Goldie schreef:Welkom welkom!
Dank u dank u

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chrissie schreef:Leuk!! Ik heb gister ook de bevestigingsmail gehad! Nu kan ik echt ergens naar toe trainen!
Negerzoen schreef:15km.. jeetje! Ik mag blij zijn als ik ooit de 10 haal! haha. Dat vind ik zelf ook meer dan genoeg
Kasmir schreef:Romyv, jij loopt wel érg makkelijk hoor dat geld voor de meeste niet haha. Als ik in een keer 5km ga rennen loop ik mijzelf gigantisch in de blessures (sterker nog dat doe ik al met start2run van Evy haha).
Heerlijk lijkt me dat, mijn broer kan ook gewoon ineens 10km hardlopen en alleen een beetje spierpijn eraan over houden, dat hoef ik niet te proberen.
).
Romyv schreef:Je hebt speciale dingen dat je die lijn om je middel kan doen en hij je niet omver kan trekken, ideaal!! Je moet even goed opletten waar je loopt ivm de warmte en gevoeligheid van zn kussentjes op zn poten..Negerzoen schreef:15km.. jeetje! Ik mag blij zijn als ik ooit de 10 haal! haha. Dat vind ik zelf ook meer dan genoeg
waarom dat???
Ik moet zeggen dat de 10 mij vrij makkelijk afgaat (zelfs over het strand..), het schijnt dat het daarboven wel lastiger gaat worden maar 15 is ook niet onmogelijk voor een beginnende loper volgens mij.
Dinsdag gelopen met een paar collega's, de 10 km over het strand.. Ik was heel erg bang voor mn knieen!! (heb een aantal oude blessures en tot 4 weken terug mank gelopen ivm schuren in mn meniscussen en kniebanden) maar dat viel me alles mee! AS dinsdag voor het eerst de 13 doen, spannend!! Dus morgen even 6 km sprint voor mn snelheid doen
idinn schreef:Ik moet het ook echt rustig opbouwen, mijn knie staat niet goed ("spoort" verkeerd en door gebruik verkeerde spieren daardoor staat die nu scheef). Maar kan nu toch al best ver zonder er last van te hebben. Vroeger had ik na 500 meter rennen al last.
Evy zou echt niks voor mij zijn, vind het fijner om met stopwatch op m'n horloge te werken. Kan soms van muziek heel geïrriteerd raken of ik luister er niet naar en dan hoor ik niet wat ik moet doen haha.
idinn schreef:Geen fysio voor gehad, vriendin van mij wil wel keer tape geven en voordoen hoe ik dat moet plakken (ze is fysiotherapeut). Zodat de juiste spieren gedwongen worden hun werk te doen.
Lillytjuh: ik ga binnenkort bij decathlon die van kalenji halen. Iedereen die ik ken loopt daarmee en ook toen ik april ben gaan kijken bij de 10 Miles liep bijna iedereen met dat merk. Is ook wel Fin. Dat je eventueel gewoon nog kan bedienen, zag dit weekend er 1 van Nike en dan zit je telefoon echt in een zakje weggestopt. Niet handig..