Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMendy schreef:Dag dames
Ik kom weer even kijken hier. Ga vandaag een afspraak maken om deze onder mn sleutelbeen te laten zetten:
http://28.media.tumblr.com/tumblr_m2wfs ... o1_500.png[/img]
Be true to who you are.moest het even delen. Ben er nu al blij mee
Treace schreef:Wie weet hoe het is om er 1 op je pols te laten zetten?? Ik laat er volgende week een zetten,, 4 Mei op Dodenherdenking
Splash_ schreef:Gaaf idee Yasmine, vind die voorbeeldfoto wel erg leuk.
xMendy, gaaf zo in spiegelbeeld.. origineel. ben benieuwd naar als hij staat.
Eva_D, kijk uit met niet betaalde tibetaanse vertaalsites. Als je een betrouwbare vertaler wil voor €20,- dan mag je mij pb-en, zij hebben mijn tattoo ook vertaald en naast die van mij nog 100-en.
En tattoo op pols pijnlijk? Nee ik vond van niet.
Warbling schreef:Hmm kan aan je huid liggen geloof ik. Maar weenie, bij mij kwamen ze er zwart onderuit en dat zijn ze nog.. ik heb wel echt een heeeele lichte huid. Als in: als de zon erop schijnt doet het pijn aan je ogen als je ernaar kijkt
Edit: een vriend van me heeft een wat meer getinte huid, zijn tat is ook wat blauwig.
Orchidee21 schreef:Ik meld mij ook: vandaag na 8 jaar eindelijk mijn 1ste tattoo laten zetten. Zelf ontworpen en na de geboorte van mijn dochter (3maand geleden) een laatste aanpassing en vanmiddag laten zetten. Ben super tevreden. Er zitten veel cijfers, letters en symbolen in verwerkt welke voor veel belangrijke dingen in mijn leven staan. Kwa pijn vond ik het wel meevallen. De tattoo zit aan de binnenzijde onder mijn kuit net boven mijn enkel. Nu goed blijven verzorgen zodat ie mooi blijft in de toekomst.
Weet iemand hoe ik dat moet doen met sokken en schoenen? Voor mijn werk draag ik hoge schoenen die over de plek van de tattoo komen. Wat is een goede oplossing hiervoor??