Ik ben helemaal niet bekend met afvallen enzo.. maar door een whiplash en stoppen met roken onwijs veel aangekomen. Ik was met mijn 1.63 altijd 53 kilo, waar ik blij mee was, nu ben ik tien kilo zwaarder geworden in het afgelopen half jaar.. Ik wil graag wat afvallen en ben nu al aan het zwemmen, doe yoga en natuurlijk paardrijden. Ik vind het een beetje rigoureus om op een dieet te gaan, ik heb nog steeds een goede BMI.. maar ik zou wel graag wat tips hebben over wat er nou goed is om te eten en wat nou juist niet! Ik probeer nu alles om te snoepen te laten staan en water te drinken.. Ik hoop dat ik met jullie mee mag lezen
!
?
?

.

) Zit 40% in!! Dus zij met mijn drankje naar de bar, ze kende wat mensen achter de bar en bleek dus idd samboeka bij in te hebben gezeten, hadden ze mij gewoon een leeg bekertje met een restje samboeka gedaan en daar de wijn in gedaan! Klopt van geen kanten! Maargoed, dus ik kom thuis, helemaal niet laat. Dus normaal zou er niks aan de hand moeten zijn. Ik ga op bed liggen en ik word me toch beroerd joh! Ik als een gek naar de wc, en ja hoor daar kwam alles.. Ik later weer naar bed, word op gegeven moment wakker omdat ik moet plassen, dus ik ga omhoog en ja hoor daar kwam weer een tsunami.. Nou op gegeven moment ging mijn wekker al mooi vroeg en ik was zo gammel.. Ik had al zoiets van ik weet niet of het rijden nu wel wat word.. Was ook totaal niet lekker! Dus ik denk, ga gewoon eerst even rustig ontbijten met iets wat niet zo zwaar op de maag is. Dus ik een droog volkoren beschuitje gepakt, had um nog niet op of kon dat ook al niet binnen houden. Was aan het trillen en was doodziek! Voelde me echt niet goed! Dus heb helaas concour af moeten zeggen.. Baalde enorm, want ik had er zoveel zin in nu het de laatste tijd weer zo goed ging!
kak....weekendje weggeweest...dus ik ehb mijn hele gezicht vol gegooid met eten...