[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:09

Ik heb ook een op mijn pols, en ik vond de pijn eigenlijk wel mee vallen. Het is irritant en lekker is anders, maar pijn? Nee, ik vond van niet.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 09:11

Waar heb je 'm laten zetten gaapje?

De lijnen zijn imo een beetje.. ehm.. minder mooi. Beetje bibberig lijkt wel. Maar misschien trekt dat nog wel redelijk bij.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:57

vrees dat dat niet bij gaat trekken, de lijnen zijn heel dik, en lopen gewoon niet lekker.
wel jammer.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:03

Nu ik op m'n Mac kijk zie ik het beter inderdaad. Dat gaat niet meer bijtrekken nee :n

Bij mijn tat zat er een klein stukje een klein beetje dikker, dat is bijna helemaal bijgetrokken. Zo leek het op m'n telefoon bij gaapje haar tattoo ook, maar dat is dus niet zo :=

Nee sorry gaapje, ik vind hem niet mooi gezet.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:05

xMendy schreef:
Dag dames ;)
Ik kom weer even kijken hier. Ga vandaag een afspraak maken om deze onder mn sleutelbeen te laten zetten:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_m2wfs ... o1_500.png[/img]

Be true to who you are.

:D moest het even delen. Ben er nu al blij mee :')

Wat een supertof idee :) Ben benieuwd hoe hij gaat worden!

Ik heb ook weer een nieuw idee := Wil graag een kompas op mijn linkerbovenarm, vanbinnen, met "lights will guide you home". Omdat ik een half jaar in Canada heb gewoond, heel veel reis maar altijd wel weer thuis uitkom. Ben er alleen nog niet uit of ik een volledig kompas wil of gewoon een windroos, en ik weet ook nog niet hoe ik de tekst er in ga verwerken. Deze vind ik wel erg schattig <3 http://i3.squidoocdn.com/resize/squidoo ... attoos.JPG

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:29

Wel leuk hoor Yasmine, ik vind een windroos alleen ( met dan die tekst) ook leuk!

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 15:07

Mijn eerste tattoo komt ook steeds dichterbij =D
Ik heb net bij een aantal vertaalsites een aanvraag voor de Vrijheid in het Tibetaanse script gemaild, ben benieuwd! Zit nog een klein beetje te twijfelen over de grootte en de plek maar als ik de tekst heb zie ik wel wat het mooiste wordt denk ik.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 15:11

Gaaf idee Yasmine, vind die voorbeeldfoto wel erg leuk.
xMendy, gaaf zo in spiegelbeeld.. origineel. ben benieuwd naar als hij staat.
Eva_D, kijk uit met niet betaalde tibetaanse vertaalsites. Als je een betrouwbare vertaler wil voor €20,- dan mag je mij pb-en, zij hebben mijn tattoo ook vertaald en naast die van mij nog 100-en.

En tattoo op pols pijnlijk? Nee ik vond van niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 15:11

Treace schreef:
Wie weet hoe het is om er 1 op je pols te laten zetten?? Ik laat er volgende week een zetten,, 4 Mei op Dodenherdenking

in mijn ervaring peice of cake. Heb hem vrij dicht bij mijn hand maar kan het enkel irritant noemen. Nu had ik met ribben ook weinig problemen. :+ en ik heb geen vetjes dus valt ook als slank persoon echt dik mee.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 15:15

Splash_ schreef:
Gaaf idee Yasmine, vind die voorbeeldfoto wel erg leuk.
xMendy, gaaf zo in spiegelbeeld.. origineel. ben benieuwd naar als hij staat.
Eva_D, kijk uit met niet betaalde tibetaanse vertaalsites. Als je een betrouwbare vertaler wil voor €20,- dan mag je mij pb-en, zij hebben mijn tattoo ook vertaald en naast die van mij nog 100-en.

En tattoo op pols pijnlijk? Nee ik vond van niet.

Ik heb het via gratis en ook een betaalde geprobeerd, maar ik PB je wel even dan! Ik wil wel echt zeker weten dat het goed is natuurlijk, thanks!.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 15:15

Warbling schreef:
Hmm kan aan je huid liggen geloof ik. Maar weenie, bij mij kwamen ze er zwart onderuit en dat zijn ze nog.. ik heb wel echt een heeeele lichte huid. Als in: als de zon erop schijnt doet het pijn aan je ogen als je ernaar kijkt :')

Edit: een vriend van me heeft een wat meer getinte huid, zijn tat is ook wat blauwig.

hier ook getint maar geen blauwige tattoo's hoor..

