Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuzanLarissa schreef:Mijn schema was er nietboeee
![]()
Verheugde me er zo op![]()
Maar zelf fanatiek geweest en we een paar nieuw oefeningen van vriendje lief gekregen![]()
Ik ga morgen spierpijn hebben
SuzanLarissa schreef:O ja joh: ikke wil ook afvallen!!! Bij mij gaat het echt niet snel afvallen, en waarom niet vraag ik me echt af..![]()
Mja ff flink doorzetten
Ojajoh schreef:SuzanLarissa schreef:O ja joh: ikke wil ook afvallen!!! Bij mij gaat het echt niet snel afvallen, en waarom niet vraag ik me echt af..![]()
Mja ff flink doorzetten
en bij mij gaat het ook heel langzaam
ik heb ook last van cortisol (stresshormoon) waardoor mijn lichaam in spaarstand gaat
ook is mij verteld (en dat kan missfitness misschien beamen of niet?) dat je kwa vet maar 1 pond per week kan verliezen
alles wat je meer verliest in een week is vocht
en vet verliezen is beter dan vocht, vocht is vaak het jojo effect
vet gaat langzamer weg, maar komt ook langzamer terug (bij goede gevarieerde voeding)
Ojajoh schreef:ook is mij verteld (en dat kan missfitness misschien beamen of niet?) dat je kwa vet maar 1 pond per week kan verliezen
alles wat je meer verliest in een week is vocht
en vet verliezen is beter dan vocht, vocht is vaak het jojo effect
vet gaat langzamer weg, maar komt ook langzamer terug (bij goede gevarieerde voeding)
missfitness schreef:Klopt idd, maar werkt uiteraard alleen met de juiste KT, voldoende cardio, voeden van spieren en gezonde manier van eten.
Meer kan bijna niet want je moet geen spiermassa gaan verliezen!