Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MADExLIEFJE schreef:Ik ben aangekomen bij de bokker. (echt mijn reddende engel) Heel welkom onthaald, voelde echt goed. Ik had op voorhand met haar afgesproken om daar bij haar melding te maken dat ik niet vermist ben maar uit eigen keuze ben weggegaan, maar dat kan dus blijkbaar niet. Ze zeiden dat ik dat in mijn eigen gemeente moet doen (waar enkele agenten mij en mijn gezin te goed kennen, dus dat durf ik niet. Dat plan valt dus maar in het water.
Door de stress ben ik ook enkele spullen vergeten, sommige kan ik gewoon opnieuw kopen maar andere hebben gewoon emotionele schade dus die wil ik later nog wel gaan halen. Maar nu nog niet.
toplinsey schreef:ik zou in jou situatie persoonlijk voor abortus kiezen, vanwege de gezondheid van het kindje!
en omdat het hoogs waarschijnlijk problemen gaat geven in de relatie tussen jou de vader maar ook het kindje!
Maar dit is een keuze die je persoonlijk moet maken! wij kunnen niet beslissen voor jou!
Heel veel sterkte, dikke knuffel Linsey
als je der ff over wilt praten me box staat open
toplinsey schreef:ik zou in jou situatie persoonlijk voor abortus kiezen, vanwege de gezondheid van het kindje!
en omdat het hoogs waarschijnlijk problemen gaat geven in de relatie tussen jou de vader maar ook het kindje!
Maar dit is een keuze die je persoonlijk moet maken! wij kunnen niet beslissen voor jou!
Heel veel sterkte, dikke knuffel Linsey
als je der ff over wilt praten me box staat open