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 16:12

Ik vond mijn tattoo op mijn pols lekker hoor! Hij mocht van mij nog wel even door gaan.

Morgen eindelijk langs Kynst, moet bij een winkel daar in de buurt zijn, dus ga er direct even langs. Even kijken of ze even tijd voor mij hebben.

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:18

Ik meld mij!! Ik heb er 1 op mijn voet staan! Over een paar weken wil ik mijn andere voet laten doen!! :) Spannend!!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:40

Yasmine schreef:
Ik heb ook weer een nieuw idee := Wil graag een kompas op mijn linkerbovenarm, vanbinnen, met "lights will guide you home".

Fix you. <3
Gaaf idee hoor!

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:07

Ik meld mij ook: vandaag na 8 jaar eindelijk mijn 1ste tattoo laten zetten. Zelf ontworpen en na de geboorte van mijn dochter (3maand geleden) een laatste aanpassing en vanmiddag laten zetten. Ben super tevreden. Er zitten veel cijfers, letters en symbolen in verwerkt welke voor veel belangrijke dingen in mijn leven staan. Kwa pijn vond ik het wel meevallen. De tattoo zit aan de binnenzijde onder mijn kuit net boven mijn enkel. Nu goed blijven verzorgen zodat ie mooi blijft in de toekomst.

Afbeelding

Weet iemand hoe ik dat moet doen met sokken en schoenen? Voor mijn werk draag ik hoge schoenen die over de plek van de tattoo komen. Wat is een goede oplossing hiervoor??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:08

Niet mijn smaak, maar mooi gezet :)
Ik zou m gewoon eerst insmeren met bepanten en dan een sok er overheen.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 21:14

zolang het geen wol is, kan het er gewoon over
(sommige paardrijsokken hebben ook wol erin)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 21:20

Hoezo geen wol Marsha, schuurt dat?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 07:15

nee zitten weekhaakjes in ofzo, het kan je tattoo iig flink iriteren. heb wel eens iemand gezien die een ontsteking daardoor had opgelopen.
dus gewoon katoen is altijd beter

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 07:19

Orchidee21 schreef:
Ik meld mij ook: vandaag na 8 jaar eindelijk mijn 1ste tattoo laten zetten. Zelf ontworpen en na de geboorte van mijn dochter (3maand geleden) een laatste aanpassing en vanmiddag laten zetten. Ben super tevreden. Er zitten veel cijfers, letters en symbolen in verwerkt welke voor veel belangrijke dingen in mijn leven staan. Kwa pijn vond ik het wel meevallen. De tattoo zit aan de binnenzijde onder mijn kuit net boven mijn enkel. Nu goed blijven verzorgen zodat ie mooi blijft in de toekomst.

Afbeelding

Weet iemand hoe ik dat moet doen met sokken en schoenen? Voor mijn werk draag ik hoge schoenen die over de plek van de tattoo komen. Wat is een goede oplossing hiervoor??

oww hier hou ik wel van hoor :j

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 08:04

Orchidee, erg mooi, vooral dat ie voor jou ook een speciale betekenis heeft.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 09:31

Voor degene die die tekst onder zijn sleutelbeen laat zetten, dan heb je toch last van bh bandjes enzo??
Dat lijkt me heel mooi maar dan met een strapless shirtje maar die kan je niet zo vaak aan hier

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 09:32

De eerste week alleen en daarna toch niet meer?
en het maakt toch niet uit dat het niet vaak kan. Tattoo heb je voor jezelf, niet om te showen... Ik heb die van mij in mijn flank. België heeft ook niet dagelijks bikini-weer.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 09:42

Ik show wel graag met m'n tattoo hoor. :D Ik laat m'n haar zelfs een stukje korter knippen, zodat je de tattoo in m'n nek goed kan zien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 09:44

Tuurlijk, als die van mij zichtbaar is vind ik het ook leuk, maar om nou zo iets te hebben van "ik laat hem er niet zetten want dan ziet niemand het".... Gaat mij 1 stap te ver.