bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 13:37

pipo schreef:
Calice, stom hoor. zei je niet.. dat is al dagen zo?!
Mistal, waarom doet je werkgever dat en niet jijzelf?
Jouw werkgever krijgt toch geen info over jou los?

Ze vond het wel interessant voor zichzelf, ze vraagt niet gegevens over mij op hoor. Maar over een Reveal en het plaatsen daarvan. Voor hun is het ook handig om te weten mochten zij zelf patienten krijgen die voor zoiets komen te staan. Hier in de omgeving is het niet een veel voorkomend iets, ik ken geen patienten hier in de praktijk die een Reveal dragen.

Calice: Ik werk dinsdag van 8 tot half 11, om half 12 word ik opgenomen. Maar woensdag ga ik wel weer aan het werk, mits je opgenomen wordt natuurlijk.

pipo

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:19

Ik kom net terug van de huisarts, ik geloof dat ik toch een beetje aan t instorten ben. Ook mijn litteken doet vreselijk veel pijn.
ik kan vandaag niets zeggen of doen zonder dat ik in huilen uitbarst... mooi K allemaal.. maar goed, gaat wel weer over.
Vanavond ga ik weer (heb ik eerder geslikt voor de fybro) aan de Lyrica kijken of het helpt anders stoppen we er gelijk mee.
Huisarts heeft ook ziekenhuis aangezet tot spoed met aanvang van de hartrevalidatie. affin even een grrr dag.Wat ik dus ook vreselijk vind is dat je niet even heerlijk kwaad kan worden met die betablokkers..dat is frustrerend.
Mistral, werk je als doktersassistent of zo dan?
Calice.. je niet onzeker laten maken hoor! Desnoods schrijf je een brief dat je vind dat je niet seriues genomen wordt volgens jou.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 16:51

Ik vind het ergens niet zo gek Pipo moet je kijken wat je door gemaakt hebt. Zou onmenselijk zijn als het je niets deed.
Je zou tijd voor jezelf moeten hebben, je emoties toe laten :(:) Het komt er hoe dan ook een keer uit.

Heb je zoveel last van de betablokkers? Ik kan echt nog wel boos worden, ik heb een rust hartslag van 48 maar tijdens het hardlopen schiet ik rustig door naar 155, iets wat ik trouwens ook wel bijzonder vind :?

Klopt ik werk in een huisartsenpraktijk

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 17:04

ik kan echt niet uit mijn slof schieten nu. Terwijl ik dat zo graag wil. ja ergens tegenaan schoppen of zo gaat wel maar bv. mijn slabak opentrekken en even mijn dochtertje een grote mond teruggeven lukt niet op de "oude" manier. met de fietstest zat ik op de 88, wil er ook graag mee stoppen maar cardio en ha raden dat af. Natuurlijk moet ik mijn emoties kwijt, ik stond denk ik nog grotendeels op automatische piloot. Daarom is t ook gewoon fijn om je hart hier even te luchten :o

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 17:14

Citaat:
Wat ik dus ook vreselijk vind is dat je niet even heerlijk kwaad kan worden met die betablokkers..dat is frustrerend.

Hoezo kun je niet kwaad worden met die betablokkers?
Citaat:
ik kan vandaag niets zeggen of doen zonder dat ik in huilen uitbarst... mooi K allemaal.. maar goed, gaat wel weer over.

Logisch toch , je hebt emotionele dagen achter de rug en geen tijd gehad om je verlies te beseffen want je moest
alles regelen , gewoon lekker uithuilen ,doet een mens goed. :(:)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 17:34

Welke betablokkers gebruik jij?En welke sterkte?

Ik overleg altijd met de cardioloog of ik wat op mag hogen of veranderen. Soms scheelt het om bijvoorbeeld 2 keer daags een halve te nemen ipv 1 keer daags volle dosering.

