soort reacties, TS heeft het al moeilijk genoeg.. :\

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:06

Toplinsey, wat jammer dat je niet even eerst het topic leest, in elk geval even de berichten van TS. Dit komt echt als mosterd na de maaltijd.

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:07

toplinsey: je hebt vast het topic niet gelezen. Dan had je geweten dat het vruchtje afgelopen maandag geaborteerd is en de TS inmiddels ergens een veilige plek gevonden heeft.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:09

toplinsey schreef:

Niet de moeite genomen om het hele topic te lezen zeker.... :n

TS: ik zeg nogmaals dat ik je een kanjer vind! Laat je maar lekker verwennen en bijkomen van dit alles. :(:)

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:24

De verblijfbokker is echt woow!!!!
ZE heeft echt een hart van goud!

Goed dat je buikpijn al veel beter is :))

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:28

Wat ontzettend fijn dat je lekker bij die lieve dame zit..
Ik vind je erg moedig, des te meer omdat je al zo snel voor jezelf durft op te komen en de knoop hebt doorgehakt.

Mag ik zo vrij zijn te vragen hoe je ouders dit oppikten? Weten ze dat je voorlopig niet terugkomt en waar je verblijft? Je hoeft hier uiteraard geen antwoord op te geven hoor, maar was even benieuwd hoe dat zal gaan verlopen..

Geniet van de film kijken, even lekker jezelf zijn!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:35

Hee meis, kan je niet je vrindin vragen om datgene op te halen wat je graag nog wilt hebben? eventueel met een agent of vriend ofzo? Dan kan die ook gelijk aan je "ouders" melden dat je vertrokken bent en niet weer terug komt. Je kan (als je wil) altijd mijn adres gebruiken als postadres, zodat je niet traceerbaar bent.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:36

meis ik ben trots op je. En de bokker echt zo super.
Zeer vreemd dat je het bij je eigen gemeente moet doen ???? KAn het niet via mail oid naar de politie als een soort meldpunt, weet niet hoe dat bij belgie gaat.

Als tip voor de buikpijn aleve (voor mentruatie pijn) werkt ook voor dit soort buikpijn.

DIkkedikke knuffel en lekker even rustig bijkomen, en een filmpje gaan kijken

Appelsapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:38

Zo , heb net heel het topic doorgelezen. ONTZETTEND veel respect voor jouw! Wat een moeilijke keuze moet dat zijn geweest! Ook heel veel respect voor de "verblijfbokker"!
Vind het ook een beetje vreemd dat je het bij je eigen gemeente moet doen..

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:42

Held!