Nell_ schreef:En de natuur heeft er ook voor gezorgd dat je pijn vergeetWant anders zou er niemand zijn met een 2e baby haha.
inderdaad, ik heb 12 jaar geleden mijn enkelbanden gescheurd en ik kan die pijn nog terug voelen, maar die pijn van bevallen.... pas toen de tweede kwam, dacht ik: o ja, dit was niet zo heel leuk... Maar ja, ik had twee bevallingen beter dan het boekje, dus ik klaag niet. Hier is het met twee ook wel klaar hoor, ik vind het prachtig zo, maar ben ook blij dat ik dingen achter me laat (zoals de gebroken nachten, het geen idee hebben of ze 'ja' of 'nee' bedoelen etcetera)
@NaSan: ja, sentimental journey voor me hoor! Jij gefeliciteerd!
over de kaartjes: wij vonden het zoeken ervan echt een ramp. Mijn moeder is (was) wel een ster in supermooie gedichtjes, dus ik heb haar gevraagd die voor Femkes kaartje te kiezen en toen ze daarmee kwam, dacht ik: ja, die had ik zelf ook gekozen, want ik kende m wel. Mijn moeder overleed vier weken na Femke's geboorte, dus we hebben het gedichtje van mijn geboortekaartje aan Meike doorgegeven. Tip: kies niet zo'n heel bouwpakket, ik had daar zo vlak na de geboorte helemaal geen zin in (wilde liever verliefd naar mijn kroost turen..)
Want anders zou er niemand zijn met een 2e baby haha.

Op die manier! Nu vat ik hem!

) KOrtom, k ben echt een zeikerd dus... 
. Heb wat matte, met structuur en een linnen structuur besteld. Hopelijk snel in huis, ben niet nieuwsgierig
. 
. 
. Anders maken jullie toch van Celestine > Celeste?