Ik vind het ook fijn om hier te praten. Mensen hier snappen als geen ander angsten en onzekerheden zonder direct te veroordelen. Daarom vind ik het ook zo jammer dat het zo nu en dan rustig is hier.
Even klagen en dan voel ik mij vaak alweer een stuk beter!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 17:43

Ik gebruik sotalol hcl 80 3xdaags 1.
Ik weet niet waarom ik niet boos kan worden . Voorheen trok ik even een hele grote mond open ,maar nu kom ik niet eens op de helft zeg maar. Geen idee waarom.Ik kan dus wel boos worden maar niet meer even heerlijk schreeuwen zeg maar.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 18:05

:(:) voor pipo

Balen van de reactie van de huisarts Calice.

@ Hier nog steeds overslagen etc. Vandaag nog naar de huisarts gekunnen voor de meest helse buikpijnen die ik heb sinds maandag....blijkbaar een ontsteking aan de maag en galstenen kon ie ook niet uitsluiten ^) we blijven dus nog gezellig in die lappenmand zitten

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 18:08

he gatver.. en nu? toch wel verdere onderzoeken aan je buik? en als je daar dan toch bent...... ;)
dank je wel.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 18:15

Heb omeprazol 20mg gekregen, elke dag een. Moet het met een paar dagen wel minder zijn. Mocht het erger worden, of weer koorts krijgen meteen aan de bel trekken.
Is wel goed voor de slanke lijn denk ik, kan zelfs een klein slokje water al erg slecht verdragen. :+
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 01-05-13 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 18:23

is niet goed voor de lijn hoor... ook niet voor je gezondheid ;)
omeprazol is een maagbeschermer.. wat moet je daar nu mee? die doet toch niets aan de pijn of ontsteking? Laat staan aan stenen. Maar goed ik ben geen doc :D

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 19:23

Oh Marlies das ech nie fain. Beterschap :(:) en voorderest gewoon lekker klagen; ik kijk iedere dag wel even.
Citaat:
Ik weet niet waarom ik niet boos kan worden . Voorheen trok ik even een hele grote mond open ,maar nu kom ik niet eens op de helft zeg maar. Geen idee waarom.Ik kan dus wel boos worden maar niet meer even heerlijk schreeuwen zeg maar.

Jammer hè :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 19:24

:D nee niet jammer.. |o

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 20:43

Even lekker schreeuwen is heerlijk. :')

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 22:41

Dat is knap beroerd even gillen lucht wel op!

Fijn dat mensen hier voor elkaar klaar staan.

Nou Marlies het blijft jou ook niet bespaard!

Kaatje met jou alles goed?

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 07:24

Mogge
Met slechte mensen gaat het altijd goed Mistral. ;)
Nee hoor, momenteel gaat het best goed ,op wat bijverschijnselen vd medicatie na.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 08:44

:wave: morguh

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 08:57

Goedemorgen

Haha dan zou het met mij ook goed moeten gaan, al heb ik geen klagen :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 09:26

haha mogge..

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 07:39

Mogge meisjes ,

Vanmorgen heb ik een krampaanval gehad gelukkig alleen in mijn benen dit keer.
Daarna was ik aan het flauwvallen maar door bij t open raam te gaan staan heb ik dat voorkomen.
Ik moet nu naar mijn werk , maar ben een beetje bang, ik ben daar helemaal alleen.
Ik voel mijn hartslag in mijn oren suizen dus dan weet je het wel.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 07:42

Jee Kaatje... doe je wel verantwoord? Zou de arts bellen, klinkt niet zo geweldig! Pas je op jezelf.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 08:18

:wave: morguh!

Pas je wel op Kaatje!

Dadelijk de kindjes wegbrengen naar mijn ouders en dan op naar Breda, hebben daar een uitvaard van een oom van mijn man.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 08:30

he bah, geen gezellig uitje. Sterkte!
Ik ga strakjes heerlijk een weekendje weg, heb er echt zin in!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 08:58

Je hebt in elk geval mooi weer meid! Ik wil je heel veel plezier wensen voor het weekend.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:00

Gaat vast helemaal goedkomen! heb er heel veel zin in . Zie alleen een beetje tegen de rit op, maar ja moet anders komen we er niet :D