[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PocoGaucha

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:08

je zou wat meer laagjes kunnen laten knippen, maar als je haar van jezelf zo stijl is lijkt het me lastig om dat wilde erin te krijgen.
misschien door middel van dipdye, dus je eigen kleur met lichtbruine dipdye ofzo.

en ik heb wat bedacht:').ik vind dit haar zoo gaaf, dat ik het ook wil, het gaat om het eeerste meisje in de video, die met roodhaar, morgenavond ga ik er aan geloven.(klein beetje) bleken want het is nu heel donker en verven. ik ga die loreal verf halen denk ik. die mega rode. ik heb nog blondmaakverf van de action staan, maar die deed de vorige keer zeer(wat wil je met verf van 2 euro), dus misschien dat ik bij de kappers winkel ook om bleek vraag. kunnen ze me daar wel mee helpen neem ik aan. mijn haar hoeft niet helemaal naar blond, het ergste zwart moet er gewoon uit, zodat het fel rood kan worden.
ik hoop dat het goed uitpakt, want zaterdag moet ik werken:'). en ik werk in de ah... achter de kassa :').
gelukkig zijn ze wel wat van mij gewend.
http://www.youtube.com/watch?v=8wV9ExIGs3U

ik hoop dat het niet faalt.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:13

Ja super tof :D

Heeft je vriend wat te zeggen dan ;)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:20

kan ik gewoon zon kappers winkel binnen lopen en vragen om die majicontrast(oid) en van die peroxide spul, of moet je daar echt kapper voor zijn?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:31

Nee hoor kan gewoon :j

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:38

oke dankje, ik hoop dat het geen faal wordt:').

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:58

Over een week of drie gaat mijn blonde haar naar lichtbruin a lá:
http://webcodeshools.com/wp-content/upl ... lights.jpg
Met maybe nog naast de high ook lowlights erin

Nu besloten daarvoor nog een lichtroze spoeling te doen want het lijkt me zo geweldig om even zo'n kleurtje erin te hebben. En nu ik het wat vaker zo zie durf ik het wel :)
http://www.amazon.co.uk/Stargazer-Semi- ... roduct_top

Geeft dit op gebleekt haar:
http://4.bp.blogspot.com/-mdSJLDZyzv0/T ... +59+AM.jpg

Mijn eigen kleur voor de zon/zomervakantie (koop wel 2 tubes roze om de laag overal wel goed dik te krijgen):
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door lovelynutia op 18-10-12 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 17:03

Kom net van de kapper vandaan. Me haar voor €60,- verven vond ik net iets te duur. :=
Ben het nu dus thuis aan het verven, ben benieuwd hoe het word. Is nu aan het intrekken. :)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 17:28

ik ben ook benieuwt welke kleur heb je erin?

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 19:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 20:54

leuk, heel subtiel!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 20:56

Wilde eigenlijk fel rood, net als Ariana Grande.
De kappers zei vanmiddag dat dat niet ging lukken met mijn donkere haar.
Maar met deze kleur ben ik ook best tevreden. :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:05

misschien als je het nog een keer doet? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:12

PocoGaucha schreef:
kan ik gewoon zon kappers winkel binnen lopen en vragen om die majicontrast(oid) en van die peroxide spul, of moet je daar echt kapper voor zijn?

Majicontrast moet je een kapper licence voor hebben geloof ik. Is wel goed spul, ik gebruik het met 12% vol. peroxide maar dat doet wel een beetje pijn. :3

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:27

@TinekeHorse: is mooi geworden hoor, als je echt fel rood wilt kun je ook met majicontrast proberen(kijk maar eens op youtube voor tutorials)

@Boself: 12% is toch 40 vol?, ik denk dat 30 vol voor mij wel genoeg is. ik had een keer haarverf van de action(blond), die heb ik na 5 minuten uitgespoeld omdat die zeer deed:') dus als je ooit denkt, goh 2 euro, het proberen waard... laat het alsjebliefs staan.

ik heb alle spullen al op internet gekocht, heb er ook van die la riche rode verf bijbesteld om de kleur 'bij te houden'. even kijken of dat werkt, en dan kan ik altijd meer bestellen. ik heb nu kleur shampoo en conditioner staan. ik denk dat ik die blijf gebruiken tot ze op zijn, en dan speciaal spul voor rood haar haal. en ik ga kijken of het me lukt mijn haar wassen te verminderen tot 2 keer per week(is nu 3x).
dat betekend dat ik de murrays(soort wax) de deur uit moet doen, en iets beters moet zoeken om ervoor te zorgen dat ik niet op een rood schaap lijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:24

Ondanks de 40vol is toch mijn oude zwart verf niet helemaal eruit :C

La riche/directions zou goed moeten werken :3 iig beter als dat verdomde manic panic xdd ik heb gewoon simpele kleurshampoo en was het 3x in de week, majicontrast blijft goed zitten op mijn (ongeverfde) uitgroei, maar de rest die ik eerst zwart had vervaagd snel.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:32

oh, dan hoop ik dat het bij mij goed komt.

wel grappig dat die la riche goedkoper is, maar dan toch beter. als het heel erg vervaagd kan ik ook nog een keer roze doen of oranje met voetbal :'). ik hoop echt dat het snel komt, dat ik lekker kan knoeien.
ik heb net mijn pony een beetje bijgesneden/geknipt en uitgedund, dus nu heb ik weer een schuine pony. over een maand ga ik wel naar de kapper.

vaak naar de kapper gaan(aint nobody got time fo dat:') ): http://media.tumblr.com/tumblr_mbm08p5kUp1r6tt3l.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:35

