Hij is nog wel erg klein op t eerste oog ziet het er prima uit hoor!
shantal
Geplaatst: 04-10-12 19:45
De wing zelf ziet er mooi uit
Maar denk dat hij nog mooier kan worden als je hem tot je ooghoek door trekt. Maar dan niet in dezelfde dikte maar steeds dunner laten lopen,dan word het meer een 1 geheel. Net zoals ze hier hebben gedaan(voor de ooghoeken bedoel ik dan)
Ja maar je hoeft natuurlijk niet het uit einde zo eruit te laten zien Dit lukt mij ook nog steeds niet zo netjes hoor. Maar het is meer als vb voor je ooghoek(bij je neus) Dat je dat zo mee trekt en dan dun uit laat lopen.
Aaah shoot... ik zie dat ik per ongeluk een wenkbrow potlood heb gekocht ipv een oogpotlood, zou ik die alsnog als oogpotlood kunnen gebruiken denk je? Of moet ik morgen even ruilen?
Ik zag dat inderdaad ook dure lagen, maar om te proberen begin ik eerst maar klein, plus het was in de aanbieding.
shantal
Geplaatst: 05-10-12 18:27
Ik wil ook nog eens kijken voor een oogschaduw basis,maar moet weer even zuinig aan doen hihihi. Heb weer andere dingen gekocht. Maar wil eigenlijk ook nog eens kijken voor nog meer soorten make up Had al via catrice dacht ik gekeken op de site wat ik leuk vind,en dat kan je naar je email laten sturen voor als boodschappen lijst
(nu dat ik terug kijk had ik al een base erin staan hihihi)
Hier mijn lijstje waar ik voor wil gaan kijken dan;
aanbeveling:
Base & Primer
*Prime and Fine Smoothing Refiner
Lippen
*Ultimate Colour kleur;010 Be Natural! *Ultimate Colour kleur;020 Maroon 020 *Ultimate Lip Glow – Lip Colour Intensifier kleur;010 One Shade Fits All
Ogen
*Eye Brow Set kleur;010 *Gel Eye Liner kleur;020 It's Mambo Nr. 2 *Smokey Eyes Set kleur;010 Smoking Area *Smokey Eyes Set kleur;030 Meet me at the Bonfire [img]
Dus al een aardige waslijst hihiih (kon alleen geen foto s plaatsen vanuit me mail)
Ik heb van de week zo een base meegenomen van essence en moet zeggen dat het idd werkt Was gisteren naar het strand geweest en normaal loopt het door en door traan ogen vervaagt er een heel deel. Nou gisteren heeft alles netjes gezeten tot dat ik het er zelf af haalde. Dus zeker wel een tip.
Ok ja ik was nu in de kruidvat dus dacht maar even proberen hihihi.
Ik was ook nog in de pour four voor te kijken voor me clinque wat het bij hun kost,toen raakte ik in gesprek met een meid die daar werkt. En die bood mij aan om mij eens op te maken,dus denk ik dat ik daar woensdag even heen ga en het laat doen Is altijd wel leuk wat zij er van maakt.
Lidewijke
Geplaatst: 08-10-12 19:14
Weet iemand van jullie trouwens hoe de 'wonderolie' eruit ziet die je bij de kruidvat vindt? En bij welke andere dingen hij staat? Heb me suf gezocht zaterdag..