Mijn ouders betalen mijn kapper. Gelukkig. majicontrast is duur xdd

Trouwens: Droogshampoo is je held. :3 Ik hoef het echt amper te wassen xd (of naja, het moet wel, maar ik heb geen zin om elke 2 weken met 40vol peroxide op mn hoofd te zitten xd)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:37

Heb een tijdje mee lopen lezen hier, maar vond het nu wel tijd om hier te reageren! Verf m'n haar nu een klein jaartje denk ik, met een heel klein beetje spijt dat ik eraan begonnen ben. Maar, wie A zegt moet B zeggen en ben toch wel blij als ik weer mooie haartjes heb. :D

Ik was lichtblond (mede door blondspray), ging toen over op lichtbruin, viel groen uit, toen nog een keertje gedaan met een iets donkerder kleurtje, en toen daarna is er chocobruin in gegaan. Heb ik dat een tijd laten uitgroeien, en nu heb ik paaaars. :D Nouja, niet echt paars. M'n uitgroei is écht paars (heb gewoon over chocobruin heen geverfd) en wat daaronder zit/valt is gewoon donker met een paarse gloed. Het is niet egaal, maar het effect is wel super gaaf vind ik. :D

Zou het leuk vinden om hier af en toe mee te kletsen!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:43

paars is ook erg leuk, maar paars staat mij nooit zo(kwa kleding), dus dat is waarschijnlijk niets voor mij.

en wat is goede droogshampoo? ik heb nu van de primark maar dat is een soort poeder, en als ik dan in mijn haren gooi krijg ik het er never nooit uit en heb ik grijs haar :p.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:47

Ik heb hetzelfde, maar dan met rood xd De verf pakte niet zo goed op de zwarte stukken, maar juist heel intens op het ongeverfde haar xdd

Ik heb batiste. :3 Je moet gewoon die knop indrukken, en dan snel loslaten. Dus elke keer met kleine spraytes sprayen, anders krijg je het idd niet uit xd

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:51

Haha, ja dat heb je meestal he! Denk alleen niet dat ik het helemaal zo paars wil hebben, gewoon simpelweg omdat ik het anders teveel vind en paars kan inderdaad nogal vloeken ja! Weet nog niet wat ik hierna wil, maar wil wel weer beetje de lichte kant op!

Ik heb altijd droogshampoo van de Kruidvat zelf volgens mij. Gebruik hem alleen nooit, vind het dan alleen maar viezer aanvoelen haha! Maar hij is wel goed!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 08:30

SAKKIA schreef:
Hier zitten nogal wat dare devils volgens mij, dus even een vraagje.

Ik heb nu blond haar, dat is geverfd. Nu komt de herfst en de winter er weer aan en wil ik graag weer een wat warmere kleur, dus ik wil weer een bruin tint.
Nu weet ik alleen niet of ik dit zelf wel aandurf of dat ik toch naar de kapper ga. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb eigenlijk niet echt kapperverfcentjes op het moment :')

Nou ik heb dus gekocht, kopergoudblond. Dus niet helemaal een bruin tint.
Hoop dat het goed gaat komen, vanmiddag eers naar de kapper haartjes knippen en dan naar mijn moeder die mijn haar altijd verft.
Ik doe het expres vanavond, want ik vind het toch wel een beetje spannend. Mocht er dan iets misgaan dan kan ik morgen nog in de herkansing :')

Ik zal jullie het resultaat laten zien :j (als ik dat durf)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 10:40

Ik heb droogshampoo van andrelon maar die vind ik niet zo fijn, is heel moeilijk uit te borstelen.
Die van schwarzkopf vind ik heel fijn! In die blauwe met witte bus, ziet er een beetje gek uit maar die werkt super. :)

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 12:47

Ik kom ook nog maar eens binnenvallen :)

Met een heel rare, moeilijke, waarschijnlijk zelfs onmogelijke vraag :n Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
Ik heb nu al JAAAAREN laagjes in mijn kapsel en ik ben die echt zo ontzettend beu! Ik wil graag mijn haar overal evenlang, of toch op zijn minst tot onder mijn gezicht evenlang (haar is iets langer dan schouderlengte). Ik weet niet hoe het komt, maar ik probeer mijn haar al zo'n lange tijd te laten groeien, en als ik nu foto's bekijk van heel die tijd lijkt mijn haar steeds net hetzelfde qua kapsel :? Altijd die laagjes. Het breekt wel steeds af (veel verven, stijlen) en de kapper doet er tegen mijn zin altijd een stuk af omdat het onderste stuk vaak dood staat, en tja dan moeten die laagjes natuurlijk ook weer een stuk korter.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen om die laagjes vlugger te laten bijgroeien?? Ik weet het, een middel om je haar te doen groeien is waarschijnlijk een fabeltje, maar misschien is er wel een bepaalde knipwijze ofzo waardoor ze vlugger bijgroeien of minder opvallen? Ik gebruik al dure shampoo en conditioner, hittebeschermer en ook een heel dikke olie om de punten zo gezond mogelijk te houden zodat ze minder zouden afbreken, dit helpt al wel wat.
Of kan je extensions zetten 'tussen' die laagjes zeg maar, zodat ze ook wat gaan 'verdwijnen'?

Hier een foto van hoe mijn kapsel dus al jaren is (ondertussen wel iets langer maar idee blijft hetzelfde)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IMVRABYF.jpg

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 14:13

Ik ben ook mijn lagen aan het bij laten groeien en bij mij knipt ze altijd een stuk van de onderkant, en dan de lagen draait ze per pluk rond en gaat dan ' snijden' zodat je de rare punten en gespleten haar er af hebt maar niets van de lengte. Maar gaat langzaam :(